احمدی نژاد جسارت دارد با من مناظره کند؟

امید معماریان
امید معماریان

» گفت وگو با محسن صفایی فراهانی

محسن صفایی فراهانی عضوحزب مشارکت و رییس اسبق فدراسیون فوتبال که رییس جمهور درجریان  مناظره با میرحسین موسوی  وی را مورد اتهام قرار داده بود، در گفت وگو با روز بر خواست خود مبنی بر مناظره با رییس جمهور تاکید کرد.

صفایی فراهانی با اشاره به اظهارات محمود احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی گفت:  آقای احمدی نژاد فرافکنی می کند.  به عنوان رییس قوه مجریه واقعا ایشان اگر اطلاعاتی از رانت خواری افراد داشتند موظف بودند که این اطلاعات را بلافاصله در اختیارقوه قضاییه بگذارند تا این رانت های به ناحق بلافاصله برگردد به صندوق دولت.

معاون اسبق وزارت اقتصاد به روز گفت: این سخنان ایشان حاکی از آن است که آقای احمدی نژاد کماکان به روال مردم فریبی و پوپولیستی خودشان ادامه می دهند.  و گرنه یا ایشان آنقدر بی ایشان بی اطلاع است که نمی دانند بازگشت اموال بیت المال چگونه است یا ‌آنقدر مردم فریب است که فقط سعی می کند که در این برهه از انتخابات که تریبون در اختیارش است سوء استفاده کند، و گرنه ایشان اگر در طول این چهار سال به این رسیده بود که بنده از رانت های مختلف دولتی استفاده کرده ام برای ثروت اندوزی، موظف قانونی بودند که این اطلاعات را در اختیار قوه قضاییه بگذارند و از این قوه بخواهند که به اموال بنده رسیدگی کند.

صفایی فراهانی افزود:  ضمن اینکه من هیچ مشکلی ندارم که همین امروز هم قوه قضاییه بیاید به این موضوع رسیدگی کند. من اعلام کرده ام که آمادگی دارم که با شخص احمدی نژاد رودررو مناظره کنم واگر ایشان جسارت این را دارد بیاید در تلویزیون با من مناظره کند تا ببینیم ریگ در کفش چه کسی است؟ به عنوان کسی که افترا بسته ونشر اکاذیب کرده وبا آبرو وحیثیت افراد بازی کرده از ایشان به قوه قضاییه شکایت کردم. این نشان دهنده آن است که ایشان متاسفانه علیرغم اسمی که برای خودشان گذاشته اند به عنوان رییس جمهوری یک کشور اسلامی، کمترین موازینش را راعایت نمی کنند.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد قبل از اینکه به فکر نظام و کشور و حل مساپل مردم باشد به فکر حفظ قدرت خود و یارانش است که در مسند قدرت باقی بمانند.  اگر ایشان به فکر نظام بودند، با این سی صد میلیارد دلار درآمد نفتی که به دست آورده بودند امکان اینکه یک رشد قابل توجهی در اقتصاد ایران به وجود بیاورند را دنبال می کردند نه اینکه این پول را به بطالت بگذرانند و با این حرفها در مورد انتخابات بخواهند سر مردم را کلاه بگذارند.