طرحی شوم و هولناک برای احمدی نژاد

آرش بهمنی
آرش بهمنی

» سایت نزدیک به مشایی خبر داد

یک سایت نزدیک به اسفندیار رحیم‌مشایی٬ خبر از آن داده است که سپاه پاسداران٬ طرحی “شوم٬ هولناک و تاسف‌بار”علیه محمود احمدی‌نژاد و دولت دهم تدارک دیده است..

این سایت روز سه‌شنبه (۲۷ دی) در گزارشی از اجرای طرحی با عنوان اختصاری “ه” در یکی از ارگان‌های نظام خبر داده است.این سایت نوشته طرح مذکور پس از به قدرت رسیدن حسین طائب در سپاه پاسداران شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

رهانیوز که یک وبلاگ تازه تاسیس از میان ده ها وبلاگ و سایتی است که به نوشته مخالفان دولت به هزینه “جریان انحرافی” برای پیشبرد اهداف این جریان درست شده است٬ حسین طائب و اطرافیان وی را طیف “افراطی و مشکل‌دار” نامیده که پس از به قدرت رسیدن آنان سپاه پاسداران “از اهداف خود منحرف شده است”.

این چندمین بار است که اطرافیان احمدی‌نژاد نسبت به قدرت گرفتن حسین طائب در سپاه هشدار می‌دهند.

اطرافیان احمد‌ی‌نژاد٬ درباره طائب نوشته‌اند: “اطلاعات سپاه مرکز اصلی اطلاعات و امنیت کشور را هدف نفوذ خود قرار داده و به صورتی غیرمتعارف منابع مورد نیاز را از مراکز اصلی آن خارج کرده است”.

پیش از این برخی دیگر از سایت های نزدیک به احمدی نژاد٬که مخالفان وی معتقدند تعداد آنها به هزار می رسد، نوشته بودند که به دنبال بروز اختلاف میان علی خامنه‌ای واحمدی‌نژاد٬ اطلاعات سپاه در بدنه وزارت اطلاعات نفوذ کرده و حسین طائب نیز سرکرده این گروه است.

این بحث‌ها در حالی مطرح شده بود که برخی از اصول‌گرایان نیز از نفوذ اطرافیان احمدی‌نژاد در وزارت اطلاعات خبر داده و گفته بودند که در دوره برکناری مصلحی٬ حامیان احمدی‌نژاد با نفوذ در وزارت اطلاعات٬ برخی اسناد و مدارک را از این وزارت‌خانه خارج کرده اند.

در همین حال اطرافیان احمدی‌نژاد نیز طائب و همکارانش را متهم کرده بودند که اسناد و مدارک وزارت اطلاعات را« با کامیون »از این وزارت‌خانه خارج کرده‌اند.

اکنون بار دیگر با نزدیک شدن به زمان انتخابات٬ اطرافیان احمدی نژاد از برنامه حسین طائب برای تخریب احمدی‌نژاد خبر داده‌اند.

این سایت‌ها نوشته‌اند: “سه ماه پیش از این در یکی از شهرهای شمالی ایران٬ منتخبان طرح هادیان بصیر آموزش ضد اغتشاش و نبرد شهری دیده‌اند. دشمن فرضی در این آموزش‌ها و مانور‌های ضد اغتشاش٬ محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی بوده‌اند”.

رها نیوز که مدت کوتاهی قبل تاسیس شد و خبر تاسیسش را سایت های نزدیک به دولت منتشر کردند  نوشته است که اسناد و مدارک دیگری از اقدامات سپاه علیه احمدی‌نژاد در اختیار دارد که در آینده منتشر خواهد کرد.

پیش از این حامیان احمدی‌نژاد در روزنامه ایران نوشته بودند که نزدیک به ۱۴۰ هزار سند از مخالفان اصول‌گرای خود در اختیار دارند که در صورت لزوم آنها را منتشر خواهند کرد.

 سایت باکری آن‌لاین -هم که از جمله سایت‌های توقیف شده حامیان مشایی است - اعلام کرده بود که وزارت اطلاعات تحت مدیریت مصلحی برای رسیدن به اهداف خود مسائل شرعی و قانونی را رعایت نکرده و به برخی دستورات احمدی‌نژاد نیز بی‌اعتنا بوده است.

این سایت نوشته بود که حیدر مصلحی با به کارگیری “نیروهایی با عدم توانمندی‌های لازم در موضوع اطلاعات خارجی” دستگاه امنیتی کشور در این حوزه را تضعیف کرده است.

رها نیوز همچنین نوشته که “مصلحی اکثر دوران مدیریتی خود را در سپاه گذرانده و به بدنه وزارت اطلاعات در موضوعات مختلف” اعتماد ندارد.

بر اساس گزارش این سایت حیدر مصلحی “در پی جلسات سازمان یافته با اعضای یک باند امنیتی-‌اقتصادی” که حسین طائب آن را اداره می‌کند اقدام به عزل برخی از معاونین با سابقه وزارت اطلاعات کرده است.

اشاره این سایت به برکناری حسین عبداللهی معاونت برنامه و بودجه وزارت اطلاعات و از نزدیکان رحیم‌مشایی است؛اقدامی که منجر به برکناری وی از سوی احمدی‌نژاد شد و با مخالفت خامنه‌ای ناکام ماند.

این سایت همچنین نوشته بود که حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه سرحلقه امنیتی “باند امنیتی‌ـ افتصادی” علیه دولت است “تا این لحظه از هر آنچه چنگ‌اندازی بر چهره دولت خدمتگزار بوده است، فروگذار نکرده است.”

در همین حال “جوان آنلاین” - نزدیک به سپاه پاسداران - نوشته که جریان انحرافی قصد دارد با نفوذ به دستگاه‌های امنیتی “با بهره‌برداری خاص و خروج برخی اسناد و مدارک ویژه مقاصد خود را تامین و از عنصر اطلاعات به عنوان اهرمی برای ترغیب و تهدید برخی از جریان‌ها و چهره‌های سیاسی و پیشبرد اهداف سود بجوید.”