وزیر دفاع: سرنگونی بهپاد اسرائیل پاسخ کوبنده ایران بود

نویسنده

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط ایران نشان داد که پاسخ جمهوری اسلامی به هر تجاوزی کوبنده خواهد بود. 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار حسین دهقان در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری  اظهار کرد: حضور این پهپاد در اطراف نطنز هدف آن را روشن می‌کند. اسرائیل و آمریکا علاقمندند که برای خود هدفی را تعیین کنند و بگویند که در هر زمان و هر جایی به خصوص در هوا و فضا حاضر می‌شویم. این پهپاد هم برای گرفتن اطلاعات، تصویربرداری، شنود و جاسوسی مخابراتی فرستاده شده بود.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره به صراحت اعلام کرده که هر نوع تجاوز در هر شرایط و موقعیت مکانی که به عنوان تجاوز تشخیص دهد را حتما کوبنده و تمام کننده پاسخ خواهد داد و سرنگونی این پهپاد نشان دهنده استحکام ایران است. اگر کسی تجاوز کند هیچ ابایی برای پاسخ دادن نخواهیم داشت. سرنگونی پهپاد اسرائیلی هم این ادعا را اثبات می‌کند.

 

وی اظهار کرد: این پهباد یک هواپیمای هدایت پذیر اسرائیلی بوده که همکاران ما در سپاه در حال بررسی آن هستند. قرار است قطعات باقیمانده از پهپاد مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار بگیرد و ممکن است در کامپیوتر آن اطلاعاتی وجود داشته باشد.