نادران: دولت قبل هم ادعای پاکی داشت

نویسنده

به گزارش خبرگزاری مهر الیاس نادران٬ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی٬ اظهارات اخیر وی را مورد انتقاد قرار داد.

نادران ضمن اشاره به سخنان روحانی مبنی بر «پاک» بودن دولت یازدهم گفت: «شما اولین دولتی نیستید که در مقابل منتقدان عدالتخواه خود، مدعی پاک بودن می‌کنید، رئیس جمهور پیشین که شما بر گرده نقد او موفق به دریافت اعتماد مردم شدید نیز همین ادعا را داشت. «پاک ترین دولت تاریخ» را که از یاد نبرده اید؟ حاصل آن تقابل ها با منتقدان مشفق و عدالتخواهان دلسوز دولت و ملت به کجا رسید؟ شما که بیش از دیگران باید از رفتار دولت و دولتمردان پیشین خود درس بگیرید».

وی همچنین با اشاره به پرونده «رانت ۶۵۰ میلیون یورویی» گفت: «عجیب‌ترین و دردآورترین قسمت این سخنان نیز آنجاست که مجموعه اقدامات نمایندگان عدالتخواه برای جلوگیری از تکرار و گسترش فساد در دولت شما که در پیگیری پرونده ۶۵۰ میلیون یورویی نمود داشته را به تلاش برای زدودن فساد دولت قبل متهم نموده اید. اولین سوالی که در این زمینه به ذهن می رسد این است که شما در همه ۸ سال دولت قبل و در اوج مبارزه عدالتخواهان با مفاسد دولت گذشته کجا بودید؟ آیا بهتر نیست «کارنامه عملی» خود در حوزه مبارزه با فساد در دولتهای قبلی تا پیش از ورود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری را برای افکار عمومی منتشر کنید».

نادران در ادامه با اشاره به سخنان رییس‌جمهوری مبنی بر «ترسو و بزدل» خواندن منتقدان و بیان توصیف «به جهنم» از سوی وی٬ اظهار داشت: «شما که یک «حقوقدان» هستید باید بهتر از سرهنگ‌ها بدانید که این اظهارات و این توهین ها چه بار حقوقی خواهد داشت و کیفر چنین اتهامات و توهین هایی برای یک شهروند قانونی کشور چیست».