تنور داغ شد، بپانسوزی!

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

باز هم تنور انتخابات داغ شد، از کلیه اصلاح طلبان، کارگزاران، میانه روها، از محافظه کاری دست برداشته ها، سبزها، قرمزها و انواع فتنه گران و غیره ها درخواست می شود موقع رد شدن از کنار تنور، جایی شان به تنور اصابت نکند که تنور داغ است و جای آن تا مدتها آنجای آنها ثبت می شود. آیت الله نوری همدانی، همبازی جنتی و قابیل اعلام کرد “شرکت در انتخابات جهاد است” آگاهان توضیح دادند که کلیه کسانی که می خواهند جهاد کنند، از حالا برای دریافت کارت آماده به خدمت و دریافت سهیمه ساندیس مراجعه نموده و سوار اتوبوس شوند. وزیر اطلاعات که آخرین اطلاعاتش را نیم ساعت قبل از رادیو بی بی سی گرفته، گفت: “ دشمن برنامه سنگینی برای انتخابات دارد.” یک “ انمیلوگ” ( دشمن شناس) دانشگاه هاروارد که نخواست نامش فاش شود، گفت: با توجه به اینکه معلوم نیست منظور وزیر اطلاعات از دشمن کدام یک از این هاست آمریکا، اسرائیل، انگلیس، کشورهای خارجی، مردم ایران، اصلاح طلبان، عوامل فتنه، عوامل انحراف، اجنه، دراویش، رمال ها، فارغ التحصیلان علوم انسانی، دیپلمات های جمهوری اسلامی، اعضای کابینه دهم، معاونین رئیس جمهور، رئیس جمهور، اقلیت مجلس و یا کلیه کسانی که بیرون بیت رهبری کار می کنند، می توان پیش بینی کرد که احتمالا هنوز دشمن مشخصی تا امروز صبح پیدا نشده و وزارت اطلاعات امیدوار است تا آخر هفته این دشمن را کشف، یا تولید کند. در جریان آغاز ثبت نام داوطلبین امروز 25 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس ثبت نام کرده و بقیه منتظر فردا هستند. برادر لنکرانی هلوی باغ کابینه نهم که از سوی احمدی نژاد، کیوی باغ مذکور، ملقب به هلو شده بود، گفت: “مردم دیگر به نام و فامیل افراد رای نمی دهند” وی گفت: مردم به جای اینکه به نام و فامیل خود داوطلبان رای بدهند، به اسم مستعار آنها، یا اسم دخترخاله آنها، یا اسم مقام معظم رهبری رای می دهند. موحد اعلام کرد: “گرم کردن تنور انتخابات وظیفه است.” برخی از کارشناسان پیشنهاد کردند که رهبر معظم انتخابات را اگر توی تنور بیاندازند، همه مردم در انتخابات شرکت می کنند. فعلا دکترسروش با انتشار نامه اش زیرزمین بیت رهبری را که محل تنور انتخابات ظاهرا در آنجا قرار دارد، سوزانده است که احتمالا با پروژه نامه نویسی به رهبری این اتفاق باعث داغ سوزاندن تنور خواهد شد. در همین حال 39 زندانی سیاسی هم انتخابات را غیرقانونی اعلام کردند. آیت الله هاشمی رفسنجانی که دخترش همین امروز به اتهام کوشش برای گرم کردن تنور انتخابات محاکمه شد، گفت: “انتخابات تک جناحی مطلوب نیست.”

 

هرچه من می گویم نه، هر چه آقا می گوید

آیت الله مصباح یزدی، در یک اظهارنظر غافلگیرانه گفت: “وحدت به معنی هرچه من می گویم عین دیکتاتوری است.” وی توضیح داد: “وحدت به معنی هرچه رهبری می گوید عین دموکراسی است.” وی هیچ توضیح دیگری نداد. 

 

دست تو از جیب مردم دربیار!

همزمان با حذف یارانه و توقف پرداخت نقدی آن، محمود احمدی نژاد اعلام کرد: “حق مردم را در جیب شان می گذاریم.” قبلا بنا بود حق مردم در سفره آنها گذاشته شود، ولی چون حق مردم بوی بدی می داد، از آن خودداری شد. انتظار می رود دفعه بعد رئیس جمهور حق مردم را توی دهان مردم بگذارد.

 

وضع تهران مطلوب نیست

در حالی که انجمن “بیخیال اللهی” های مقیم مرکز که معتقدند همه چی آرومه، همگی خوشحالن، الی آخر، گفته اند که هیچ مشکلی نیست و خوش می گذرد و لطفا فقط کشششش ندهید که در نرود، سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: “وضعیت سیاسی و فرهنگی تهران مطلوب نیست.” وی گفت: امیدوار است بزودی با انتقال تهران به نوار غزه، یا شاخ آفریقا، یا میدان التحریر قاهره، یا تنگه جبل الطارق، یا شهر حمص سوریه وضع فرهنگی و سیاسی تهران مطلوب شود. این دوازده هزار و هفتصد و چهل و سومین بار است که بعد از آغاز جنبش سبز یک مقام نظامی سپاه (کلا مقامات سپاه غیر از آنهایی که همه کشور را در دست دارند، نظامی هستند، البته آنها هم نظامی هستند) اعلام کرده است که وضع تهران مطلوب نیست.

