مک دونالد و پپسی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در جمهوری اسلامی کلا چند دیدگاه درباره نفوذ غرب به ایران وجود دارد، اما دیدگاههای اصلی دوتاست، یکی مثل آیت الله خامنه ای فکر می کند که آمریکا از راه “جاذبه جنسی” قصد نفوذ به امت اسلام را دارند، دیدگاه دوم هم این است که افرادی مثل احمد خاتمی معتقدند “آمریکا هر کجا خواسته وارد شود از راه ساندویچ وارد شده است.”

یعنی آدم کیف می کند که چقدر این مسئولان کشور و روحانیون عالیمقام درک عمیقی از استکبار دارند. واقعا فکرش را می کردید، همین ساندویچ فروشی هایی که سرکوچه تان هستند، همین فری کثیفه، همین ساندویچ آیدا، همین ساندویچ فروشهای رنگ و وارنگ که این همه خودشان را مظلوم نشان می دادند، اینها در تمام مدتی که داشتند کالباس برش می زدند، یا گوجه و خیارشور خورد می کردند، یا سس می زدند روی ساندویچ، در حال نفوذ به شما بودند؟

البته ممکن است شما بگوئید که به شما نفوذ نشده، چون چیزی احساس نکردید، ساندویچ هم که مداد نیست که در آدم نفوذ کند و آدم دردش نگیرد، تازه اگر فرض کنیم مثل ساندویچ های پیتزاکانزاس باشد، که اگر نفوذ کند، اصلا چیزی از امت اسلام باقی نمی گذارد، بقول آقوی همساده له له می شوید.

من در تمام سالهایی که در ایران بودم، همیشه احساس می کردم این ساندویچ فروش ها یک جور بدی به آدم نگاه می کنند، حتی بعدا که بیشتر با آمریکایی ها آشنا شدم، متوجه شدم چقدر از همین شخصیت های سیاسی آمریکایی را اصلا خودم در ایران دیدم، یک ساندویچ فروشی بود در خیابان سی تیر، عینا شبیه دانلد ترامپ بود، اصلا موهایش را هم حنا می گذاشت، لهجه غلیظ آمریکایی هم داشت، وقتی هم که ساندویچ را می داد دست آدم، آدم یک دفعه احساس می کرد مورد نفوذ قرار گرفته. حتی خیلی از دوستان مان ناخودآگاه برای اینکه لهجه شان خوب بشود، بیش همین آقا داوود ساندویچی سی تیر می رفتند. نه که کسی بداند لهجه اش خوب است، چون اصلیتش طالقانی بود و اگر کسی دقت نمی کرد متوجه نمی شد که طرف لهجه غلیظ تگزاسی دارد.

حتی شده بود که مثلا یک فرمانده سپاه وارد می شد به ساندویچ فروشی و سفارش یک ساندویچ کالباس می داد، ساندویچ را که می خورد، یک دفعه بدون اینکه متوجه شود، نه که استکبار در او نفوذ می کرد، یک “ آخ” می گفت ولی کم کم عادت می کرد و وقتی می خواست پولش را حساب کند، یکهو کیفش را باز می کرد و دو تا سند محرمانه موشکی و هسته ای را می داد به آقاداوود. یعنی می خواهم بگویم نفوذ یک همچین وضعیتی دارد. خود آدم که نمی فهمد. من حتی چند بار آدمهایی شبیه کالین پاول، بیل کلینتون، باراک اوباما و جپ بوش را در ساندویچ فروشی های مختلف دیدم که خدا لعنت شان کند که از طریق ساندویچ کالباس و هات داگ هم نفوذ می کردند.

راستش من هر چه فکر کردم دیدم خداوند هم راه نفوذش در دل مومنین همین هایی است که استکبار انجام می دهد، یا جاذبه جنسی است، یا ساندویچ و مک دونالد، یعنی یا سکس است یا غذا. باور کنید. منتهی فرقش این است که خداوند غذاهایی در بهشت را وعده می دهد که آدم هر چه بخورد سیر نمی شود و لامصب همه اش هم ارگانیک و رژیمی است، گوشت پرندگان و گوشت دریایی یا همان سی فود خودمان است. ولی این آمریکایی ها همه اش به آدم ساندویچ و همبرگر مک دونالد می دهند.

نوشیدنی بهشتی هم شراب هایی است که در رودخانه جاری است. وقتی هم که از این شراب ها می خورید حالتان بهتر و بهتر می شود. حالا اینکه این شراب ها را چطوری از کف جوب باید بخورید این دیگر هنرخودتان است، ممکن است نی نوش بدهند و با نی بخورید یا با کف دست. برخلاف آمریکایی ها که پپسی می دهند و از طریق بطری به امت اسلام نفوذ می کنند. یا آبجو می دهند که به جای اینکه مثل بهشت کف جوب شناور باشد، در بطری یا قوطی است.

روش دیگر نفوذ الهی برای جلب مردم به بهشت همین جاذبه جنسی است، که هم حوری هایی هستند که همه در اندازه های عظیم هستند و به نظرم اکثرا BBW هستند و مورد توجه مومنین. البته واحد برادران هم سرویس می دهند که غلمان هستند و از طریق جاذبه جنسی امت شهیدپرور را جلب می کنند، اما این آمریکایی ها یا از جاذبه جنسی در حد کیم کارداشیان و الکسیس تگزاس و الکسیس کالیفرنیا و الکسیس واشنگتن استفاده می کنند که از همین طریق هم چنان در امت شهیدپرور نفوذ می کنند انگار رولپلاک کردند و حالا حالا ها در نمی آید. یعنی درستش را که حساب کنیم، استکبار جهانی هم از همین روش های الهی برای نفوذ استفاده می کند. منتهی آنها عسل و شیر را در بطری می فروشند، خداوند متعال شیر و عسل را همین طوری می ریزد کف جوب، که باید دهانتان را بگذارید کف جوب و هورت بکشید.

من واقعا سفارش می کنم که حتما مواظب باشید، ساندویچ نخورید، اشکنه بخورید، و اگر دیدید وارد اینترنت شدید یک خانم قلمبه آمد و شروع کرد لخت شدن، فورا یک حمد و قل هوالله بخوانید و شات داون کنید و سه بار هم فوت کنید به چپ و راست که خدای ناکرده چیزی به شما نفوذ نکند. در پایان مرگ برآمریکا فراموش نشود.

البته اینها که گفتم فقط دو راه اصلی نفوذ بود، نفوذ راههای دیگری هم دارد، سردار نقدی معتقد است نفوذ از طریق برنامه های ماهواره ای انجام می شود، برادر سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه گفته است: “کتاب و روزنامه بستر نفوذ بیگانگان است.” و مجتهد شبستری گفته نفوذ از طریق رمان های عشق و عاشقی است. لطفا برای جلوگیری از نفوذ دشمن، کتاب نخوانید، رمان و شعر نخوانید، فیلم نبینید و حتی الامکان بمیرید که به شما کسی نفوذ نکند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.