جنگ فقر و غنا است اخوی!

نویسنده

jelodarzadehb.jpg

باربد کاوه

در دو روز اول این سهیلا جلودارزاده، کاندیدای تشکل های کارگری و ائتلاف اصلاح طلبان بود که در انتخابات میان دوره ای مجلس هفتم پیشتاز بود. اما از همان ابتدای انتخابات، بدون آنکه شمارش تمام شده باشد، هاشمی ثمره رییس ستاد انتخابات اصرار داشت به خبرنگاران بگوید که او انتخاب نشده است. اگرچه سرانجام، نام این کاندیدا به عنوان منتخب دوم انتخابات میاندوره ای تهران اعلام شد. در مورد انتخابات اخیر با سهیلا جلودارزاده گفت و گوی کوتاهی کرده ایم.

دلیل رفتارهای متناقضی که سوی مسوولان انتخاباتی می شود چیست؟

من نمی دانم. جنگ فقر و غنا است اخوی!

فکر می کنید آیا تاثیری هم داشته باشد؟

این برخوردها جنگ روانی ایجاد می کند و شیرینی این انتخاب را به کام فقرا تلخ می کند. نمی دانم چه بگویم. خدا از سر تقصیرشان بگذرد.

فقرا چه واکنشی می توانند نشان دهند؟

والله نمی دانم. من فقط یک رای داشتم و همان یک رای را سپردم به خدا. ولی نمی دانم مردم چه کار می کنند.

آیا می توانند از حقشان دفاع کنند؟

نمی دانم. از خودشان بپرسید. اما حق گرفتنی است، دادنی نیست.

تحلیل شما از برگزاری و نتایج این انتخابات چیست؟

انتخابات قرار بود سالم برگزار شود. اما اعلام نکردن آرا و جنگ روانی که راه انداختند و دستکاری آرا، فضای بدی ایجاد کرده. من از همان ابتدا تمام تلاشم را کردم که مردم را آرام کنم. مردمی که می خواستنند بروند فرمانداری، وزارت کشور و جاهای دیگر.

این رفتارها چه تاثیری بر رابطه ملت و نظام می گذارد؟

بی اعتمادی به وجود می آورد. ما یک ماه است داریم می دویم به مردم بگوییم اعتماد کنید، این نظام مال خودتان است، رای بدهید، کسی نمی خواهد رای شما را باطل یا حق را ناحق کند، آن وقت الان اینگونه برخورد می کنند.