بابک زنجانیِ هالیوودی!

نویسنده

فیلمی درباره‌ی زنده‌گی بابک زنجانی در حال ساخت است که کارگردان‌اش مدعی شده کیفیتی در حد فیلم‌های هالیوودی دارد و با بودجه‌ای پانزده میلیاردی جلو دوربین می‌رود.

ابتدا تصاویر بازی‌گری با چهره‌ای شبیه به بابک زنجانی و با لباس زندان در فضای مجازی منتشر  و پس از آن اعلام شد که فیلمی درباره‌ی بابک زنجانی در حال ساخت است که کارگردان‌اش مدعی شده کیفیتی در حد فیلم‌های هالیوودی دارد و با بودجه‌ای پانزده میلیاردی جلو دوربین می‌رود. این فیلم که درباره‌ی جوانی باهوش است که با سخت‌کوشی به همه‌چیز می‌رسد و به خاطر حسادت اسیر دسیسه و مشکل می‌شود، ابتدا “اختلاس” نام داشت اما به تازه‌گی به “اشتباس” تغییر نام داده؛ چون کارگردان‌اش معتقد است گاهی اختلاس اتفاق نمی‌افتد و همه چیز یک اشتباه است!

کارگردان این فیلم اردشیر احمدی شهروند کشور کاناداست که فعالیت‌اش را با ساخت فیلم‌های مستند انتقادی درباره‌ی تلویزیون‌های لس‌آنجلسی آغاز کرد و پس از آن برای حمایت از موسیقی زیرزمینی به ایران بازگشت. اواخر سال گذشته اطلاعات سپاه اصفهان این کارگردان را به دلیل فعالیت غیرمجاز دستگیر کرد و احمدی وقتی از زندان آزاد شد، در نامه‌ای با معذرت‌خواهی از مسئولان نظام اعلام کرد که دیگر کار هنری انجام نخواهد داد اما مدتی بعد با ساخت فیلم کلیپ “انرژِی هسته‌ای”- کارِ “امیر تتلو”- فعالیت‌اش را از سر گرفت و با ساخت این فیلم که گفته می‌شود بدون مجوز “وزارت ارشاد” در حال ساخت است، قصد دارد کارگردانی را ادامه بدهد.