سوپرمن‌ها پشت خاکریز کرخه

نویسنده

» معرفی تازه‌ترین آثار الکترونیک

ای‌بوک/ آثار الکترونیک – بهاره خسروی: انتشارات الکترونیک، دیگر بخشی از فرهنگ ایران شده است. دو انتشارات بزرگ در پاریس و لندن و چند انتشارات کوچکتر در نقاط مختلف دنیا، کتابهای فارسی را به شیوه نوین منتشر می کنند.

صفحه ای بوک هنر روز، به معرفی هفتگی این کتاب‌ها اختصاص دارد. ناشران و پدید آورندگانی که قصد معرفی کتاب خود را در این صفحه دارند، می توانند با این نشانی تماس بگیرند:

honarrooz(at)gmail.com

 

کودکی که هرگز زاده نشد

نویسنده: ریحانه ظهیری

ناشر: H&S Media

تاریخ انتشار: 2013

148 صفحه

قیمت: $6.00

روناک مادر جوان و مجردی است که از طرف نامزدش (انوش) مورد بی مهری قرار گرفته است و حالا رقیب عشقی‌اش (رها) با مطلع شدن از شرایط روناک و حضور او در زندگی‌اش تصمیم به حمایت از او می گیرد! در تمام این مدت تنها هم زبان روناک، کودکی است که هنوز به دنیا نیامده او با توجه به فشارهایی که در آینده توسط جامعه به او وارد خواهد شد و اصرار نزدیکانش تصمیم به سقط جنین می گیرد؛ بنابراین پای آنها به زیرزمین مخوف خانه ای در جوادیه باز می شود. اما روناک بدلیل جو حاکم بر آن مکان حاضر به سقط نمی‌شود. سرانجام او به دلیل احساس تنهایی بیش از حد تصمیم می گیرد کودکش را نگه دارد غافل از اینکه…

لینک خرید

 

خاطرات تاج‌السلطنه دختر ناصرالدین شاه قاجار

مقدمه: ناصر زراعتی

ناشر:  H&S Media

240 صفحه

قیمت: $12.00

تاج‌السلطنه، به‌رغمِ شاهزاده‌خانم بودن و رشد و تربیت در حرمسرای ناصرالدین شاه، از نخستین زنانِ روشن‌اندیش ایران بوده است که به‌درستی او را “فمینیست و سوسیالیست” نیز خوانده‌اند. آشنایی این زن با موسیقی، نقاشی، ادبیات، تاریخ، فلسفه و زبانِ فرانسه از متن این خاطرات، به‌خوبی پیداست.

لینک خرید

 

توکه‌های آزاد

نویسنده: نازنین فراهانی

ناشر: H&S Media

90 صفحه

قیمت: $6.00

توکه‌های آزاد، با خیانت توکا به شوهرش حمید آغاز می‌شود. نویسنده در این رمان  به درگیری‌های توکا با این خیانت و مرور زنده‌گی گذشته‌ی او و مردهایی که در زنده‌گی او بوده‌اند، می‌پردازد. توکا که در خانواده‌ای مذهبی متولد شده میان رهایی و سنت دست و پا می‌زند.

لیک خرید

 

 

قصه‌ی قسمت

نویسنده: محمود فرجامی

ناشر: H&S Media

130 صفحه

قیمت: $9.00

“…می‌‌خواد چی کار بکنه زنه؟ بره توی کوچه جیغ بزنه که آی مردم بیاین منو از دست این شمر ذوالجوشن نجات بدین یا بره کلانتری بگه من از دست این شاکی‌ام و جلوی اون همه سرباز و درجه‌دار جیک و پوک زندگی‌شو بریزه رو دایره که بگن غربتیه؟ یا بره دادگاه بگه این منو زده دیه می‌‌خوام طلاق هم روش؟ دلت خوشه. یه سر برو دادگاه ببین چه خبره. حق زن! خندیدیم. بوووق…”

لینک خرید

 

شه چهر

نویسنده: کوشیار پارسی

ناشر: H&S Media

218 صفحه

قیمت: $12.00

اسم ِ من شه‌چهر است و اسم اصلن مهم نیست. گوشت و پوست و خون دارم و شخصیت ِ رمان ِ خودم هستم. یک منقد بی‌سواد، بر رمان قبلی‌ام نقد خیلی بدی نوشت که خوشم نیامد. چرا؟ خودم نخوانده‌ام، اما این جا و آن جا شنیده‌ام که بد نوشته است و همین کافی است.

وارد ِ خانه‌ی منقد شدم، با تنها دوستم، آدم ِ مطلقن صفر، گنجی. خانه بو می‌داد.

رفتیم بالا و در یکی از اتاق‌های خواب، منقد و زن‌اش را گیر انداختیم که از سر و صدا بیدار شده بودند. بله، گنجی می‌تواند در بالارفتن از پله‌ها و وارد شدن به اتاق خواب سر و صدا راه بیندازد. گلوله‌ای به پیشانی منقد شلیک کرد. کسی هست که بخواهد بداند با چه مارک اسلحه‌ی کمری؟ چه فرقی می‌کند؟

لینک خرید

 

سوپرمن‌ها پشت خاکریز کرخه

نویسنده: علیرضا آقائی

ناشر: H&S Media

90 صفحه

قیمت: $6.00

سید ابراهیم نبوی: “داستان‎هایی که می‎خوانید، به گمان من از قلم راوی تلخ اندیشی روایت می‎شود که دشوار‎ترین لحظه‎های هستی را در خنده‎های تلخ خود نهان کرده است؛ نوعی روایت طنزآمیز از یک فاجعه. به گمانم دو عنصر همراه در این داستان‎ها آمده است، یکی تصویر فاجعه و سیاهی، و دیگر طنزی که لایه لایه در پیچ و خم نوشته‎های علیرضا آقائی‎راد استفاده شده است. هر دوی این عناصر، زائیده‎ی زمین و زمان ماست، زمین ایران و زمان اکنون… “

لینک خرید