ناپدید شدن هنرمندان همراه تیم ملی

علی رضا رضایی
علی رضا رضایی

» حرف روز

در واقع ما الآن یک مشکلی پیدا کرده‌ایم که امیدواریم با مشارکت مردمی حل بشود. مشکل از آنجائی شروع شد که یک تعدادی از هنرمندان ما به‌عنوان «مشوق» و «همراه»، با تیم ملی رفتند برزیل (بگو خب)، بعد سر بازی با نیجریه هم دویست تا عکس عجیب غریب ازشان منتشر شد (بگو خب)، بعد از آن‌موقع تا حالا ازشان هیچ خبری نیست (خب؟)، الآن من گفتم بگو خب؟

 

نرگس محمدی کجاست؟

البته این سئوال خیلی آشنا ست :“نرگس محمدی کجاست”؟ چون ما یک نرگس محمدی داریم که همیشه یا زندان است یا توی راه زندان. تا آدم اسمش را می‌شنود اشکش درمی‌آید. این یکی نرگس محمدی هم که تا قیافه‌اش را می‌بینیم گریه‌مان می‌گیرد. من نمی‌دانم انتخاب

نقش‌هایش اینطوری است؟ ادا درمی‌آورد؟ چی است؟

 

مهران غفوریان واقعاً کجاست؟

نامبرده آن‌قدر ریز نیست که گم بشود. پس کجاست؟ نکند بعد از بازی با نیجریه، با همین امیرحسین صدیق رفته باشند یللی تللی؟ قیافه‌ها که هر دو خوشحال. مگر می‌شود هم همراه تیم ملی بود هم خوشحال؟ اصلاً آدم‌های خوشحال در اردوی همراهی تیم ملی چکار می‌کنند؟ حیف نیست محمود کریمی نرفته بعد این‌ها رفته‌اند؟

 

فاطمه گودرزی ؟ اصلاً….

اصلاً بما چه که کجاست. هرجائی که هست الهی بهش خوش بگذرد. ما خیلی هم به ایشان علاقه داریم بدخواه هم اگر داشته باشد عکس می‌گیریم پوستر تحویل می‌دهیم. شما چکار به کار مردم دارید اصلاً؟ ما مخلص خانم گودرزی هم هستیم. از ساعت چند منتظر اطمه گودرزی هستید؟ ده؟ نه؟ هشت؟ هفت؟ خسته نشدید؟

 

امیرحسین صدیق؟ فعلا….

فعلاً پسر خوبی است. ولی این دلیل نمی‌شود که ما نپرسیم کجاست؟ در حال حاضر ایشان برای حضور در جام جهانی به‌عنوان لشکر همراه، “ریش”ش را دارد. الباقی شرایط هم احتمالاً خودش فراهم می‌شود.

 

جواد هاشمی کجاست؟ نگرانیم….

ما واقعاً نگرانیم. ایشان عموماً هر جائی که تصویرش منتشر شده، در آخر کار شهید شده. البته دوباره در فیلم بعدی ما ایشان را دیده‌ایم، ولی نکند بعد از بازی با نیجریه هم زبانم لال شهیدی چیزی شده باشد.

 

لیندا کیانی دیگه کیه؟

لابد می‌پرسید لیندا کیانی دیگه کیه؟ بنده از شما سوال می‌کنم: لیندا کیانی بعد از اینکه کیه، کجاست؟ ایشان اصلاً از اولش توسط همین محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر شده. خب الآن هم واقعاً فکر می‌کنی از طریق کی رفته برزیل؟ بگرد، هرجائی که شریفی‌نیا بود لیندا کیانی هم همانجاست.

 

پژمان جمشیدی، مگه؟

-برزیل چیکار می‌کنه؟ با هنرمندان همراه تیم رفته.

-مگه هنرمنده؟ آره.

-عه! والا، از فوتبال که بازنشسته شد الآن سریال بازی می‌کنه.

-جان من؟ آره. به شتر گفتن چرا کجی؟ گفت همینیه که هست.

-آها قانع شدم. پس حالا برو.

 

اصلاً حسام نواب صفوی؟

حسام نواب صفوی واقعاً؟ اصلاً حسام نواب صفوی؟ به‌عنوان همراه تیم ملی رفته برزیل؟ نه جان من، حتماً شوخی می‌کنید. نه جدی برای همراهی تیم ملی رفته برزیل؟ دوربین مخفیه؟ الکی میگی؟ راسته؟ خب اگر راسته واقعاً مهم نیست حسام نواب صفوی کجاست. بچه‌ی خوبیه، جای بد نمیره.

 

با این کامران تفتی ؟

آخر شما با این کامران تفتی بیچاره چکار داشتید؟ خب بجایش مهدی فخیم‌زاده را می‌فرستادید. آنقدری که فخیم‌زاده در فیلم‌ها و سریال‌های متعالی‌اش ، به این کامران تفتی به‌عنوان کتک‌خور اعتقاد دارد، اگر خود نظام اعتقاد داشت، به‌جای سینما می‌بردش گشت ارشاد. شاید هم رفته برزیل که اگر کار به کتکاری کشید، همراهان نظام فقط نزنند، گاهی هم بخورند.

 

محسن تابنده کجاست؟

اگر شما الآن خودتان را بکشید هم من نمی‌پرسم که محسن تنابنده کجاست. هرجا هست دمش گرم. اصلاً اگر فقط یک‌نفر، درست و به‌جا برای همراهی تیم ملی رفته باشد، همین محسن تنابنده است. در این حد که من حتی شک دارم محسن با پول بچه‌های بالا رفته باشد برزیل. راستی این بچه‌های بالا که تا همین پریروز پول نداشتند لباس برای بازیکن‌های تیم ملی بخرند، پول بلیط شریفی‌نیا و جواد هاشمی و این مصیبت‌ها را از کجا آوردند؟!

 

کسی هست نگران این یکی باشد؟

واقعا یکی هست نگران باشد که این یکی( وسطی) کجاست؟ “بیت” در برزیل نمایندگی دارد؟ نکند به‌عنوان نماینده‌ی شایسته‌ی ده‌نمکی رفته در برزیل ببیند برای ساخت اخراجی‌های هشت لوکیشین خوب گیر می‌آید یا نه؟ امین حیایی و بقیه هم که می‌آیند بعداً.