بحرین باید فتح شود

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آیت الله جنتی در کمال عصبانیت، یعنی حالت طبیعی اش، گفت: “ بحرین باید به دست اسلام و مسلمین فتح شود.” قطعنامه این فتح تاریخی به شرح زیر منتشر شد:

اول: همانطور که ایران به دست اسلام و مسلمین افتاد و اسلام و مسلمین در آن برافتاد، بحرین هم باید به همین سرنوشت بیافتد.

دوم: با توجه با گسترش فساد در آمریکا و اروپا، مسلمین باید تلاش کنند تا با قیام در آمریکا و اروپا اقامه قسط های عقب افتاده شان را بکنند، و چون آمریکا و اروپا دور است، بحرین باید فتح شود.

سوم: بی حجابی در ترکیه و مصر و سوریه و تونس، چهره موهنی از کشورهای اسلامی نشان داده است، و چون ترکیه و مصر و سوریه و تونس از کشورهای دوست می باشند، برای امر به معروف و نهی از منکر اگرچه زنان بحرین هم حجاب دارند و هم نقاب و هم از خانه بیرون نمی آیند، اما برای مبارزه با بدحجابی در ترکیه بحرین را فتح می کنیم.

چهارم: این که کشوری مثل بحرین هم مسلمان باشد و هم از نظر اقتصادی عقب مانده نباشد، توطئه ای علیه جمهوری اسلامی است که با فتح بحرین توطئه را خنثی می کنیم.

پنجم: با توجه به اینکه قزاقستان خائن و قطر مزدور پایگاههای آمریکا در منطقه محسوب می شوند، ولی ما نمی توانیم با آنها بجنگیم، یا باید آنها به خلیج فارس بیایند، یا ما بحرین را پایگاه آمریکا محسوب نموده و آن را تا ده دقیقه دیگر فتح می کنیم.

ششم: در راستای اینکه چند سال قبل مایکل جکسون عروسک دست ساخته استکبار در بحرین زندگی می کرد و در این کشور مفاسد زیادی ایجاد شد، و با عنایت به اینکه در تهران و خمینی شهر و کاشمر به زنان تجاوز دسته جمعی شده و نیروی انتظامی نتوانست با آن مبارزه کند، با مظاهر فساد در بحرین مبارزه نموده و باید فتح گردد.

هفتم: در راستای ایجاد دولت اسلامی در بحرین، درست است که خودمان نمی توانیم در تهران یک دولت را نگهداریم، ولی این دلیل نمی شود که در بحرین دولت اسلامی تشکیل ندهیم.

هشتم: جمهوری اسلامی کلیه عوامل مزدور آمریکا، عربستان، فرانسه، آلمان، کانادا، هاوایی و سایر مزدوران را دستگیر و مجازات می کند اما اگر بحرین سربازان گمنام امام زمان در آن کشور که فقط قصد دارند با ایجاد انقلاب در آنجا به وظیفه اسلامی خود عمل کنند، دستگیر نماید، وظیفه ماست که برای دفاع از وردست ناموس اسلام، بحرین فتح گردد.

نهم: جمهوری اسلامی تهدید کرد اسرائیل را نابود می کند و نابود کرد، تهدید کرد آمریکا بزودی نابود می شود و نابود شد، تهدید کرد اروپا بزودی با بحران اقتصادی از میان می رود، از میان رفت، و اکنون نوبت بحرین است تا به دست توانای رزمندگان اسلام فتح گردد.

دهم: با توجه به اظهارات سردار سرلشگر دریادار همافر تانک سوار عزیز جعفری، چون سپاه پاسداران به گفته فرماندهان این سپاه قصد برگزاری انتخابات را بدون دخالت دست، و با دخالت موشک و تانک دارد، لذا جمهوری اسلامی از کلیه دانشجویان، طراحان لباس، دوزندگان، رانندگان، بازیگران سینما، کارمندان وزارت کشور، فدراسیون قایقرانی دعوت می کند، روز جمعه آینده با در دست داشتن کپی شناسنامه و گذرنامه و عقدنامه و وصیت نامه برای فتح بحرین در مراسم بحرین شکن نماز جمعه حضور به هم رسانده تا جمعه شب بحرین را فتح نموده دل امام زمان را شاد نمایند. و من الله التوفیق و علیه التکلان.

  

ملت بیست درصدی ایجاد باید گردد

برادر لاهوتی نماینده شهرستان لامرد و حومه اعلام کرد: “ اهانت آقای رضا خاتمی به سرلشگر جعفری توهین به همه ملت ایران است.” در همین رابطه با وی مصاحبه کردیم.

 

ما: شما فرمودید که اهانت آقای رضا خاتمی به سردار جعفری توهین به همه ملت ایران است، با توجه به اینکه طبق آمار رسمی وزارت کشور، از 71 میلیون نفر جمعیت کشور حداقل 25 میلیون نفر از مردم یعنی 35 درصد آنان زیر 18 سال هستند و اصولا قدرت تشخیص از نظر قانونی ندارند، لطفا بفرمائید آیا توهین به سردار جعفری توهین به آنها نیز محسوب می شود؟

برادر لام: اصلا آن 25 درصد جزو جمعیت حساب نمی شود و من آمار خود را تصحیح می کنم و توهین به سردار جعفری توهین به 65 درصد ملت شریف ایران است.

