نوبخت: استیضاح هدیه خوبی برای هفته دولت نیست

نویسنده

معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: هدیه به دولت در هفته دولت این نیست که یکی از خدمتگزاران را در آستانه آغاز سال تحصیلی مورد انتقاد قرار دهند البته نظرات نمایندگان نه تنها برای وزیر علوم بلکه برای تمام هیان وزیران قابل احترام و پذیرش است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد باقر نوبخت امروز صبح دوشنبه در حاشیه اولین جشنواره خانواده های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی این نهاد برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره استیضاح وزیر علوم اظهار داشت: دولت از ابتدای تشکیل همکاری صمیمانه و بسیار مثبتی با سایر قوا از جمله مجلس داشته است.

وی افزود: این همکاری صمیمانه دولت و مجلس باعث شد که دو لایحه دولت که با فوریت همراه بود به تصویب مجلس برسد و نمایندگان نیز در راستای تعامل خود با دولت آن را بررسی و به دولت ابلاغ کرده اند.

نوبخت با بیان اینکه وزیر علوم در دانشگاهها و آموزش عالی جایگاه صمیمانه ای دارد، گفت: هدیه به دولت در هفته دولت این نیست که یکی از خدمتگزاران را در آستانه آغاز سال تحصیلی مورد انتقاد قرار دهند البته نظرات نمایندگان نه تنها برای وزیر علوم بلکه برای تمام هیان وزیران قابل احترام و پذیرش است.