فراهم شد، حالا دیگه برو

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

محمود احمدی نژاد گفت: “ فراهم کردن مقدمات ظهور، اصلی ترین ماموریت جمهوری اسلامی است.” آگاهان اطلاع دادند که مواردی مانند گسترش فساد، افزایش خونریزی و بی عدالتی، ظهور یک آدم بی ریخت پررو که همه او را می شناسند به نام دجال، و چند مورد دیگر جزو شرایط ظهور امام زمان است، حالا هم که همه این شرایط فراهم شده است، دیگر ماموریت احمدی نژاد تمام شده، حالا دیگر برو!

 

استعفای تقلبی

 

بابا جان، بیخودی آدم را امیدوار می کنید برای چی؟ ما فکر می کنیم جدی می گوئید، کلی جشن می گیریم و حال می کنیم، بعد معلوم می شود همه اش فیلم بود. بابا هنرپیشه! بیخودی ما را هیجان زده نکن. رسائی، مشاور احمدی نژاد و دوست پسر مهدی نصیری گفت: “ استعفای حسینیان از جنس امر به معروف و نهی از منکر است.” آگاهان گزارش دادند که برادر حسینیان از روزی که استعفا داده، حالش خراب است که اگر استعفایش را قبول کنند، باید دنبال کار بگردد. کار قبلی هم که بقول خودش “ ما یک روزی مثلا قاتل بودیم” فعلا کلی متقاضی دارد، و فعلا اگر استعفایش قبول شود، باید برود ارادان به جای فامیل احمدی نژاد خربزه بکارد که بیکار نماند.

 

چهل متر و چهل کیلومتر

 

من نمی فهمم اگر معیار جمعیت متر است، ما که اصل جنس را آوردیم، امکان تقلب هم نبود که بگوئیم که دو نفر تقلب کردند. چهل کیلومتر مردم در تهران ده بار آمدند به خیابان و اعلام کردند که رهبر ما به فلان دلیل مثلا ولایتش باطل است و مجتبی الهی مریض بشوی و رهبری را نبینی و از این حرف ها، حالا ما را به اندازه چهل کیلومتر قبول ندارید، حداقل به اندازه چهار کیلومتر که قبول دارید، باز هم چهار کیلومتر از 40 متر بیشتر است. خبرگزاری ها اعلام کردند که یک “ تومار 40 متری در حمایت از رهبری” در کرمانشاه امضا شد. قرار است بعد از ارسال این تومار به بیت، افرادی  که خیلی اخلاق غیراشرافی دارند از آن برای مجتبی و میثم شورت ماماندوز بدوزند که اسراف هم نباشد.

 

وقتی سبزها به نظام پیوستند

 

مهدی کلهر که دختر خودش به سبزها پیوست، در تلویزیون گفت: “ سبزها در 9 دی به نظام پیوستند.” در همین راستا با او یک مصاحبه دل انگیز انجام دادیم که آن را می خوانید.

ما: لطفا بفرمائید که در روز 9 دی ماه چه اتفاقی صورت گرفت؟

کلهر: در این روز سبزها به نظام پیوستند.

ما: پس در این صورت بفرمائید چه اتفاقی می افتد؟

کلهر: معلوم می شود که دیگر سبزها با نظام مخالفتی ندارند.

ما: آقای حسین درخشان از یک سال قبل از این به نظام پیوسته بودند، ولی ایشان هنوز در زندان است.

کلهر: بله، ممکن است کسی به نظام پیوسته باشد و در زندان هم باشد.

ما: ضمنا با وجود اینکه سبزها به گفته شما به نظام پیوستند، ولی هنوز رهبران آنها زندانی اند.

کلهر: بله، سبزها خودشان به نظام پیوستند، ولی رهبران شان نپیوستند.

ما: پس با توجه به اینکه سبزها به نظام پیوستند، از این پس راهپیمایی سبزها بلامانع است؟

کلهر: نه، راهپیمایی سبزها بلامانع نیست، فقط سبزها به نظام پیوستند.

ما: یعنی سبزها اگر به نظام هم پیوسته باشند، هنوز هم زندانی می شوند و دستگیر می شوند.

کلهر: درست است که سبزها به نظام پیوستند، ولی تعدادی از رهبران و عناصر بالای آنها منافق و محارب و معاند و دشمن هستند.

ما: لطفا بفرمائید که چند درصد از سبزها به نظام پیوستند، و چند درصد معاند و محارب بودند؟

کلهر: طوری که مسوولان به ما اطلاع دادند، حدود نود درصد سبزها محارب و منافق شدند و ده درصد به نظام پیوستند.

ما: با توجه به اینکه تعداد راهپیمایان روز 9 دی حدود چهل هزار نفر بودند، که خودشان ده درصد سبزهایی است که در تهران راهپیمایی کردند، از طرف نظام چه کسانی راهپیمایی کردند؟

کلهر: در حقیقت جمعیت متمرکز بود و معلوم نیست که چه کسانی سبز بودند و چه کسانی از طرف نظام. البته تعدادی از خواهران ما آمده بودند که معلوم است که از طرف نظام بودند.

ما: حالا اگر همه سبزها به نظام پیوسته بودند، چه اتفاقی می افتاد؟

کلهر( می خندد): شوخی می کنید؟ نه، اینطوری هم نیست.