مینا مطلبی و شهین لدین

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

روزنامه کیهان دیروز نوشته که « یک منبع مطلع خبری به کیهان گفت این تور اطلاعاتی که به سرپرستی دختر مایکل لدین (مدیر انستیتو آمریکن اینتر پرایز) طی ماههای گذشته دیدارهایی را با علی کشتگر، ویکتوریا آزاد، حسین باقرزاده، فرشاد بیان، علیرضا جباری، عباس معروفی، ابراهیم نبوی، مهدی خلجی، مینا مطلبی و… برگزار کرده است.» واقعیت را بخواهید من تا همین دیروز متوجه نشدم که این شهین لدین دختر مایکل لدین است. و به همین دلیل وقتی ای میل او برایم رسید، با وجود اینکه از نظر مالی پیشنهاد ماهی 500 هزار دلار برای من قابل توجه بود، ولی چون ترسیدم پولی که از سفارت جمهوری اسلامی می گیرم، قطع شود، اصلا جوابی ندادم. برای شفافیت بیشتر، متن ای میل خانم شهین لدین را منتشر می کنم. ضمنا این مینا مطلبی هم که ظاهرا شهین تصمیم به همکاری با او دارد، احتمالا همان سینا مطلبی است که شایع است چون با یک سازمان دیگر انگلیسی کار می کند به موجب مقررات حق ندارد با هیچ سرویس اطلاعاتی دیگری از جمله سی آی ا همکاری کند. من فردا متن نامه های رد و بدل شده بین شهین لدین و مینا مطلبی را همین جا منتشر می کنم. ای میل شهید لدین را به شرح زیر می خوانید.

Dear Ebrahim Nabavi

I am shahin Ledin, you can say to me shasha ; I would like to organized a great group of Opposition for Barandazi Islamic Republic. Are you agree with me? My dad, Micheal, said to me that you are very Maman people and Maah. If you agree, please come, children are waiting for you. This is your aunt Ash e kashk , if you eat, it is your foot, and not is your foot. I can pay 500000 us dollar monthly, is it enough? If it is not enough, please let me know .Please help me for my intelligence tour. By the way, bring the other children of ROOZONLINE; if you help me, it will not go far.

I eat your Liver

Shahin ledin

توضیح لازم

بقیه کسانی که عنکبوت نویس کیهان از آنان نام برده همگی یا اصلا به آمریکا نرفته اند یا اصلا وجود ندارند و یا اهل براندازی نیستند. اما در یک نقطه مشترک هستند. آن ها همگی به کیهان شریعتمداری محل نمی گذارند یا حوصله دهان به دهان شدن با […] ندارند. متاسفانه به من هم نمایندگی ندادند به جایشان حرف بزنم بنابراین فقط از جانب خودم حرف زدم وگرنه کار خراب تر از این حرفهاست.

دولت از خودش منصرف شد

دولت احمدی نژاد اعلام کرد که از انقلاب اداری صرف نظر کرده و از انجام آن منصرف شده است. این اعلام انصراف پس از انصراف های قبلی بوده است:

دولت اعلام کرد که با مفسدین اقتصادی مبارزه می کند، بعد از سه ماه از آن صرف نظر کرد.

دولت اعلام کرد که قصد دارد تا به همه جوانان وام ازدواج بدهد، اما از آن صرف نظر کرد.

دولت اعلام کرد که اسرائیل را از روی نقشه جهان حذف می کند، اما بعدا از آن صرف نظر کرد.

دولت اعلام کرد که بیست روز قبل خبرهای خوش هسته ای را اعلام می کند، اما صرف نظر کرد.

نتیجه گیری اخلاقی: مهم ترین و مفید ترین تصمیمات دولت، صرف نظر کردن آن از اقدامی است که قرار بود انجام دهد.

