چارت تشکیلاتی سپاه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

الآن یک هفته است که مسئولان امنیتی و سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی دارند چارت تشکیلاتی خودشان را برای دادن به آمریکایی ها آماده می کنند. البته آمریکایی ها خودشان در تماس های مستقیمی که ما با آنها گرفتیم اصلا همچه درخواستی را نکردند، چون به نظر من جان کری و بقیه آمریکایی ها خیلی آدمها کم رو و خجالتی هستند. ولی ما که با آنها تعارف نداریم. سپاه هم که همیشه در نهایت شفافیت بوده و حتی بعضی اوقات آنقدر شفاف بوده که اصلا به نظر می آمد وجود ندارد، بخصوص در شرایطی که قرار بود فرنگی کاری کنند. از طرف دیگر ما که آب از سرمان گذشته و آرزو می کنیم که ایران و آمریکا با همدیگر کنار بیایند، و ما بتوانیم به عنوان ستون پنجم دشمن به کار اطلاعاتی مان ادامه بدهیم.

یکی از سایت های نزدیک به سازمان بسیج خبر داده که آمریکا دوست دارد به چارت سازمانی نهاد‌های نظامی ایران دست پیدا کند. و همین سایت هم نوشته که این اقدام با تعجب طرف مذاکره ایرانی مواجه شده است. انگار خیلی چیز عجیبی است و آمریکایی ها بیخودی دنبال چارت هستند. البته به نظر من هم کمی عجیب به نظر می رسد، چون حداقل بیست تا فرمانده سپاه تا حالا به آمریکا و اسرائیل پناهنده شده اند و آمریکا باید تا حالا تا بیخ سپاه را مطلع باشد. بخصوص اینکه وقتی تعداد مصاحبه ها، سخنرانی ها، جلسات مناظره، و سایر کارهای این فرماندهان از صبح تا شب همه منتشر می شود و کلا چیزی وجود ندارد که سپاه بخواهد آن را مخفی کند، به همین دلیل چارت تشکیلاتی نهادهای نظامی ایران که همان چارت تشکیلاتی سپاه است، کاملا شفاف می باشد.

البته ما چون فکر کردیم که ممکن است مسئولان نظامی ایران سرشان شلوغ باشد، خودمان نشستیم چارت تشکیلاتی سپاه را آماده کردیم و بعد هم دادیم یکی از عزیزان به اسم سعید رحیمی از مالزی آن طرح را آماده کرد، بعدش هم فرستادیم برای سرداران سپاه و آنها هم طرح را تائید کردند، یکی دو جای آن را هم کامل کردند. و این طرح را خودمان جهت استفاده استکبار جهانی می فرستیم. البته مسئولان سپاه تا همین یک سال قبل خودشان می خواستند همین طرح را برای افزایش آگاهی عمومی امت شهیدپرور خیلی زودتر منتشر کنند، منتهی ترسیدند ریا بشود، و از انتشارش خودداری کردند.

این طرح تشکیلاتی سپاه پاسداران است که گاهی اوقات به آن نهادهای نظامی ایران، یا جمهوری اسلامی، یا بیت رهبری یا هلال شیعه یا چیزهای دیگر هم گفته می شود. البته ما خیلی طرح را خلاصه کردیم که آمریکایی ها قاطی نکنند، وگرنه سپاه هم مثل خداوند متعال یا انگلیس می ماند که کلا همه چیز دست سپاه است و اگر بخواهیم حوزه جغرافیایی اش را بکشیم، کلا باید نقشه جهان یا کره زمین را بازنویسی کنیم. به هر تقدیر چارت تشکیلاتی سپاه پاسداران که جمهوری اسلامی یکی از اجزای آن می باشد، برای برادر حسین جان اوباما ارسال می شود، امیدوارم با دسترسی به این چارت مشکل شان بکلی حل شود. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته….

جناب آقای حسین باراک اوباما!

در پی درخواست حضرتعالی چارت تشکیلاتی سپاه خدمتتان ارسال می گردد. برای توضیحات بیشتر باید دو سه سالی وقت بگذارم که همه اجزایش را با جزئیات ارائه کنم.

ارادتمند: ابراهیم نبوی، از طرف سردار فیروزآبادی، شمخانی، وحیدی، سلیمانی، جزایری، شیرازی، سلامی، جوانی و سایر ده پانزده میلیون نفر فرماندهان سپاه پاسداران