مردی که فیلم شد

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای پخش فیلمهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات که مشت محکمی به دهان کلیه امت شهیدپرور زده و تا اینجا ثابت کرده است که اگر 98 درصد مردم ایران امت شهیدپرور نباشند، حداقل صد درصد شان اینطوری هستند و ما ملت ایران بطور کلی شاخ فندق بوده و از اساس قابل نمایش نمی باشیم، و با توجه به اینکه تا همین امروز عصر ثابت شده است که حداقل دو بازیگر کودک و دو جوان بزرگسال فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد بازیگر حرفه ای تلویزیون هستند و برای برای اولین بار در تاریخ بازیگران حرفه ای در نقش سیاهی لشگر ایفای نقش کرده و احتمالا تا یکی دو روز دیگر معلوم می شود مهدی کلهر هم واقعا خودش نبوده و داریوش ارجمند نقش او را بازی کرده و چه بسا که تا دو هفته دیگر معلوم شود اساسا این آقای پیراهن قرمزی که بارها به ایران آمده است، هوگو چاوز نبوده و یک آقایی به اسم فدریکو پدرو گارسیا بونوئل آویستا سانچز آشپز سفارت ایران در کاراکاس است که در این مدت نقش چاوز را بازی می کرده و معلوم نیست آخرش شوخی شوخی معلوم شود که اصلا خود محمود هم همان سال اول در نیویورک پناهنده شده بوده و این آقایی که الآن در ایران فیلم بازی می کند، داوودشان است که یک مشت توی صورتش خورده و کمی بیریخت تر شده و تبدیل به محمود گشته است، لذا جوایز اسکار بهترین فیلمهای تبلیغاتی انتخابات 1388 را بشرح زیر تقدیم می کنیم.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش اول دختر، به بازیگر نقش دختر خردسال در فیلم احمدی نژاد رئیس جمهور ما، بخاطر ایجاد حالت رعشه در تماشاگران و فضاسازی بی نظیر.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش اول پسر، به بازیگر نوجوان حرفه ای تلویزیون بندرعباس که موفق شد نقش کودک علاقمند به رئیس جمهور را تحمل کند.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، به چادر فاطمه رجبی برای بیان دقیق همه موارد از بالا تا پائین( و بالعکس)

 

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد، به محمود احمدی نژاد بخاطر بازی زیرپوستی و حساس او که در حال دادن آمار تورم بدون اینکه به روی خودش بیاورد به دوربین نگاه می کرد.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش دوم زن، به بازیگر زن بندرعباسی بخاطر بازی در نقش زن استقبال کننده.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش سوم مرد، به اکبر بنایی بازیگر مرد تلویزیون بندرعباس، بخاطر بازی نقش موتورسواری که رئیس جمهور را از ته قلب و بر اساس قرارداد دوست داشت.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش چهارم مرد، به اسماعیل آذربخت بازیگر مرد دیگر تلویزیون بندرعباس که در حالی که بازیگر جلویی براساس قرارداد به رئیس جمهور ابراز علاقه می کرد، لبخند تمام دندان می زد.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش پنجم مرد، به مهدی کلهر برای بازی در فیلم بازدید از بندرعباس بخاطر بازی زیبایی که نشان می داد انگار همه چیز طبیعی است.

 

جایزه بهترین بازیگر نقش دهم مرد، به مجتبی هاشمی ثمره که موفق شد نقش اول خودش را پشت ده تا نقش دیگر پنهان کند.

 

جایزه بهترین طراحی صحنه، به استاندار بندرعباس که یک شهر را تبدیل به لوکیشن فیلمبرداری کرد و هیچ مشکلی هم پیش نیامد.

 

جایزه بهترین فیلمنامه اصلی، به فیلم اونشب که محمود اومد، به شمقدری فیلمنامه نویس فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد بخاطر نوشتن تمام دیالوگ های خودجوش مردم به مدت دو روز.

 

جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی، به شمقدری فیلمنامه نویس فیلم تبلیغاتی احمدی نژاد بخاطر اقتباس از رمان “ آخرین سفر مرد شلوغ”

 

جایزه بهترین فیلمبرداری به 1237 نفر از فیلمبرداران صدا و سیما که موفق شدند حرکت دوربین روی اتومبیل، مردم در حال تراولینگ پشت اتومبیل را فیلمبرداری کنند.

 

جایزه بهترین صدابرداری، به شمقدری بخاطر تلاش بی وقفه برای به گوش نرسیدن صدای جمعیت و به گوش رسیدن صدای رئیس جمهور.

 

جایزه بهترین صحنه سازی، به شمقدری بخاطر تبدیل هیات دولت به صحنه تئاتر.

 

جایزه بهترین بازیگر بدل، به محمود احمدی نژاد بخاطر بازی نقش دانشمند، فوتبالیست، والیبالیست، سیاستمدار، پدر، پسر و روح القدس در عرض 24 ساعت.

 

جایزه بهترین سیاهی لشگر، به ملت ایران بخاطر تبدیل شدن شان از ملت به استقبال کننده.

جایزه بهترین تدوین، به صدا و سیما بخاطر سرهم بندی رئیس جمهور در طول چهار سال به شکلی که به نظر شخصیت واحدی بیاید.

 

جایزه بهترین نورپردازی، به محمود احمدی نژاد بخاطر نورآفرینی شخصی و زیرپوستی برای دوستان

 

جایزه بهترین فیلم، به محمود احمدی نژاد بخاطر ساخت فیلم “ در جستجوی چهار سال از دست رفته”

 

جایزه بهترین تهیه کننده به وزارت نفت جمهوری اسلامی بخاطر تامین کلیه هزینه های تکرار صحنه ها در هر وضعیت بدون محدودیت