مردان باحجاب و زنان جوشن پوش

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

روز به روز پیشرفت می کنیم و شب به شب داریم با محل مذکور می افتیم وسط عسل. براساس بخشنامه صدا و سیما پخش تصویر مردان نیمه برهنه از تلویزیون ممنوع شد. قرار است بزودی پخش صدای همین مردان از رادیو هم ممنوع شود. یک منبع آگاه اعلام کرد از این پس برای پخش تصاویر مردان بی ادب نیمه برهنه، موارد زیر باید رعایت شود.

با توجه به اینکه طبق همین بخشنامه داستانهایی که مثلث عشقی دارند، ممنوع می شود، از این بعد داستانهای زیر بکلی غیرقابل پخش خواهد بود:

انواع مربع عشقی، اگر مراسم عقد میان سه همسر( معشوق سابق) یا ذوزنقه عشقی بلامانع است.

انواع دایره عشقی، اگر عشق به ولایت در آن باشد، هیچ اشکالی ندارد.

آیت الله مصباح یزدی گفت: “ عشق به خامنه ای انگیزه ها را تقویت می کند.” آگاهان اعلام کردند که اگر مثلث عشقی میان مرد متاهل و آیت الله خامنه ای اتفاق بیافتد، مانعی ندارد.

 

آیت الله طالقانی هم مصادره شد

مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمود طالقانی با شرکت محمود احمدی نژاد و دو سه نفر دیگر برگزار گردید و طی این مراسم از نقش دشمن شکن آیت الله طالقانی در مبارزه برای دستیابی به انرژی هسته ای، حمایت وی از حماس، نقش وی در توسعه اسلام در آمریکای لاتین و عشق او به آیت الله خامنه ای، از دوران کودکی شخص مذکور پرده برداری شد. براساس سخنان این مراسم:

در این مراسم تعدادی از کسانی که فکر می کردند، برای شرکت در مراسم آیت الله سید محمود طالقانی شرکت می کنند، بعد از شنیدن سخنان سخنرانان متوجه شدند که انگار در مراسم فرد دیگری شرکت کرده اند. اعظم طالقانی، دختر سابق مرحوم سید محمود طالقانی پس از شنیدن سخنرانی های حضار دچار گیجی مفرط شده به بیمارستان انتقال یافت.

 

محبیان و نخبگان جامعه

امیر محبیان، سخنگوی خودش، که مواضع وی در طول سه سال گذشته 720 درجه چرخش داشته است، اعلام کرد “نخبگان جامعه انتخابات را تحریم می کنند.” آگاهان اظهارات وی را تکذیب نکردند، ولی تائید هم نکردند. در همین حال سید محمد خاتمی که به دلیل ناراحتی تنفسی به بیمارستان منتقل شده و نگران نباشید، چون بلافاصله مرخص شد، اعلام نکرد که با شنیدن این جمله محبیان مشکل قلبی پیدا کرده است، اما صدها تن از کسانی که اظهارات محبیان را خوانده بودند، دچار ایست قلبی شده و یکی از آنان گفت: “ آخ! امیر! تو هم؟” برخی ناظران آگاه پیش بینی می کنند اگر اوضاع همین جوری پیش برود، احتمالا در یکی دو هفته آینده علی لاریجانی، محمود احمدی نژاد، سردار فیروزآبادی، وزیر کشور( الآن کیه؟) و آیت الله خامنه ای هم انتخابات را تحریم خواهند کرد. البته کیهان اعلام کرد “رهبری مخالف برگزاری انتخابات با نتایج معلوم است.” رئیس روابط عمومی بیت رهبری ضمن تائید نظر روزنامه کیهان افزود: “اصولا اخلاق آقا یک طوری است که خیلی دوست دارند سورپرایز بشوند و همیشه نتایج پیش بینی نشده را دوست دارند.” وی گفت: “آقا ترجیح می دهند که فکر کنند عوامل فتنه یا جریان انحرافی برنده انتخابات می شوند، بعد یک دفعه به ایشان خبر داده شود که طرفداران رهبری با حضور نود میلیونی تمام کرسی های مجلس را بردند.” وی توضیح نداد که اگر مخالفان رهبری برنده انتخابات شوند، کودتا اتفاق خواهد افتاد یا تقلب خواهد شد. وی گفت: “ ما دوست داریم همانطور که رهبر دوست دارند سورپرایز بشوند، بعدا فکر می کنیم که تقلب کنیم یا کودتا”

 

دخالت در امور داخلی غرب

سردار محمدرضا نقدی در یک اظهار نظر غافلگیر کننده رسما، بدون اینکه خجالت بکشد، در یک حال خوب، در وضعیتی که قاه قاه می خندید، در کمال خرسندی و خونسردی( این دو کمال با کمال خرازی رابطه ندارند) گفت: “ایران آمادگی دارد در مواقع لزوم و برای پیشبرد سیاستهای خود در امور داخلی کشورهای غربی دخالت کند.” در پی این اظهار نظر 235 کارشناس سیاست خارجی به شهادت رسیده و 76 نفر به دلیل خنده بیش از حد به بیمارستان روانی منتقل شدند. یک کارشناس سیاست خارجی در این مورد گفت: “نمی دونم چی بگم والله” یکی دیگر از کارشناسان در حالی که چشمانش از خنده خیس شده بود، گفت: “معمولا کسی این حرف را نمی زند، ولی فکر کنم حرف راست را باید از بچه شنید.” پدر سردار نقدی در واکنش به این اظهار نظر در حالی که فلفل توی دهان او می ریخت گفت: “ببخشیدش، نفهمید، صد بار بهش گفتم موقع حرف زدن فکر کن. من قول می دم دیگه از این حرف ها نزنه” یک کارشناس جنگ جهانی گفت: “آخرین بار که کسی چنین جمله ای گفت یک جنگ جهانی به راه افتاد.”