دستگیری جوانان ستادهای اصلاح طلبان

نویسنده

» گسترش هجوم ماموران به منازل

مقامات امنیتی و دادستانی تهران فشاربه معترضان انتخابات را با زندانی کردن جوانان ستادهای  انتخاباتی اصلاح طلبان ادامه می دهند.

دیروز، درحالی که در خبرها آمده بود که شهاب الدین طباطبایی رییس ستادجوانان هواداران موسوی و عضو جبهه مشارکت اسلامی دستگیرشده است، همکاران امیرحسین شمشادی نیز خبر از دستگیری وی دادند. شمشادی رییس ستاد جوانان شمال شهر ستاد مرکزی هواداران میرحسین موسوی و از فعالان جامعه مدنی بود. وی که پیشتر مدیریت چند سازمان غیردولتی جوانان را به عهده داشته از موثرین افراد در میان تشکل های جوان سازمان های غیردولتی به شمار می رود.

دستگیری شمشادی در حالی صورت گرفته که تلاش برای دستگیری دیگر اعضای ستادهای جوانان و به خصوص کسانی که مسولیت ستادهای جوانان میرحسین موسوی را در نقاط مختلف شهر تهران داشته اند آغاز شده است.   دو تن دیگر از افراد فعال در ستادهای جوانان میرحسین موسوی به “ روز” گفتند که برای دستگیریشان به منازل آنها مراجعه شده است.  یکی از این افراد به روز خبر داد که مامورین بدون اینکه برگه ای نشان بدهند ویا حکمی ارائه کنند وارد منزل شده  و به جستجو برای پیدا کردن وی پرداخته اند و دراین میان اعتراض خانواده علیه تفتیش بدون حکم منزل نیز عملا به جایی نرسیده است.  این درحالی است که مامورین یاد شده با خود اسلحه کمری داشته اند.

در همین ارتباط، همچنین سایت نهضت آزادی از دستگیری اعضای جوانان این گروه سیاسی خبر داده است.  در میاناسامی  دستگیر شدگان نام های  احمد افجه ای، عمادبهاور، مجتبی خندان، سعید زراعت، روح الله شفیعی، علی مهرداد ومحمدرضا احمدی نیا دیده می شوند.