 

انگلیس، اوه اوه اوه اوه

عباس نبوی که هیچ ربطی به سایر نبوی هایی که می شناسید ندارد، اعلام کرد: “رهبر حمله به سفارت را کار دانشجویان نمی داند.” ضمن تقدیر و تشکر از رهبری و حمایت با دریغ و بی دریغ از وی، اعلام می شود که ما هم حمله به سفارت را کار دانشجویان نمی دانیم بلکه کار بسیج می دانیم و نظر رهبری را تائید می کنیم. کوفتش بشود.

 

رهبر بودار و امام حسین

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه تهران که دماغش را بتازگی عمل نکرده، ولی خواهد کرد، به پزشک مراجعه کرده و اعلام کرد که اخیرا معده اش پیچ می خورد و احساس می کند بادی از او صادر می شود، ولی هیچ بو و صدایی ندارد. پزشک به وی گفت: لطفا یکی بدهید. وی با صدای بلند و با بوی گند بادی از خود صادر نمود. پزشک برای وی نامه نوشته و به وی گفت: باید پماد به دماغت بمالی چون بو را احساس نمی کنی و باید قطره به گوش ات بریزی، چون صدایی نمی شنوی، ویزیتت می شود ده هزار تومان، ضمنا بیرون می روی در را باز بگذار که بوی گندش برود. حجت الاسلام صدیقی دیروز گفت: “رهبر جمهوری اسلامی بوی امام حسین می دهد.” یکی از “اسملولوگ” های مقیم مرکز به صدیقی گفت: آخه بی مرام! تو خامنه ای رو بو کردی، قبول، امام حسین رو از کجا فهمیدی چه بویی می ده؟” صدیقی گفت: “امام حسین بوی گل محمدی می دهد.” یک عطرشناس گفت: “ پس احتمالا رهبر از گلاب به جای عطر و ادوکلن استفاده کرده یا بعد از خوردن شله زرد دهانش را نشسته و صدیقی را ماچ کرده.”

 

سپاه ربایی در سوریه

یک سایت ضدانقلابی که طبعا آمار اضافی و خبر درست می دهد، اعلام کرد “پنج عضو سپاه قدس در حمس سوریه ربوده شدند.” اما یک وب سایت انقلابی طرفدار حکومت نوشت: “دو متخصص دیگر ایرانی در سوریه ربوده شدند.” یک کارشناس افراد مسروقه در پاسخ به این سووال که آیا این افراد متخصص مسکن بودند گفت: نه، وی گفت: این افراد متخصص راهسازی و مکانیک و برق و نفت و انرژی و سیاست خارجی و تراکتور و زنان و زایمان و ارتوپدی و زبانشناسی و هیچ کدام از اینها نبودند. وی در پاسخ به این سووال که پس متخصص چی بودند؟ گفت: “به شما ربطی ندارد، پدرسگ های فتنه گر!”

 

سپاه جنگ نرم

سه سال است مثل مجسمه تفکر نشستم روی چارپایه و دارم فکر می کنم جنگ نرم یعنی چی و فرق آن با جنگ سخت چیست؟ بالاخره یکی از تفاوت هایش را پیدا کردم. این بود که وقتی یک سپاه جنگ نرم می کند، در جریان جنگ کسی کشته نمی شود، ولی در جریان خودانفجاری و مانوور کلی تلفات می دهد، اما از مخالفان کشور با وجود اینکه جنگ نرم است، ولی دائما ملت زخمی و کشته می شوند. البته نه اینکه انتظار داشته باشم چون چیزی نرم است، پس جایی زخمی نشود، بالاخره می بینی وسط کار جنگ نرم شد جنگ سخت، دست خود آدم که نیست، یک دفعه تحریک می شود و جر می دهد و پاره می کند و می کشد. یکی از فرماندهان سپاه گفت: “نود درصد سپاه درگیر جنگ نرم هستند” با توجه به اینکه سپاه در دو سال گذشته عملکرد بسیار موفقی داشته، در شش ماه گذشته چهار فرمانده مهم آن یعنی سردار همدانی، مجتبی ذوالنور، بهرام حسینی مطلق و یدالله جوانی که در کودتای 88 نقش داشته و ضمنا جوراب شان پاره بود و نمی توانستند به خدمت ادامه دهند، برکنار شدند. در همین راستا تشکیلات جدید سپاه اعلام شد: