قزوین چی کارش کرده؟

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

اجلاس همسران سران کشورهای غیرمتعهد در رم به کار خود ادامه داد. اعظم سادات، همسر دکتر الفنون، در این اجلاس از سخنرانی خود داری کرد و گفت “ ما قرار نیست در اجلاس غذا، هیچ چیز زیادی بخوریم.” از سوی دیگر هیئت ایرانی قطعنامه ای را منتشر کرد و قرار شد این قطعنامه در صد نسخه تکثیر شود و کلیه همسران سران کشورهای غیرمتعهد، بعد از شام امشب، آن را در کوزه گذاشته و آب آن را بخورند. در این قطعنامه که هنوز توسط کسی قرائت نشده است، چنین آمد:

یک: هیئت ایرانی به کلیه جهانیان هشدار می دهد، در میان کشورهای غیرمتعهد سران هیچ کشوری حق ندارند جز سران ایران چیز زیادی بخورند.

دو: تجربیات حاصل در چند ماه گذشته ایران نشان می دهد که اگر دست چپ یک حکومت غیرمتعهد، به دست راستش بگوید چیز زیادی نخور، احتمال کودتا وجود خواهد داشت.

سه: سران کشور ایران هشدار می دهند که هر نوع بخور بخوری، اعم از مخابراتی و غیره، می خواهد صورت بگیرد، باید با سپاه پاسداران هماهنگی صورت بگیرد.

چهار: با توجه به اهمیت وجود الگوهای ملی- اسلامی- هسته ای در کشورهای غیرمتعهد، ضمن افشای الگوی رژیمهای غربی که انسان ها را مصرفی می نماید، مشت محکمی به دهان فشن های غرب زده و می گوئیم اگر شما نائومی کمپبل دارید، ما هم سردار فیروزآبادی داریم.

پنج: در منطقه خلیج فارس، مصرف هر نوع شکر، چه در یمن و عربستان سعودی یا عراق یا افغانستان باید زیر نظر ایران باشد.

شش: اکنون که جهانیان به اهمیت ولایت فقیه پی برده اند، اعلام می داریم که از این پس خودشیرینی کردن فقط برای رهبری مجاز می باشد.

هفت: در راستای مبارزه با انقلابات مخملی استکباری رنگین، اعلام می شود که مصرف سبزیجات در راستای سیاستهای استکباری بوده، هرکسی سبزیجات مصرف کند، آشوب داخلی ایجاد شده و برای رژیم خوب نیست.

هشت: اعلام می کنیم ولی فقیه آش کشک خاله است، بخورید کف پایتان ضربه می خورد، نخورید هم همینطور، پس آشپز نباید دوتا بشود و از کلیه عوامل دشمن قاطعانه می خواهیم، با دو تا کردن آشپز شورش را درنیاورند.

نه: برای افزایش امنیت غذایی اکیدا اعلام می شود که با کسانی که کله شان بوی قورمه سبزی می دهد، شدیدا برخورد خواهد شد.

ده: با توجه که پیاز هم از امروز خودش را جزو میوه جات محسوب و به عنوان همسر چند لایه رئیس جمهور ایران حضور جهانی یافته است، به عنوان زینب زمان در کربلای رم حاضر شده و رسالت زینبی خود را انجام خواهد داد.

یازده: در راستای اینکه چغندر گوشت نمی شه، دشمنم دوست نمی شه، ایران تاکید می کند، بهترین راه حفظ امنیت غذایی جلوگیری از نفوذ دشمنان بخصوص آمریکا و اسرائیل می باشد.

دوازده: تاکید می نمائیم، راه حفظ رژیم در کشورهای غیر متعهد، سیاست “ جذب حداکثری و دفع حداقلی”( سیاست سردار فیروزآبادی) یا سیاست” جذب حداقلی و دفع حداکثری”( سیاست احمدی نژاد) می باشد.

قطعنامه زیر با یک امضا صادر و به همان امضا محدود ماند و برای دولت ایران لازم الاجراست.

