بقایی رسما از اشرفی اصفهانی شکایت کرد

نویسنده

وکیل مدافع حمید بقایی از ثبت شکایت موکلش علیه حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری تخت عنوان افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی خبر داد.

سید عادل حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: آقای اشرفی اصفهانی که اتهامات بی اساسی را به موکلم و کارگزاران دولت‌های نهم و دهم وارد ساخته، پس از مکاتبات سازمان بازرسی کل کشور و درخواست ارایه ادله و مدارک در خصوص ادعاهایی مطروحه، اظهار کرد که این مطالب شنیده‌های من بوده است.

وکیل مدافع بقایی افزود: این در حالی است که آقای اشرفی اصفهانی در کسوت ریاست هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری، نمی‌بایست شنیده‌های بدون سند و مدرک خود را در سطح وسیعی منتشر کند به گونه‌ای که در مطبوعات و سایت‌های داخلی و خارجی انتشار یابد و خوراک رسانه‌های معاند را تهیه کند.

حیدری ادامه داد: البته آقای اشرفی اصفهانی پس از تکذیبیه خود مجدداً در مصاحبه‌ای اعلام کرده مدارک و دلایل را به دادگاه ارایه خواهد داد که این حاکی از تناقضات گفتاری وی است؛ لذا با تقدیم شکوائیه به دستگاه قضایی منتظر پاسخ‌گویی وی هستیم تا افکار عمومی در خصوص این تعارضات گفتاری آقای اشرفی اصفهانی قضاوت کند.

وکیل مدافع حمید بقایی ادامه داد: از دستگاه قضایی درخواست رسیدگی به موضوع با قید فوریت داریم تا با برخورد قاطع دستگاه قضایی افراد با اغراض سیاسی دست به شایعه‌سازی و انتشار اکاذیب نکرده و در نتیجه با آبروی افراد بازی نشود.

شنیده شده که این شکایت در دادگاه ویژه روحانیت ثبت شده است.

کلمه