خواننده رپ: تلاش می‌کنم در ایران مجوز بگیرم

نویسنده

آرمین زارعی ملقب به آرمین 2AFM خواننده سبک رپ٬ با انتشار یادداشتی در خبرگزاری مهر٬ نوشت که برای کسب مجوز کارهای خود در ایران تلاش می‌کند. 



این خواننده زیرزمینی در یادداشت خود نوشت: «من تصمیم گرفته‌ام در ایران بمانم و بر اساس شرایط و قوانین کشورم فعالیت کنم. برای گرفتن مجوز هم می‌خواهم اقدام کنم و بسیار امیدوار هستم که بتوانم در چارچوب قوانین و به صورت رسمی فعالیتم را ادامه دهم ولی اینکه این اتفاق چه زمانی رخ بدهد، مشخص نیست».


زارعی اضافه کرده: «من تا هر زمان که لازم باشد صبر می‌کنم تا در داخل ایران و به صورت رسمی فعالیت کنم. امیدوارم این آخرین باری باشد که به اینگونه شایعات پاسخ می‌دهم و مطمئن باشید اگر روزی مجوز بگیرم این خبر از رسانه‌های معتبر منتشر خواهد شد».


خبرگزاری مهر درباره شایعه صدور مجوز برای زارعی نوشت: «از چندی پیش برخی سایت‌ها و سپس برخی رسانه‌های رسمی دست به گمانه زنی درباره امکان صدور مجوز اجرا و آلبوم برای خوانندگان رپ از جمله آرمین زارعی زدند ولی این مساله به کرات از سوی مقامات وزارت ارشاد از جمله سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت راشاد تکذیب شد».


پیش از این سخن‌گوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته بود که هیچ مجوزی برای موسیقی رپ صادر نمی شود و نخواهد شد زیرا این نوع موسیقی با فرهنگ و ساختار موسیقایی ایران همخوانی ندارد.