جلوی نوکیسه های بی هویت را بگیرید

فرشته قاضی
فرشته قاضی

» نامه مادر سه شهید به رهبر جمهوری اسلامی:

سیده مهرانگیز مهر، مادر همسر علی کروبی در نامه ای سرگشاده از رهبر جمهوری اسلامی خواست نگذارد “نوکیسه های بی هویت سرمایه بزرگ امام و شهدا را به یکباره نابود کنند”.

خانم مهر که که مادر سه شهید به نام های اکبر، سعید و مسعود پناهی است خطاب به آیت الله خامنه ای نوشته است: “این روزها شلاق، قمه و … را به دست جوان های بیست و سه چهار ساله ایی داده اند که نه امام، نه انقلاب و نه جنگ را دیده اند و آنچنان وقیحانه به کسانی که بیشتر از سنشان سابقه مبارزاتی دارند، بنام شما اهانت و حمله می کنند”.

نامه خانم مهر پس از آن در وب سایت سحام نیوز، ارگان رسمی حزب اعتماد ملی منتشر شد که دادستان تهران بازداشت علی کروبی، فرزند مهدی کروبی را انکار کرد و گفت وی باید بازداشت خود را ثابت کند!

سیده مهرانگیز مهر در این نامه توضیح داده است که: “دامادم علی کروبی در مسجد که کانون عشق و شهادت بود، مورد ضرب و شتم بی رحمانه اوباش هائی که این روزها لباس مقدس بسیج را به سرقت برده اند واقع شد و رکیک ترین فحش ها و اهانت ها به دخترم، خواهر ۳ شهید توسط آن اوباش ها وارد شد”.

پیش از این فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی در نامه ای خطاب به رهبر جمهوری اسلامی از شکنجه و تهدید به تجاوز فرزندش در مسجد امیرالمومنین خبر داده و خواهان جلوگیری از بدرفتاری با بازداشت شدگان جوان شده بود.

نفیسه پناهی، همسر علی کروبی نیز جزئیات بیشتری از بازداشت و شکنجه همسرش را اعلام کرده بود.

اکنون خانم مهر مادر همسر علی کروبی در نامه به آیت الله خامنه ای تصریح کرده است که: “مشکل من فقط علی کروبی نیست بلکه مجموعه جوانهای بی گناه است که فقط بخاطر اعتراض از پایمال شدن حقشان تا سرحد مرگ کتک می خورند و بعضی از آنان هم زیر شکنجه جان می دهند. مشکل من خانواده هایی هستند که ماه ها از فرزندان و عزیزانشان بی خبرند و نمی دادند از این ظلم به کجا شکایت ببرند”.

وی نوشته است که “به عنوان مادر سه شهید درد کشیده، درد مادری که در فراق فرزندش چند ماه است می سوزد و درد و رنج مادری که جوانش بی رحمانه زیر لاستیک ماشین نیروی انتظامی له می شود و بجای دلجوئی اوباش نامیده می شود را درک می کند.”

خانم مهر همچنین اضافه کرده درد مادرانی راکه از گوشه و کنار می شنوند که چگونه جوانانشان را شکنجه می کنند حس می کند و با گریه و ضجه آنان گریه می کند و از قادر متعال برای آنان طلب صبر می کند.

وی با اشاره به دیدارش با آیت الله خامنه ای در کرج، خطاب به او یادآور شده که: “به شما گفتم که ما مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا نه مثل زن های صدر اسلام دست در آب، بلکه دست در خون عزیزانمان فرو برده ایم.” او تصریح کرده است: “بلای انتخابات ریاست جمهوری دهم مثل صاعقه بر سرمان نازل شد و خرمن زحمات ۳۰ ساله ملت ایران را به یکباره به آتش کشید. آنچنان که هیچ حرمتی برای هیچ کس و هیچ چیز باقی نماند و ثمره همه عشق، ایثار و اخلاص شهدا تبدیل شد به دستگیری یاران انقلاب و فرزندان مردم و کتک زدن بی رحمانه و اهانت های کم نظیر به دختران و پسران این کشور. خانواده شهید پناهی نیز از این همه وقاحت و سرکشی نیز بی نصیب نماند و همچون دوران دفاع مقدس که هزینه داده، اینبار نیز در کنار ملت هزینه داده است”.

مادر همسر علی کروبی سپس با اشاره به اینکه “این روزها شلاق و قمه را دست جوان های بیست و سه چهار ساله داده اند که به نام رهبر جمهوری اسلامی اهانت و حمله می کنند”، به سخنان اخیر رئیس قوه قضائیه اشاره کرده و نوشته است: “سخت تر از همه کتک ها و شکنجه ها، سخنان رئیس قوه قضائیه است که می گوید ما با رافت اسلامی رفتار می کنیم و من نمی دانم اگر غیر اسلامی بود، چگونه می شد”.

 خانم مهر سپس به سخنان محمود احمدی نژاد نیز اشاره کرده که به گفته او “دائما فریاد می زند ایها الناس، کشور ما مهد عدالت است و گرگ و میش در کنار هم به راحتی زندگی می کنند و هیچ مشکل و گرفتاری در هیچ گوشه ایران وجود ندارد” و نوشته است: “طرفداران واقعی اسلام، انقلاب، ولایت و ارزش ها دلسوختگانی هستند که بدون هیچ چشم داشتی تنها هزینه پرداخته اند و متاسفانه در بازار مکاره متملقان و چاپلوسان که ضد ارزش ها را به نام ارزش ها حاکم می کنند، این دلسوخته گان واقعی نه تنها جای ندارند بلکه برای امر به معروف ( احترام به حقوق مردم) و نهی از منکر (انذار از ظلم وتعدی) مورد سرزنش قرا می گیرند.”

وی آنگاه به عنوان “مادری داغدیده و ستم کشیده در راه دفاع از اسلام، کشور و انقلاب و روحانیت” از رهبر جمهوری اسلامی تقاضا کرده است: “به داد مردم برسید و از حق کسانی که به گردن همه مسئولین حق دارند، دفاع کنید که بقای این نظام بر دلهای سوخته ما استوار است.”

به گفته او “ادبیات زشت و ناپسند برخی از مقامات که بعد از آنهمه زخم ها با اهانت به مردم با الفاظی مثل بزغاله وگوساله، و یا خس و خاشاک پرداختند موجب بی اعتمادی و فاصله ی بخش بزرگی از مردم با حکومت شده است”.

خانم مهرانگیز مهر تصریح کرده است که: “در چنین اوضاعی اگر عده ای شعار جمهوری ایرانی سر می دهند نه به این دلیل است که جمهوری اسلامی را دوست ندارند، بلکه نه اسلام واقعی و نه جمهوری حقیقی را در چنین شرائطی می بینند. اسلامی که با قرائت و تفسیر کج اندیشانه اقلیتی، اکثریتی را به تقابل کشانده و با استفاده از رسانه های بیت المال هرچه آیه، حدیث که ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون درباره کفار و منافقین گفته شده و تحریف سخنان امام در این ارتباط به آقایان کروبی و موسوی نسبت می دهند و همه آیات بهشت، فردوس، رضوان و تطهیر را برای دیگر آقایان”.

وی در پایان نامه اش به رهبر جمهوری اسلامی، متذکر شده است: “به آنان که بعد از این نامه دلسوزانه بدنبال متهم کردن من می روند می گویم که من یک ایرانی مسلمان و معتقد به آرمان های امام و شهدا هستم، نه آمریکایی، نه انگلیسی و نه اسرائیلی”.