پرفروش ترین کتاب در اچ اند اس مدیا

نویسنده

» پشت ویترین چهار


 خواب دیدن حرفه من است

مجموعه داستان کوتاه

نویسنده: فاطمه زارعی

تعداد صفحات: ۱۱۸ صفحه

فاطمه زارعی به سال هزار و سیصد و چهل و هشت در شهر کوهپایه‌ای و قشنگ تهران در یک صبحدم پاییزی آن وقت که خواب بسیار مزه می‌دهد، خواب مادرش را آشفته و به دنیا آمده و هنوز هم از دنیا نرفته. حالا حالا‌ها هم خیالش را ندارد؛ بس که زندگی را دوست دارد. آنقدر که از سر قدر دانی خواب را مثل بیداری زندگی می‌کند. خواب را به اندازه واقعیت جدی می‌گیرد. او بلد است همه چیز را باور کند. در این تردید که این لحظه خواب است یا واقعیت تصمیم گرفته همه را یکسر باور کند تا هیجان و لذت زندگی بشود هزار برابر. مجموعه داستان «حرفه من خواب دیدن است» از دل همین تردیدها و باورها و خواب ها رقم خورده است.

 

 

 

هوگوپسی

داستان کوتان مصور

نویسنده: مانا نیستانی

تعداد صفحات: ۲۱۴ صفحه

«آقای کا» شخصیت چند کمیک استریپی است که مانا نیستانی تا امروز کار کرده است. «آقای کا» پیش از این در سه مجموعه کابوس، خانه اشباح و پازل عاشقانه آقای کا نقش آفرینی کرده و این بار مانا نیستانی او را در پاریس پیدا کرده و از او خواسته تا در شخصیت اصلی کتاب تازه‌اش شود. آقای کا با این که حالا نمی‌داند کیست، چه کاره است و در پاریس چه می‌کند به درخواست مانا جواب مثبت داده است. هوگوپسی در نتیجه دیدار مانا و آقای کا در کافه‌ای در پاریس آفریده شده است.

 

کاشتن بذر امید

مجموعه بیانیه های میرحسین موسوی

ترجمه داریوش محمدپور

تعداد صفحات: ۲۵۰ صفحه

 

ناتنی

رمان

مهدی خلجی

تعداد صفحات: ۱۴۲ صفحه

 

 تماما مخصوص

رمان

عباس معروفی

تعداد صفحات: ۴۶۰ صفحه

 

 

 

نظم نوین روحانیت

مجموعه مقاله

مهدی خلجی

تعداد صفحات: ۱۹۰ صفحه

 

کوچه بن بست

مجموعه داستان

ابراهیم نبوی

تعداد صفحات: ۱۷۲ صفحه

برای آدمی که میان خلاقیت ادبی و ژورنالیزم زندگی می‌کند، همیشه شعر و داستان کوتاه فرصت‌های نفس کشیدن می‌شود، فرصتی که آدم ژورنالیست -که روزمرگی‌های خبری، دائم او را زیر آب گل آلود می‌کشد- فراهم می‌آورد تا سرش را از آب بیاورد و نفسی بگیرد و ادامه پیدا کند. رمان یا گونه‌های دیگر خلاقیت ادبی معمولا این نقش را ندارند، چرا که نیاز به حفظ تداوم حسی دارند و حفظ تداوم حسی، کاری است بس دشوار برای روزنامه‌نگاری که دائم با خبرهای مختلف روبروست.

 

خانه امن

رمان

ابراهیم نبوی

تعداد صفحات: ۲۰۸

 

عزیز جان

داستان کوتاه

کیومرث مرزبان

تعداد صفحات: ۱۶۸ صفحه

کیومرث مرزبان : از قدیم همیشه به دنبالِ فرصتی بودم تا عاشقانه بنویسم | عاشقانه نوشتن و خواندن را دوست داشتم | ولی از دستی دوست داشتم مطمئن عاشقانه بنویسم | عاشقانه نویسی مسئولیت می‌آورد. معتقد ام نویسنده هر چه که بنویسد در تاریخ نوشته‌ها و زندگی‌اش ثبت می‌شود | از همین رو باید حواسش باشد که چه می‌نویسد و برای که می‌نویسد…

 

خدای من خدای من

رمان

روح انگیز شریفیان

تعداد صفحات: ۲۹۶ صفحه

رد و بدل عقاید و باورهای مذهبی و غیر مذهبی و عشقی که در این میان به محک گذاشته می شود

 

هشتاد و هشت

 مجموعه شعر

فاطمه شمس

تعداد صفحات: ۷۰ صفحه

مجموعه شعر کلاسیک و سپید سروده‌ی فاطمه شمس

 

 دوزخرفات

 طنز

نویسنده: سروش پاکزاد

مقدمه: ابراهیم نبوی

تعداد صفحات: ۲۷۰ صفحه

سید ابراهیم نبوی:  راستش را بخواهید از زمانی که فرخ سرآمد مرا در دهه شصت خنداند و آمبروز بیرس در دهه هفتاد به خنده‌ام آورد، خیلی نوشته‌ای نمی‌خوانم که بتواند در تنهایی آدم را بخنداند. سروش با آدم این کار را می‌کند و عجیب است که شوخی‌هایش انگار با اجازه خود خداوند صورت گرفته است. یک‌جوری شوخی می‌کند که انگار یکی از کارکنان بارگاه الهی است. سال‌ها مثل مجسمه‌ی تفکر نشسته و دست بر سر گذاشته و برّوبر به رفتارهای خداوند و اعوان و انصار بارگاه او نگاه کرده و گاهی دلش را گرفته از خنده و گاهی هم که میکائیل به او براق شده که «واسه چی داری می‌خندی؟» گفته: «چیزی نیست، یاد یک ماجرایی افتادم!»