گوساله ها و بزغاله ها هم محارب شدند

فریبا داوودی مهاجر
فریبا داوودی مهاجر

روز چهارشنبه علم الهدی، سخنران راهپیمایی حامیان دولت در این مراسم گفت “مخالفان ولایت فقیه یک مشت گوساله و بزغاله و محارب هستند” و به صراحت شرکت کنندگان در این تجمع را به اعمال خشونت علیه تظاهر کنندگان تشویق نمود. وی مخالفات رهبری را حزب شیطان خواند و بر جنگ حزب الله با حزب شیطان اشاره کرد؛ جنگی که قطعی و صریح است. علم الهدی کسانی را که به نتایج انتخابات اعتراض داشتند سران فتنه اعلام کرد و گفت این افراد به محاربه رسیده اند.

در همین راستا آیت الله واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی نیز هدایت کنندگان اعتراض های روز عاشورا را محارب خواند وبه گفته وی حکم محارب در دستگاه قضایی جمهوری اسلامی معلوم است. واعظ طبسی که به لحاظ ثروت خود و خانواده اش به سلطا ن خراسان مشهور است، رهبران این حرکت های اعتراضی را به احترام و خضوع و عذر خواهی و شرفیابی به خدمت رهبری جمهوری اسلامی دعوت کرد و اظهار داشت”گر این رهبران به محضر مبارک رهبر عظیم القدر انقلاب شرفیاب نشوند دیر خواهد شد.”

در همین حال علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در سخنان شدید الحنی خواستار “اشد مجازات” معترضان  شد. وی در سخنان روز سه شنبه در نطق پیش از دستور گفت: “مجلس از مسئولان اعم از وزارت اطلا عات و کشور و قوه قضاییه می خواهد این گونه افراد هتاک به ساحت دین را دستگیر کنند و با چنین افراد ضد انقلابی بدون هیچ ملاحظه ای بر خورد کنند.”

آتش تهیه دیگر را فرمانده نیروی انتظامی،  اسماعیل احمدی مقدم ریخت و گفت نیروی انتظامی با معترضان محارب مدارا نخواهد کرد و سپس وزیر اطلاعات بر طبق روال 30 سال گذشته اعلام کرد که این افراد در باز جویی ها اعتراف کرد ه اند که با بیگانگان و گروهک های ضد انقلاب ارتباط دارند و بازیچه دست بیگانگان شده اند.

تمامی اظهار نظر های چند روز گذشته مقامات جمهوری اسلامی در سطوح مختلف نشان دهنده ترس و دستپاچگی است که این افراد هرگز در هنگام کودتای انتخاباتی تصور نمی کردند که  این چنین گریبان آنها را بگیرد و رها نکند. افرادی که همواره به زور اسلحه و زندان خود تکیه کرده و هر حرکت مردمی را خفه می کردند، به مخیله خود راه نمی دادند که نیروی پلیس در خیابان زمین گیر شود و پا به فرار بگذارد.

آقایان بسیار ترسیده اند. هر چه باز داشت کردند و شکنجه دادند و در زندان ها زیر شکنجه کشتند و گاز اشک آور زدند و مردم را زیر باطوم له کردند، باز مردم نترسیده ومطالبات فرو خفته خود را فریاد زده اند.

آقایان که تصور می کردند می توانند یک بار دیگر رای مردم را بالا و پایین کنند و آرای مردم را بدزدند و در سبد احمدی نژاد بگذارند و به مردم ایران بخندند، هرگز باور نمی کردند که شعار “رای من کجاست” به جمهوری ایرانی و مرگ بر دیکتاتور تبدیل شود و خواب را از آنها بریاید.

اظهار نظر های چند روز گذشته هیچ پروژه جدیدی نیست، تنها با توپ و تشر بیشتری بیان می شود. 30 سال است که منتقدین جمهوری اسلامی همه بازی خورده و فریب خورده و ملحد و بی دین و کافر و حزب شیطان هستند. سال هاست که رژیم جمهوری اسلامی به جای شنیدن نظر مخالفان، آنها را غرض ورز و فتنه گرو آمریکایی و خائن به خون شهدا می داند. اتهاماتی تکراری که هر کس به آن اعتراف هم میکند مردم به آن می خندند و به استهزا به آن می نگرند.

سال هاست که آقایان لباس پیامبر بر تن کرده و تنها با تکیه به قدرت اسلحه، حتی به منازل مراجع می تازند و خانه هایشان را غارت می کنندو در خانه هایشان آنها را زندانی میکنند و با  مصادره عاشورا و حسین و شهید و اسلام، خود را نایب امام زمان می خوانند و نعوذ بالله اگر منعشان نکنی برای خودشان جایگاه الهی قایل می شوند.

اظهارات آقایان جدید نیست. سال هاست که حضرات ردای مسلمانی بر تن کرده و با اندکی محاسن و جای مهری بر پیشانی، دیگران را بی دین و مرتد خطاب کرده تا باقیمانده ثروت ملی ایران را نابود و آینده صد پشت خود و اقا زاده هایشان را تامین کنند.

خود را سرباز گمنام امام زمان می نامند و در کهریزک به زندانیان تجاوز می کنند و در زندان عشرت آباد و انواع و اقسام خانه های تیمی از هیچ شکنجه ای دریغ نمیکنند. در خیابان مردم را به گلوله می بندند و به نام امام زمان جناره ها را دزدیده و شبانه دفن می کنند و فریاد وا اسلاما سر می دهند.

اظهارات آقایان جدید نیست. 30 سال است گوشمان از این حرف ها پر شده اما حضرات یک نکته را نمی دانند:امروز مانند گذشته نیست. امروز همه دنیا آنها را رصد میکند. نسل جدید ایران هم تفاوت کرده است. این نسل نمی خواهد به نام دین نان بخورد. رسانه ها آمده اند تا نقض حقوق بشر در ایران را به همه دنیا نشان بدهند. سازمان های حقوق بشر نیزاعمال شما در زندانها و خیابان ها را تعقیب میکنند.  ایرانیان در جای جای دنیا برای داشتن ایرانی آزاد و مستقل تلاش می کنند.  از دموکراسی در ایران گریزی نیست. جوانان ایران تن به مقدس مابی و هزار فتنه پشت آن نمی دهند. امروز آنها را خاموش کنید، فردا چه می کنید؟