این بسته های پیشنهادی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

با توجه به اهمیت بسته پیشنهادی در زندگی بشر، بسته پیشنهادی سیاستمداران ایرانی به مردم تقدیم می شود.

خامنه ای: عکس من. چفیه من. مجموعه ای از اشعار حداد عادل در مورد من. لباس نظامی برای تبدیل به افسران جنگ نرم من. قطب نما برای یافتن دشمن من. پرچم آمریکا برای آتش زدن توسط یاران من. کبریت من. یک دیوار برای جدا کردن “ عزیزان” من از “ دشمن” من. عینک آستیگمات برای افزایش بصیرت مخالفان من.

هاشمی رفسنجانی: سمعک برای شنیدن صدای اینجانب. عصا برای حرکت. عینک نزدیک بین برای لب خوانی اظهارات اخیر. فرهنگ لغت هیروگلیف برای درک جملات اینجانب. طرح عبور از بحران( تصویب نشده). بلیط سفر به قم( به تاخیر افتاده). تلفن همراه( مشترک مورد نظر در دسترس نیست.). چند قطعه عکس قدیمی با خانواده( نامبرده فعلا با خانواده اش ممنوع الملاقات است). قفل برای زدن به صندوق سرمایه هایی که دزد آنها را برده است.

احمدی نژاد: چک پول برای حفظ ارزش های نظام. سیب زمینی برای گرم کردن تنور انتخابات. ساندیس برای حفظ حضور مردم در صحنه. دلار برای حفظ اسلام از جمله من در صحنه جهان. موشک شهاب سه برای پیشرفت سریع به قله های افتخار. واتیکس برای پاک کردن اسرائیل از نقشه جهان. سنگ برای همراهی با مقاومت فلسطین. مینی بوس برای حفظ مسیر انقلاب تا امام حسین. انگشت برای کردن توی چشم هاشمی رفسنجانی در زمان انتخابات. جوراب نشسته برای یادآوری دائمی حضور اینجانب در نظام. پرچم حزب الله لبنان برای حفظ اسلام ایرانی. دکترای دانشگاه آکسفورد برای همه دوستان. 

علی لاریجانی: کتاب قانون اساسی( صفحات اول آن پاره شده). میکروفون بی صدا. دعوتنامه برای حفظ آرامش( برای بمبگذاران ارسال شد). تعدادی جمله نصفه و نیمه. چکش برای ساکت کردن تانک سوارها. تکذیب نامه در مورد همه چیزهای امیدوارکننده که شنیدید. یک نسخه فیلم مردی برای تمام فصل ها. مقداری تهدید همراه با خنده. کفش مناسب برای کلیه مراسم عزا و عروسی.

میرحسین موسوی: شال سبز. دستبند سبز. سربند سبز. عکس دونفره با بانو( لطفا موقع نگاه کردن به همسر یک هموطن ترک دقت کنید، تا مجبور به کودتا نشوید.). بلندگو دستی. بیانیه. کفش اسپورت. مگداری لهجه.

صادق لاریجانی: احضاریه برای اقداماتی که انجام خواهید داد. یک ترازو که مدتهاست توازنش را از دست داده. دستبند برای اتحاد برای حفظ نظام. پابند برای حفظ پای بندی به نظام. یک عکس تمام لبخند با دو چشم ورقلمبیده. رسید وثیقه برای آزادی موقت افرادی که ممکن است به مرخصی بروند.

اسفندیار رحیم مشائی: پرسشنامه عقیدتی سیاسی برای اعطای وام برای هنرمندان. دعوتنامه برای نخبگان و تکذیبیه آن. عکس دو نفره. یک عکس کوروش با چفیه. کت و شلوار پیرکاردن با سربند یازهرا. بلیط سفر به آمریکا بشرط اینکه در بورلی هیلز سینه زنی کنید. قرص مناسب برای جلوگیری( پیشنهاد حاج منصور ارضی). مقداری نخود و آینه برای پیش بینی آینده.

مهدی کروبی: جعبه کمکهای اولیه. فندک برای روشن کردن آتش در هنگام پرتاب گاز اشک آور. روزنامه تعطیل شده. دعوتنامه عروسی برای کلیه ایرانیان( برای پیدا کردن آدرس به محل انفجار دقت کنید.). زیرانداز برای زمان تحصن. یک عکس از ننجون برای آغاز سخن در هر موردی. قانون اساسی( صفحات آخر آن کنده شده است.). اسناد جدید درباره افشای وقایع اخیر. یک سنگ پا برای پافشاری بر مواضع. سمباده برای کیسه کشی به دولت.    

مصباح یزدی: تسبیح برای دعا به جان آقا. دستمال برای ملاقات با آقا. بلیط جمکران برای بیرون آمدن از چاله و افتادن توی چاه. کتاب آموزش زبان عربی برای فهم جمهوری اسلامی ایران. کتاب آموزش زبان اسپانیایی برای برقراری ارتباط با مسلمین جهان. ساعت شنی برای کشیدن انتظار فرج. استفاده از فرج برای پر کردن شکاف درون اندام نظام. دمپایی لاانگشتی برای رفتن به سوی آینده. یک بسته شکر برای درک نعمت های رهبری.

سید محمد خاتمی: یک دسته گل سفید. لبخند تمام دندان. عبای شکلاتی و عمامه با پیراهن دولچه گابانا. عطر شانل با بوی گل محمدی. گریه در هنگام ورود به صحنه و خنده در هنگام پذیرش استعفا. عکس دسته جمعی با کلیه خوش تیپ های مقیم مرکز( فعلا ممنوع التصویر هستند.). یک تسبیح فیروزه ای.

اکبر گنجی: تعدادی مقاله در سی صفحه با دویست صفحه زیرنویس. متن ترجمه بخشی از کتاب سلطانیزم ماکس وبر ترجمه از زبان روسی به عربی که بخشی از آن در روزنامه جهان نو در سال 1347 چاپ شده بود( متن کامل را در کیهان امروز بخوانید.). یک تقویم قدیمی که همیشه وقایع پنج سال قبل را بازگو می کند. یک عکس با شال سبز از سخنرانی “ سبز نداریم تمام شد”. متن بیانیه حقوق بشر با هفتصد صفحه زیرنویس. دستورالعمل اعتصاب غذا برای کلیه کسانی که هر مشکلی دارند.

احمد جنتی: عکسی در 170 سالگی( یک روز پس از اختراع دوربین عکاسی). برگه عدم صلاحیت برای کلیه حضار. نارگیل( به یاد اولین روزی که از درخت پائین آمد.). سنگ آتش زنه( برای کسانی که می خواهند پرچم آمریکا را آتش بزنند ولی کبریت ندارند.). بلیط کشتی نوح. اولین مقاله نوشته شده که عینا از خط میخی ترجمه شده است. یک نسخه کتاب “مرض جاودانگی”.