 

ما: با توجه به اینکه طبق آمار رسمی کشور، در انتخابات سال 88 از 46 میلیون نفر واجدین شرایط انتخابات، 8 میلیون نفر در انتخابات شرکت نکرده و این جمعیت 11 درصدی اصلا در هیچ حالتی نظام را قبول ندارند، لطفا بفرمائید آیا اهانت به سردار جعفری توهین به آنان نیز محسوب می شود؟

برادر لام: اصولا این 11 درصد دشمنان قسم خورده نظام هستند که با عدم حضور در صحنه مشارکت لطمات جبران ناپذیر به نظام زده و بروند بمیرند و ما آنها را جزو ملت نمی دانیم و من آمار خود را اصلاح نموده و معتقدم توهین آقای رضا خاتمی به سردار جعفری اهانت به 54 درصد کل ملت ایران است و باید محاکمه شود.

 

ما: با توجه به اینکه طبق آرای اعلام شده وزارت کشور 13 میلیون از عناصر فریب خورده دشمن به میرحسین موسوی و 300 هزار نفر طبق آمار وزارت کشور به آقای کروبی و 400 هزار نفر به آرای باطله و جمعا 14 میلیون نفر به دشمنان نظام رای دادند، آیا توهین به سردار جعفری توهین به این افراد هم محسوب می شود؟

برادر لام: نخیر! اصولا توهین کننده همین 14 میلیون هوچی مزدور فتنه گر خائن می باشند که اصلا آنها را قبول نداریم و با مشت محکم توی دهان آنها می زنیم و این 20 درصد جمعیت دشمنان واقعی اسلام و نظام و رهبر بوده و اینجانب آمار خود را اصلاح نموده و اهانت به سردار جعفری توهین به 34 درصد از ملت ایران است.

 

ما: با توجه به اینکه 24 میلیون نفر طبق آمار رسمی وزارت کشور، به آقای احمدی نژاد رای داده و سردار جعفری اخیرا اعلام نمودند که جریان احمدی نژاد انحرافی است، لطفا بفرمائید آیا توهین به سردار جعفری توهین به افرادی که به احمدی نژاد که به قول سردار جعفری منحرف است و انتخاب کنندگان او اشتباه کردند، آیا توهین به سردار جعفری اهانت به 33 درصدی که به احمدی نژاد رای دادند می شود؟

برادر لام: با توجه به اینکه بسیاری از افراد که به آقای احمدی نژاد خائن مزدور کثیف جنگیر فاسد و رشوه بگیر، رای دادند، در حقیقت به رهبر نظام رای دادند، حداقل شصت درصد این افراد حامی رهبر می باشند، طرفداران برادر رضایی را هم اضافه کنید.

 

ما: برادر! شصت درصد زیاده، بکنیم پنجاه درصد معامله جور بشه، تازه حاج آقا مشائی می گفت رهبر هفت میلیون رای دارد.

برادر لام: نه داداش، از شصت درصد پائین نمی آم، همین مشائی منحرف می گفت احمدی نژاد فقط پنج میلیون رای دارد.

 

ما: این شد یک چیزی، هفت میلیون رهبر، پنج میلیون محمود، می کنه 12 میلیون، می مونه 12 میلیون دیگه، این هم نصف به نصف، قبول؟

برادر لام: قبوله، شما رای آقا محسن رضایی رو هم بذار روش، خیر از جوونیت ببینی.

 

ما: پس ببین، هفت میلیون سر مشائی داشتی، 6 میلیون و 250 هم نصف رای بلاتکلیف، 670 هزار تا هم رای آقا محسن، جمعا می کنه 13 میلیون و 920

برادر لام: شما حساب کن سرجمع 14 میلیون، راه دوری نمی ره، توی اهانت بعدی من جبران می کنم. یعنی با توجه به اینکه ده میلیون از ملت منحرف و مساله دار و جن زده و اسکله ستیز و رمال پسند ایران، به عنصر انحرافی رای داده می باشند، سر جمع اظهارات اینجانب به شرح زیر اصلاح شده و توهین به سردار جعفری، اهانت به 20 درصد ملت ایران می باشد.

 

ما: دستت درد نکنه، خیر از جوونیت ببینی.

آقای لام: ممنون داداش، ایشاء الله چرخش برات بچرخه.

 

ما منتظریم منتظریم منتظر تو!

خدا بیامرزدشان، چهار تا برادر بودند نام فامیل شان پایان، حسن پایان، حسین پایان، احمد پایان، مصطفی پایان، من هر وقت می شنوم آقای خامنه ای باید به پایان سلام کند، یاد آن چهار برادر می افتم. این به کنار، به موضوع مهم تری فکر کنیم، به این که واقعا ما منتظریم، خیلی فرق نمی کند که منتظر ظهور آن آقا باشیم، یا منتظر پایان این آقا، به هر حال من فکر می کنم اکثر مردم منتظرند، خامنه ای گفت: “ فرد منتظر یعنی کسی که به وضع موجود راضی نباشد.” ما که منتظریم. بفرما داداش!