افشاگری کروبی به خاطر اختلال حواس است!

نویسنده

» نگرانی سایت دولتی از ایستادگی شیخ اصلاحات

ساعتی پس از اینکه علی لاریجانی رییس مجلس دستور داد تا کمیته پیگری حوادث اخیر درمجلس به دیدار کروبی بروند و مستندات وی را در تایید آنچه در کهریزک روی داده است دریافت کنند، سایت رجا نیوز، از حامیان تندروی محمود احمدی نژاد، در واکنشی شتابزده هرگونه مدرک ارائه شده از سوی کروبی را منتفی دانست.

این سایت دست به جعل خبری زد که حکایت داشت “پزشک معالج مهدی کروبی” در خصوص وضعیت وی اظهاراتی داشته که ضرورت درخواست سند از سوی کروبی را منتفی می کند.

سایت رجا نیوز که متعلق به فاطمه رجبی، همسر سخنگوی دولت احمدی نژاد است، به نقل از این “پزشک” ادعا کرد شیخ اصلاحات از 16 ماه قبل دچار اختلال حواس شده است.

این سایت بدون ذکر نام پزشکی که ادعا می کند پزشک مهدی کروبی است فقط به اختصار از وی  با عنوان دکتر “م ” یاد کرده و مدعی شده است نامبرده 11 سال است به عنوان پزشک شخصی کروبی مسئولیت درمان و چک آپ‌های وی را برعهده دارد و نامه‌ای را به همراه پرونده پزشکی کروبی به یکی از مراجع مسئول کشور ارسال کرده و در آن بر هشدارهای خود مبنی بر لزوم کنترل حواس کروبی 70 ساله در در دو سال اخیر تاکید نموده است.

رجانیوز قصد پزشک مورد نظر خود را تنها “از بین نرفتن زحمات پزشکی‌اش در یک دهه اخیر” ذکر کرده و مدعی شده است که او هدف دیگری نداشته است!

سایت فاطمه رجبی همچنین ادعا کرده که  هشدارهای پزشک معالج کروبی می تواند کمک شایانی به  این روحانی بکند و او را با استناد به فراموشی‌اش از “اجرای حد شرعی” معاف کند.

یک تحلیل گر سیاسی نزدیک به مهدی کروبی با “خنده دار” توصیف کردن “آخرین راه حل ابتکاری هواداران متجاوزان در زندان ها” برای مقابله با افشاگری های کروبی، اظهار داشت: “اگر قرار باشد کسی در عرصه سیاست ایران اختلال حواس داشته باشد، همان فردی است که قبل و بعد از انتخابات دو بار از فوت پدر خود خبر می دهد و در حضور روحانیون ارشد با دست اندازه هاله نور دور بدن خود را نشان می دهد.”