اعظم سادات و آقاشون

   

قزوین چی کارش کرده؟

 

حالا اینکه سوراخ سوراخ اش کرده یا نه، بماند. چون این که ما دیدیم کار یک نفر دو نفر و یک شب دو شب نبود. بعید می دانم که اگر از معرکه هم بیرون بیاید، همان “ یووووهو” را هم بگوید. به گزارش خبرگزاری ها و به شهادت شاهدان عینی و ناظران ذهنی، دانشجویان دانشگاه قزوین در یک اقدام هماهنگ، حسن رسائی را ابتدا حسابی شسته، بعد وی را با دادن یک مجموعه کامل و مشخص از همه شعارها جرداده و پخته، و سپس جورابش را بادبان کرده و پهن کردند تا خشک بشود. وی در پایان اظهار داشت “ در هیچ کجا این چنین به من توهین نشده بود.” آگاهان گفتند: حالا کجاشو دیدی، شونزده آذر نزدیک است. یکی از منابع نزدیک به حسن رسائی شیئی منفصل از الفنون، اعلام کرد وی در اواخر سخنرانی یک دقیقه ای خود که تبدیل به اپرای “ یار دبستانی” از پشت شد، از ترس درخواست کمک کرد، اما یکی از سبزهای دانشگاه قزوین به وی گفت: بیخودی کمک کمک نکن، اگر هم به کمک بیان، به کمک ما می آن، به کمک تو نمی آن.

 

تدبیر رهبری را آزمایش کنید

 

به نظر من حالا که از رفتن 78 نفر از حجاج بخاطر اعتیاد به حج جلوگیری شد و همین امر نشان می دهد که نیروی انتظامی، جز در مورد تجاوز به عنف که فعلا سیاست رسمی دولت محسوب شده و جرم محسوب نمی گردد، قصد مبارزه با اعتیاد را دارد و به همین دلیل از حجاج آزمایش چیز می کند، تدابیر رهبری را هم آزمایش کنیم. چون به نظر می رسد که فواید زیادی در تدابیر رهبری موجود است. آیت الله نوری همدانی گفت: “ آتش فتنه با تدبیر رهبر معظم انقلاب خاموش شد.” آزمایشگاه سینا اعلام کرد که تدبیر رهبری آزمایش شده و در آن نمونه های مختلفی از مواد مختلف کشف شد که اگرچه در کوتاه مدت برای خاموش کردن آتش مفید است، اما در دراز مدت در جای سفت اثر آن بازتاب شدیدی خواهد داشت.

 

ساحت گرم رهبری

 

نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، که هفته ای سه روز خواستار اعدام موسوی و کروبی شده و هفته ای سه روز از آنان می خواهد به دامان اسلام، منظور شلوار رهبری است، بازگردند، اعلام کرد “ مگر ساحت گرم رهبری چه اشکالی دارد که به دشمن پناه می برید؟” در همین راستا، مسوول آتش نشانی بیت معظم رهبری اشکالات موجود در ساحت گرم رهبری را از نظر ایمنی و آتش سوزی به شرح زیر اعلام کرد

 

هشدار یک: کلیه کسانی که در ساحت گرم رهبری به سخنرانی گوش می دهند، مواظب باشند، بعد از ده بار شنیدن کلمه دشمن ممکن است احساس سوختگی شدید کرده به حمام بروند و یک ربع در آب سرد استراحت مطلق کنند.

 

هشدار دو: دوستداران رهبر معظم انقلاب، پس از خواندن اشعار، و شنیدن سخنان ایشان در مورد فواید جنگ نرم با دشمن و توصیف ایشان از مشکلات شخصی خود و بعد از ارائه هفت بطر آبغوره از ساحت گرم رهبری، دچار سوزش شدید قلب شده و تا زمانی که سهمیه شان را از بیت نگیرند، حال شان خوب نمی شود.

 

هشدار سه: کلیه دوستان سابق و ملت بزرگ ایران، مواظب باشند که وقتی سخنان رهبری را از صدا و سیما می شنوند، به دلیل گرمای بیش از حد ساحت گرم رهبری حتما از کیسه یخ استفاده کنند تا از کله شان دود بلند نشود.

 

آتش نشانی بطور کلی به کلیه مهمانان اعلام کرد که فعلا به دلیل استعمال سوخت های مختلف، از جمله گاز و نفت و بنزین و اورانیوم و هیزم و تنور انتخابات و چیزهای دیگر، فعلا ساحت گرم رهبری در حالت سوختگی هفتاد درصد بسر می برد. مسوول آتش نشانی گفت: “ بچه ها! تو رو خدا مواظب باشین!”