خاتمی: چه خوب بود امروز شاهد حضور عزیزانمان موسوی و رهنورد و کروبی بودیم

نویسنده

به گزارش خبرنگار ایسنا سید محمد خاتمی صبح امروز (دوشنبه) در مراسمی به مناسبت عید غدیر خم  گفت: بسیار علاقمند بودیم در کشوری که الگو گرفته از مولا علی (ع) است نیز مهر و خوشنودی ر ا شاهد بودیم و چه خوب بود درروز عید سعید غدیر خم شاهد باشیم کسانی که اتهامات سیاسی دارند در بند حبس نباشند.

وی اضافه کرد: چه خوب بود امروز و در روز عید ولایت مولا علی (ع) شاهد حضور بسیاری از زندانیان و به ویژه عزیزانمان آقایان مهندس موسوی و کروبی و خانم رهنورد می‌بودیم.

خاتمی با بیان این‌که هنوز هم معتقدم کار خوب هر وقت که انجام شود دیر نیست خاطر نشان کرد : امیدوارم شاهد همدلی و همراهی و نگاه به آینده برای ساختن کشور ، پیشرفت کشور و نیز مقابله باتهدیدهایی که ما را در معرض خود قرار داده است، باشیم.

رئیس جمهور پیشین در ادامه گفت:‌اسلام آمده بود تا انسان ها بنده هیچ کس و هیچ چیزی جز خداوند نباشند. اسلام آمده بود تا بگوید اساس ارتباط انسان ها در جامعه عدل و اخلاق و حق باشد، اما پس از رحلت پیامبر ما شاهد بودیم که افراطی گری،‌ دنیازدگی خواص ثروتهای انبوه انباشته شده به ناحق و بداخلاقی در جامعه رواج پیدا کرد و باعث شد که فاصله بسیار عمیق بین حکومت و توده های مردم ایجاد شود.