برگزاری مراسم معارفه محمد فرهادی

نویسنده

مراسم تودیع محمدعلی نجفی٬ سرپرست وزارت علوم و معارفه محمد فرهادی٬ وزیر جدید علوم٬ با حضور چهره‌های مختلف سیاسی برگزار شد. 

 

به گزارش ایسنا٬ محمد فرهادی٬ وزیر جدید علوم٬ در این مراسم گفت: «با توجه به اسناد بالادستی که بسیار دقیق و جدی است سند تحول نظام آموزش عالی شروع شده و با توجه به رهنمودهای رهبری در این عرصه بسیاری از مسائل این حوزه حل خواهد شد».

 

فرهادی اضافه کرد: «در زمینه علوم انسانی گام‌هایی برداشته شده است و تحول رشته‌های علوم انسانی مورد توجه است. خوشبختانه ستاد تحول برای این منظور تشکیل شده است و مراکز رشد علوم انسانی باید مورد توجه قرار گیرد».

 

محمدعلی نجفی٬ سرپرست وزارت علوم نیز در این مراسم٬ با اشاره به مدت زمان فعالیت خود در این وزارت‌خانه به عنوان سرپرست٬ گفت: «دکتر فرهادی از مدیران باتجربه، لایق و عالم نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. ایشان مدتی کارهای علمی را بر کارهای اجرایی ترجیح دادند، اما اکنون به دلیل شرایط حساس وزارت علوم علیرغم میل خود و خانواده‌شان این مسئولیت را پذیرفتند».

 

در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری٬ حسین فریدون مشاور ارشد روحانی٬ حسام‌الدین آشنا مشاور مطبوعاتی رییس دولت٬ غلام‌علی حدادعادل و الیاس ناران از نمایندگان مجلس و رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها حضور داشتند.