جهش بزرگ کشاورزی

احمدی نژاد بعد از « مبارزه با مفسدین اقتصادی»، « مبارزه با اسرائیل»، « رهبری جهان اسلام در آمریکای لاتین»، « بازی بازی با هولوکاست» و « غنی سازی هسته ای»، گویا در سفرش به کرج یک اسباب بازی تازه به نام « جهش تولید کشاورزی» پیدا کرده و قرار است از بیکاری ملت شریف ایران مدتی هم در این راستا کاسته شده و از این طریق سرکار بروند. رئیس جمهور م.ش.نگ گفت: «ایران در آستانه یک جهش بزرگ کشاورزی است.» آگاهان توضیح دادند که این جهش همین دیشب که آقای کروبی خواب بود، اتفاق افتاده و تا دیروز ظهر اصلا معلوم نبود که ایران در آستانه جهش بزرگ کشاورزی است. احمدی نژاد گفت: « به تولید کشاورزی صدمیلیون تن رسیدیم.» آگاهان توضیح دادند که تولید کشاورزی تا دو سال قبل 150 میلیون تن بود، که احمدی نژاد موفق شده آن را به صد میلیون تن برساند. از طرف دیگر احمدی نژاد قول داد که خودش و اعضای کابینه اش بزودی کنار می روند و به جای اصلی شان برمی گردند. وی گفت: « روند مهاجرت به شهرها کند شده و ما امیدواریم بزودی این روند معکوس شود.»

انرژی پسته ای حق مسلم ماست

آگاهان پیش بینی می کنند که با جهش بزرگ کشاورزی برنامه های دولت در ماه آینده به این صورت پیش برود.

تراکتورناموس ماست، احمدی نژاد و اعضای دولت از این به بعد با تراکتور سرکار می روند.

شعار آینده،« بیل می زنیم می کاریم، از آمریکا بیزاریم.»

سیاست خارجی آینده، آمریکا باید تولید گندم ایران را به رسمیت بشناسد تا ایران با آمریکا مذاکره کند.

غنی سازی پسته ای، دولت اعلام کرد که تا هفت ساعت دیگر مراکز نطنز و اصفهان و بوشهر را تعطیل می کند و در زمین های آنها باغ پسته می کارد.

زنجیره کشاورزی، کشاورزان نطنز و اصفهان در حالی که شاخه های گندم و دانه های پسته در دست داشتند، زنجیره به عرض هفت کیلومتر و طول دو متر به دور مرکز تولید پسته نطنز کشیدند و شعار دادند، « انرژی پسته ای حق مسلم ماست.»

داریوش سجادی طی مقاله ای اعلام کرد که آمریکائیان سی سال است که می خواهند پسته ایران را نابود کنند و همانطور که من در ده سال گذشته گفته ام، ایران هرگز بدون پسته نخواهد ماند.

حسین درخشان نوشت، من همیشه از این پسته های کثافت متنفر بودم، ولی گهش می ارزد به این بادام هندی های هلندی لجن و نجسی که نئوکان ها توی دهان سازگارا می ریزند. پیشنهاد می کنم از روشهای شادی صدری در پسته کاری استفاده کنیم.


بالاخره یک جاسوس واقعی پیدا شد

به این خبرکه توسط قوه قضائیه اعلام شده است، توجه کنید. « جاسوس منافقین که در مجلس با حقوق ماهانه 150 هزار تومان، از سال 1377 استخدام شده بود، و از سال 1380 همکاری اش را با منافقین آغاز کرده بود و اطلاعات هسته ای و اخبار درون تشکیلاتی کشور را در اختیار بیگانگان قرار می داد، با قید وثیقه تا زمان محاکمه آزاد شد.»

توضیح اول: کیهان پس از دستگیری این جاسوس عزیز، اعلام کرد که وی سال 1380 توسط اصلاح طلبان استخدام شده است. در حالی که معلوم می شود که ایشان توسط اصولگرایان استخدام شده اند.

نتیجه گیری اخلاقی: این اولین جاسوسی است که در ده سال گذشته دستگیر می شود و واقعا جاسوس است.

دلیل منطقی برای محافظه کار بودن شخص مذکور: اگر این آدم جاسوس نبود و به اتهام جاسوسی دستگیر می شد، معلوم می شد که نویسنده است و طبیعتا امکان نداشت تا آبروی او را نبرند و دو سال در زندان نگهش ندارند، ولش نمی کردند.

نتیجه گیری نهائی: جاسوسی برای بیگانگان اشکال دارد، وگرنه جاسوسی برای دشمنان کشور که اشکالی ندارد.