زهرا موسوی: وضعیت سلامتی پدر و مادرمان خوب نیست

نویسنده

زهرا موسوی٬ دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد٬ در گفت‌وگویی با وب‌سایت کلمه٬ خبر از آن داد که حال جسمی میرحسین موسوی از روز جمعه نامساعد بوده٬ اما اعزام او به بیمارستان تا روز یک‌شنبه به طول انجامیده است.

به گفته زهرا موسوی در طول مدت زمان حصر٬ پدر و مادر او «به نوعی گروگان بودند و ما باید ساکت می‌ماندیم تا فقط بتوانیم هر از گاهی با آنها ملاقات داشته باشیم. یعنی می خواستند ما هر دفعه برویم درون قفس و آب شدن و مرگ تدریجی پدر و مادرمان را ببینیم و چیزی هم نگوییم».

وی همچنین اضافه کرده که «مدت طولانی است که می‌دانیم وضعیت قلب پدرمان و همچنین وضعیت سلامتی مادرمان خوب نیست. آن‌ها دچار استرس و انواع فشارهایی هستند که ما هیچ وقت نخواستیم به مردم منتقل کنیم. همیشه گفتیم وضعیت بهتر می‌شود، وضعیت تغییر کرده. گفتیم شاید در وزارت اطلاعاتی که به ظاهر تغییرات مثبتی در آن صورت گرفته، بیشتر به شرایط داخل زندان اختر توجه شود. البته ما می‌دانیم که قضیه دست چه کسانی است و چه خبر است و سود این وضعیت متوجه چه افرادی است. ما می‌دانیم و همه می‌دانند. اما فکر می‌کردیم تغییراتی ایجاد می‌شود که حداقل هایی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما متاسفانه این‌طور نشده است».

گزارش کامل در کلمه