کریمی اصفهانی: احمدی‌نژاد باید محاکمه شود

نویسنده

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، گفت: احمدی‌نژاد باید حتما محاکمه شود. من نمی‌دانم چرا تاکنون نظام ما داغ خیانت را به پیشانی احمدی‌نژاد نزده است و چگونه است که دستگاه قضایی در این مورد صحبتی ندارد در حالیکه او باید بیاید و پاسخ دهد که درآمد نفتی این دوران را چه کار کرده است.

احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به نامه دفتر احمدی‌نژاد به رئیس کل بانک مرکزی و درخواست وی جهت انتشار رسمی و عمومی تمامی اطلاعات در خصوص هر نوع درخواست، مبلغ، تاریخ و بانک‌های مرتبط در پرداخت هرگونه تسهیلات به شخص وی و یا اطرافیانش از سوی بانک مرکزیدر خصوص اعلام لیست بدهکاران بانکی عنوان کرد: احمدی‌نژاد در اینکه سفید را سیاه نشان بدهد و برعکس مهارت خاصی دارد. اگر اقرارهای او طی سال‌های گذشته را از آرشیو در بیاوریم می‌بینیم که احمدی‌نژاد تنها با بلوف و تهمت و بی‌آبرو کردن مردم دولت خود را گذراند.

وی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد هیچگاه سعی نکرد مسائل اخلاقی را رعایت کند، گفت: دیوار حاشای او بسیار بلند است. تخلفات، مفاسد اقتصادی و سوءاستفاده‌هایی که در دولت وی شد، در هیچ دولتی سابقه نداشت و این تخلفات جایی برای انکار ندارد.