سپاه در پی دستگیری خواهرزاده حسن روحانی‌ست

نویسنده

به گزارش سحام‌نیوز سپاه پاسداران با ایجاد فشار بر حسن روحانی٬ رییس‌جمهوری و همچنین اکبر هاشمی‌رفسنجانی٬ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق دستور «برادران طائب» در پی بازداشت اسماعیل سماوی٬ خواهرزاده روحانی‌ست. سماوی همینک معاون محمد نهاوندیان و رییس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری‌ است.

طبق گزارش سحام‌نیوز در پی بازداشت جیسون رضاییان٬ خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست٬ سپاه پاسداران قصد دارد او را به اتهام «جاسوسی» برای اعتراف‌ مقابل دوربین‌های تلویزیون قرار دهد و مساله‌ بازداشت سماوی نیز در راستای ارتباط با رضاییان و اتهام «ارتباط با جاسوس دولت‌های متخاصم» عنوان شده است.

منبع خبر سحام‌نیوز گفته است: «اسماعیل سماوی توانست در مقابل صرف هزینه‌های هنگفت، در معاونت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بایستد و دراین یک سال، با هزینه‌ای به مراتب کمتر از بودجه‌های اختصاص یافته گذشته، این مرکز را اداره نماید. همین امر یکی از دلایل خشم نیروهای مخالف حسن روحانی در نهادهای قدرت و باندهای رسانه‌ای آن‌ها شده است. به طوری که روزنامه‌ها و سایت‌های وابسته به باندهای قدرت نظیر کیهان و ندای انقلاب و … اقدام به تهیه گزارش از وی با نام اختصاری «الف – س» یا اسماعیل سماوی کرده‌اند».