پایگاه های دشمن را در دو هزارکیلومتری می کوبیم

نویسنده

rahim_safavi_b.jpg

سردار رحیم صفوی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمعی از بسیجی های اصفهان ارزیابی تازه از توان نظامی ایران به دست داد و گفت در صورت تجاوز دشمن، پایگاه های نظامی آن ها را در عمق دو هزار کیلومتری هدف قرار می دهیم.

به عقیده برخی کارشناسان این تهدید به خصوص از آن جهت اهمیت دارد که چهار ماه بعد از جنگ لبنان صورت می گیرد که در آن برای اولین بار خاک اسرائیل توسط گروه مورد حمایت ایران موشک باران شد.

سردار رحیم صفوی در این سخنرانی اساس سخن را بر اهمیت بسیج گذاشت که به گفته وی یازده میلیون نفرند و تاکنون هیچ کشوری نتوانسته‌است،چنین نیروی عظیمی را به‌ کارگیرد.


فرمانده سپاه در جمع گردانهای عاشورا و الزهرا و گروه‌های ویژه کربلا که از ترکیب مقاومت بسیج اصفهان تاسیس شده گفت:گروه توپخانه‌و موشکی 15خرداد درهشت سال دفاع‌مقدس همواره افتخار آفرین بود و امروز نیز با در اختیار داشتن فن اوریها و تجهیزات پیشرفته توپخانه و موشکی آماده مقابله با تجاوزات دشمنان است.

وی، ضمن اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای مقابله با تهدیدات احتمالی تاکید کرد: راهبرد ما دفاعی است اما درصورت تجاوز دشمن در مرزها متوقف نخواهیم شد و با هجوم به پایگاههای نظامی دشمن ، آنها را تا عمق دو هزار کیلومتری مورد هدف قرار می‌دهیم.