وحدت کلمه مبهوت کرتاهه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

آیت الله خامنه ای رهبر محبوب ایران که ماههاست مردم در شعارهای خود یاد او را گرامی می دارند، در یک پیش بینی غافلگیر کننده اعلام کرد: “ ملت ایران در 22 بهمن با وحدت کلمه مستکبرین را مبهوت خواهند کرد.” خبرگزاری بیت، علی اکسپرس، اعلام کرد: یک میلیون و دویست و چهل و سه هزار و سیصد و بیست و سه نفر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند داشت که 62 درصد آنها مرد و 38 درصد آنها زن خواهد بود. این خبرگزاری تاکید کرد که راهپیمایان توسط 73267 فقره بلندگو، 200 هزار اتوبوس و مینی بوس و وانت و موتور هوندا پشتیبانی خواهد شد. آیت الله خامنه ای وسط حرف خبرگزاری دویده و افزود: “دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب، بزودی با گازهای اشک آور ایثارگران عزیز و باتوم های راست قامتان دشمن ستیزه چشم شان چهارتا خواهد شد.” همین آیت الله افزود: “ روز 22 بهمن 754 نفر دستگیر خواهند شد که 258 نفر آنان با رافت اسلامی آزاد و بقیه با قدرت اسلامی محکوم خواهند شد.” وی می خواست تصاویر روز 22 بهمن آینده را که آماده شده است، منتشر کند که فعلا از انتشار آن خودداری کرده است.

 

هدیه اردانی مناظره می کند

به دنبال درخواست های برخی رهبران سبز در مورد انجام مناظره هایی میان سبزها و حامیان دولت، صدا و سیما که دو ماه قبل مناظره هایی میان برخی از محافظه کاران اصلاح طلب با اصلاح طلبان محافظه کار را منتشر کرده بود، در برنامه های جدید خود تصمیم گرفته است مناظره های بسیار جدی را میان حامیان دولت و طرفداران دولت اجرا کند. در پی این اقدام دیروز مناظره تلویزیونی رحیم مشائی، معروف به هدیه ارادانی را با عباس سلیمی نمین منتشر کرد. در این مناظره رحیم سبزها را عوامل دشمن خواند، اما سلیمی نمین اعلام کرد که سبزها عوامل دشمن نبودند، بلکه دشمنان عوامل سبزها بودند. قرار است در مرحله بعد مناظره احمدی نژاد با برادرش برگزار شده و در مرحله پایانی استاد حسن عباسی دیپلمه بیکار، با خودش مناظره سختی انجام دهد. حسن عباسی قبلا دوبار در مناظره با خودش پیروز شده است.

 

لیزرتو بخورم

در پی اعلام کاربرد لیزر در غنی سازی اورانیوم توسط محمود الفنون، ستاد ناهماهنگی رئیس جمهور با خودش، اعلام کرد که منظور رئیس جمهور از لیزر همان فریزر بوده است و دولت قصد دارد با استفاده از دستگاههای فریزر خنک کننده جدید که برای اولین بار توسط ایران ساخته می شود و توانایی یخ بستن آب را در سرما دارد، به غنی سازی اورانیوم بپردازد. همچنین رئیس جمهور دستور داد که تولید سوخت هسته ای 20 درصد بسرعت آغاز شود. پنج دقیقه بعد، سازمان انرژی هسته ای اعلام کرد که دستور رئیس جمهور انجام شده و سوخت هسته ای 20 درصد توسط سه دختر 16 ساله و شش هزار سانتریفیوژ بیست ساله انجام گرفته است. یکی از آگاهان سپاه پاسداران که نخواست نامش فاش شود، چون در حال خروج از کشور برای پناهندگی به اسرائیل بود، اعلام کرد که تا 24 ساعت دیگر ایران اولین بمب اتمی خودش را خواهد ساخت، اما چون با تولید سلاح اتمی جنگی مخالف است، تا یک هفته بعد خودش آن را از بین می برد و اسناد تولید و نابودی آن را نیز به وین می فرستد.

 

طعم فقر را بچش، بدبخت!

استاد حمله ور، معروف به سعید قاسمی، مسوول، معاون، سخنران، تئوریسین، تروریسین و کارشناس ارشد ادبیات چارواداری در شورای مرکزی نیروهای مسلح اعلام کرد “ تنها کسانی تا آخر خط با ما هستند که طعم فقر را چشیده باشند.” وی گفت مثلا همین آقای صادق محصولی که تا قبل از میلیاردر شدن، بیست سال طعم فقر را چشیده بود.

 

دکترای افتخاری به رهبر افتخاری

به دنبال عملیات هوشمندانه و مدبرانه تولید جنبش سبز از انتخابات 22 خرداد 88 توسط آیت الله خامنه ای، وزارت علوم تصمیم گرفت که به رهبر انقلاب دکترای افتخاری اعطا کند، اما رهبری اعلام کرد که من دکترای افتخاری نمی خواهم و دکترای راستکی می خواهم. در همین رابطه حجت الاسلام روح شناس، نماینده ولی فقیه در مرکز اسلامی احضار روح خامنه ای های مقیم مرکز اقدام به احضار روح مرحوم علی کردان نموده و قرار شد یک دکترای راستکی با مشورت روح مذکور به رهبری اعطا شود.

 

یک نفر به هفتاد میلیون نفر

در پی اظهارات یکی از روحانیون تازه ضدانقلاب شده فارس، همه اظهارات وی تکذیب شد. تکذیب کنندگان اعلام کردند که اصولا هر چیزی که ایشان بگوید تا اطلاع ثانوی تکذیب می شود. آیت الله دستغیب اعلام کرده بود که “ یک نفر نمی تواند 70 میلیون نفر را اداره کند.” یکی از آگاهان توضیح داد: به همین دلیل است که ایشان تصمیم گرفته است جمعیت کشور را به اندازه ای کم کند که بتواند آن را اداره کند.

 

ما بمب اتمی داریم

همزمان با مطرح شدن پرونده ایران در مورد نقض حقوق بشر، رئیس جمهور اعلام کرد که اورانیوم 20 درصد را بزودی غنی می کنیم. اما چون اعلام این خبر واکنشی در جهان نداشت، علی اصغر سلطانیه، به وین رفت و “ تصمیم آغاز غنی سازی 20 درصد را رسما به آژانس اعلام کرد” اما مسوولان آژانس اعلام کردند که فعلا هیچ نگرانی از بابت ایران ندارند، به همین دلیل منوچهر متکی که خود را وزیر امورخارجه ایران قلمداد می کرد، طی تماسی تلفنی با مسوولان آژانس و دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد که ایران قطعا اورانیوم 20 درصد را تولید خواهد کرد. دبیر کل سازمان ملل در پاسخ به اظهارات متکی گفت: “ خالی نبند منوچ، از این خبرها هم نیست.”