توضیحات ضرغامی در مورد سانسور تصاویر مسابقات والیبال

نویسنده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عزت الله ،عصر امروز در هشتمین همایش اساتید و دانشجویان ایرانی خارج از کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در طول پخش مسابقات والیبال شاهد سانسور زیاد و پخش بی‌کیفیت مسابقات بودیم و این باعث اعتراض بسیاری از مردم شد، گفت: تلاش کردیم مسابقات والیبال را با توجه به اینکه ایران نیز در آن شرکت داشت، عینا پخش کنیم. صدا و سیما رسانه جمهوری اسلامی است و ما باید شئونات جمهوری اسلامی را رعایت کنیم. برخی از پوشش خانم‌ها در سالن مسابقات خوب نبود و برخی از لباس‌ها نامناسب بود و درواقع نباید پخش می‌شد. همان‌طور که گفتم به لحاظ اعتقاداتی که ما داریم و از سوی دیگر پیگیری‌هایی که دستگاه‌های نظارتی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مورد تصاویر پس‌زمینه اغماض کردیم، تاکید کرد:‌ در این مسابقات خانم‌هایی لباس باز داشتند و مناسب نیست که این تصاویر از صداوسیما پخش شود.

ضرغامی افزود: آقای مطهری در روز دوشنبه مهمان شماست. ایشان به شدت مسابقات فوتبال را پیگیری می‌کنند و حتی بعضا به من زنگ می‌زنند و می‌گویند چرا فلان فوتبال را پخش نکردیم یا حتی به من می‌گویند که در حین پخش مسابقه فوتبال چهره خانمی نمایش داده شد که لباسش بد بود. ما نوار آن مسابقه را می‌بینیم و تصاویر که به صورت آهسته و ثابت می‌شود می‌بینیم خانمی در بین جمعیت ۵۰ هزار نفری که نمایش داده شده یک خانم تاب پوشیده و ما صحبت آقای مطهری را تایید می‌کنیم ولی وقتی دور تند می‌زنیم اصلا آن خانم مشخص نیست و من به ایشان می‌گویم که در دور تند این موضوع مشخص نبوده و مردم نیز این‌ها را نمی‌بینند و وقتی که شما مطرح می‌کنید و بحث می‌شود می‌روم ببینیم که دعوا سر چیست.