شرح

ابراهیم مهتری
ابراهیم مهتری

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به فتواهای رهبر

عورت واقعی، آلت مصنوعی

 ذکر ظلم بعضی از مسؤولین در صورتی که موجب فتنه شود حرام است. عمل استمنا در مقام معالجه، در صورتی که درمان، متوقف بر آن باشد و استمنا به وسیله همسر ممکن نباشد، اشکال ندارد، ولی برای تشخیص قدرت بر بچه‌دار شدن استمنا جایز نیست. برانگیختن شهوت توسط دیدن فیلم‌های جنسی جایز نیست، حتی برای زن و شوهر. به‌طور کلّی، پوشیدن کراوات و دیگر لباس‌هایی که پوشش و لباس غیر مسلمانان محسوب می‌شوند به‌طوری که پوشیدن آن‌ها، منجر به ترویج فرهنگ منحطّ غربی شود، جایز نیست. پوشیدن لباس آستین کوتاه برای مرد اگر مستلزم مفسده باشد، جایز نیست. احضار روح و جنّ اگر برای غرض عقلائی بوده و همراه با امر حرام یا مستلزم آن نباشد اشکال ندارد.

فتاوی رهبرجمهوری اسلامی- که بخشی از آن نقل شده است- درشبکه های اجتماعی دستمایه شوخی و شد وواکنش دامنه داری را سبب گردید.

آدم هایی هنوز هستند که با دیدن هر سطر از این لاطایلات !! خود را قضاوت کرده و بهشت و دوزخ را روبرو می بینند و به زندگی واقعی و بدون وحشی گری‌های دین فروشان اندیشه نمی کنند.

به این میگن بیداری اسلامی. حال کسی که به عنوان رهبر دینی و سیاسی یک کشور یک چنین مزخرفاتی را تحویل مردم دهد ببینید عمق فاجعه‌ای به نام جمهوری اسلامی تا کجاست ؟

 

 خوب خدا رو شکر مشکل ایران حل شد رهبر اعلام کردن دست زدن به آلت و عورت مصنوعی و دیلدو که حکم عورت واقعی را ندارد نگاه‌ کردن و لمس آن‌ها اشکال ندارد. خدا رو شکر ! با تشکر از رهبر انقلاب که انقدر به فکر مردم خونه نشین و بی‌کار فیلم سکسی نگاه کن هستند

 

اصلا جای تعجبی نداره…
با توجه افکارش کاملا منطقی به نظر میاد

من همچنان به شوخی بودن خبر این فتوا و سایر فتاوای منتشر شده در خبرگزاری تسنیم امید دارم. وگرنه اگر این خبر درست باشد و این فتاوا از جانب ایشان صادر شده باشند، باید نشست و خاک همه ی عالم را ذره ذره جمع کرد و یکجا بر سر افشاند و از خدای خالقِ عقل تا خود قیامت پوزشخواهی کرد.

از

 خواندن فتواها فقط میتوان گفت…
این است که پیش خالق و خلق
طلاب علوم رو سفیدند
با این علما هنوز مردم
از رونق ملک نا امـــیــــــدنـــــد

 

 خوب خدا رو شکر مشکل ایران حل شد رهبر اعلام کردن دست زدن به آلت و عورت مصنوعی و دیلدو که حکم عورت واقعی را ندارد نگاه‌ کردن و لمس آن‌ها اشکال ندارد. خدا رو شکر ! با تشکر از رهبر انقلاب که انقدر به فکر مردم خونه نشین و بی‌کار فیلم سکسی نگاه کن هستند

!!!!!!!

 

از زیدی چند سوال پرسیده و جواب به شرح زیر تقریر گردید:

۱- بعد از حمله به خوابگاه دانشجویان و لت وپار کردنشان وکشتن تعدادی دانشجو ایا میتوان با رمز یا حسین یک یا دو دانشجو را از طبقات دوم و سوم ویا چهارم به پایین پرت کرد؟

پاسخ- احتیاط واجب ان است که بنام یا زهرا و حتی المقدور از طبقه چهارم انجام شود

۲- ایا عبور ماشین پلیس از روی بدن مخالفان مجاز است؟

پاسخ- البته که مجاز است ولی احتیاط واجب ان است که بعد از عبور از روی بدن مخالف یک دنده عقب هم گرفته و دو باره عمل زیر گرفتن را تکرار کرد تا ثواب ان تکمیل گردد.

۳- انداختن مخالفان از روی پل چه حکمی دارد؟

پاسخ- بسیار خوب است ولی احوط ان است که با بسم الله و یا زهرا همراه باشد.

 

مگر من نگفتم که بیان این مفاسد در برابر مردم وجهی ندارد و موجب فتنه و فساد و تضعیف دولت اسلامی شود عزیز.
بیا تا در خفا با هم صحبت کنیم عزیز من. من رجای واثق دارم که این مسائل در خفا بهتر حل و فصل می شود. چشم و گوش مردم هم باز نمی شود عزیز !

 

دوستان کاش میدونستم چی میزنه !! خدایا عقلی به ایشان و پول هنگفتی به اینجانب عطا کن. لال از دنیا نری بلند آمین بگو!

 

باز اقا قرص اکس چینی زده…

 

قای خامنه‌ای آخه این رسمشه برادر؟
جماعت بیچاره رو خام میکنی هر چی به نفعته میکنی فتوا هر چی به ضررته حرام موکد!!!!
نکن عیبه ! !! نگی بعدا نگفتی‌ها وقتی مثل قذافی دنبالت کردند کمک نخواهی!!!!!

   

آقا من می گم فتوا اینا کمه. ایشون می تونن کتاب قرمز هم منتشر کنن تا مردم بهتر در جریان فتاوی باشن

 

طبعیی است کسی که سیستمی ظالم و فاسد را اداره می کند از بیان ظلم وفساد آن بیمناک است