نیروهای امنیتی به دنبال منبع افشای خبر

نویسنده
حامد ایرانی

» تشکیل دفتر ویژه بررسی در وزارت اطلاعات

براساس اخبار دریافتی، تیم جدید مستقر شده در وزارت اطلاعات پس از انتشار خبرهای دفن مخفیانه کشته شدگان حوداث پس از انتخابات در وب سایت های خبری و بخصوص سایت نوروز وابسته به جبهه مشارکت اقدام به راه اندازی یک تیم ویژه تحقیق برای پیدا کردن سرنخ های “درز” این خبر کرده است.

به گزارش  یک منبع مطلع، این دفتر خبری تحت نظر یک کارشناس عالی رتبه این وزارت خانه اداره می شود که سوابق زیادی در برخورد با اصلاح طلبان در سالهای اخیر داشته است.

این منبع مطلع در گفت و گو با روز تاکید کرد: متاسفیم که وزارت اطلاعات به جای آنکه بدنبال عوامل انجام این عمل غیرقانونی و غیر خلاقی و غیرانسانی باشد به دنبال سرنخ های انتشار این اخبار و احیانا دستگیری و برخورد با عواملی است که اقدام به جمع آوری این خبرها نموده اند.

لازم به ذکر است در هفته های اخیر انتشار خبرهای دفن مخفیانه شهدا بازتاب خبری گسترده ای در داخل و خارج از کشور داشت و نمایندگان مجلس و مسئولان بهشت زهرا در مراحل مختلف سعی در تکذیب این خبر داشتند که هر بار با انتشار مدارک جدید صحت اخبار منتشر شده بیشتر مشخص شد.

در روزهای اخیر، انتشار نام و مشخصات دقیق یکی از دفن شدگان در در قطعه 302 افشاگری در مورد دفن مخفیانه کشته شدگان حوادث اخیر را وراد مرحله جدیدی کرده است.

این دختر جوان که سعیده پورآقایی نام داشته، به جرم گفتن الله اکبرهای شبانه توسط نیروهای بسیج دستگیر و پس از 20 روز جنازه او در یکی از سردخانه های جنوب تهران توسط خانواده وی شناسایی شده است.