می کشم می کشم اون که برادرش مرد

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

دفتر نمایندگی بنیاد محترم شهید جمهوری اسلامی!

 

در راستای اینکه امروز اسناد مربوط به شهید صانع ژاله برای این دفتر ارسال شده و قراراست وی به عنوان شهید ثبت گردد، مسوول مربوطه اسناد را بررسی نموده و نواقصی در آن مشاهده نموده و به نظر می رسد، اکثر مدارک کامل نمی باشد، لذا از پذیرش ایشان به عنوان شهید بسیجی معذور بوده، اسناد کامل را ارسال نمائید.

اول، به گزارش حاج آقا روح الامین شماره کارت بسیج مذکور با صندوق پستی پشت کارت هماهنگی نداشته، و مسوول مربوطه که نزدیک بود قبض روح شود، اعلام کرد این کارت دارای شماره سریال هماهنگ با دفتر اصلی نمی باشد.

دوم، عطف به صفحه اول بازجویی این شهید توسط حاج آقا منکری، وی دانشجوی هنر بوده، کرد و اهل سنت است و چنین آدمی حتما انسان باهوش و شریفی بوده و نمی تواند جور دیگری باشد. لذا یا اثبات شود که وی دانشجوی هنر و کرد و اهل سنت نبوده و دروغ گفته تا به عنوان بسیجی ثبت شود، یا اینکه از پذیرش وی به این عنوان معذوریم.

سوم، با توجه به عکس منتشره در پایگاه اینترنتی بالاترین گزارش شده توسط برادر مونالیزا از واحد سایبری بارگاه الهی، تصویر وی در کنار آیت الله منتظری رویت شد. این دفتر با روح حاج آقا منتظری که همین جا می باشند، تماس گرفته و ایشان اظهار داشتند “این بچه بسیجی نبودس، اینا دروغ می گن، باور نوکونید.”  

چهارم، به گزارش حاج آقا منکری متوفی اظهار داشت که تیر مستقیم از روبرو توسط موتوری بسیج به وی اصابت نموده و متن گزارش لحظه شهادت با گزارش ارسالی آن بنیاد هماهنگ نمی باشد.

پنجم، به گزارش مرکز شنود بارگاه الهی، پدر شهید مذکور، اعلام داشته که خدا لعنت کند کسی که بچه مرا کشت و مفعول، یعنی شخص ملعون، در اظهارات ایشان مشخص نبوده. مسوول امور قلبی و روحی این بارگاه به قلب پدر مذکور مراجعه کرده و با توجه به اینکه بخش اعظم نفرین ها در آن منطقه متوجه شخص موسوم به علی خامنه ای بوده این موضوع را نتوانست بطور مشخص تفکیک کند، اما بطور واضح اظهار داشت که منظور آن که شما نوشته اید نبوده و قبول نمی باشد.

ششم، 245 نفر از ماموران این بارگاه محترم که امروز در دانشکده هنر حضور فعال داشته مکررا و به تواتر گزارش کرده اند که این بنده خدا اصلا بسیجی نبوده و ما که چند سال با او بودیم این چیزها را ندیدیم.

هفتم، با توجه به دریافت نوزده فقره گزارش دروغ در چهار سال گذشته، بخصوص پارسال، حاج آقا روح الامین مسوول مربوطه تلاش کرد با حاج مهدی کروبی و مسوولان سابق آن بنیاد تماس بگیرد، ولی به دلیل احتمال دستگیری و محاصره محل توسط نیروی پلیس، امکان ملاقات نبود ولی در موارد متعدد جمله “ فاطمه! خدا اینها رو لعنت کنه.” به گوش رسید.

بر اساس موارد فوق، این بارگاه از پذیرش شهید صانع ژاله فرزند قادر خودداری نموده، اگر لازم باشد باید از طریق یک سازمان دیگر، به اینجا معرفی گردد. ولی به عنوان شهید بسیجی قابل ثبت نیست.

ضمنا، به گفته حاج آقا جبرائیلیان مسوول قبض روح، شخص موسوم به سردار عراقی یک سال و نیم قبل اعلام نموده که 12 نفر از برادران بسیج شهید شده اند که تا امروز نه نام و نه تصویر و نه جسد و هیچ سند و مدرکی از آنان به این بارگاه نرسیده و شخص ایشان در مورد این اظهار نظر مسوول می باشد.

به مسوول آن بنیاد تذکر داده می شود که از این به بعد از شهید دزدی که دارای مکافات سنگین بوده خودداری کنید، یا اگر مدرک جدیدی دارید سریعا ارسال کنید. فعلا وی در بخش شهدای سبز تحویل خانم ندا آقاسلطان و آقای اعرابی مشغول استراحت می باشد و اگر مدرک جدیدی ارسال نشود همانجا خواهد ماند.

واحد شهدای بارگاه حق تعالی

حاج قادر میکائیلیان

 

ایران خودرو تقدیم می کند

در راستای ضرورت داشتن خودرو برای اینکه سوار آن شده یا احیانا از آن پیاده شویم، خودروهای زیر در معرض فروش می باشد. لطفا جهت بازدید به محل مراجعه نمایید.

 

دیدنی، جادار، بادوام

اتوبوس ایران خودرو، 302، مدل 1357، تعمیر اساسی 1367، دارای 45 صندلی قرمز برای مسوولین مربوطه و در صورتی که راننده خوشش نیاید آنها را بیرون می اندازد. قبل از ورود یا پس از آن تست بصیرت، برای دیدن مسیر جلو به عمل می آید. مسیر مذکور تا نوک دماغ می باشد. صندلی ها قابل تعویض و اگر راننده خوشش نیاید مسافر را وسط خیابان از اتوبوس اخراج می کند. دارای میکروفون، رادیو، تلویزیون، توالت به اندازه کافی، هر چهار سال یک بار مسافران تخلیه و بکلی تعوبض می گردند. انتخاب مسافر جدید به راننده مربوط است. ترمز، دنده عقب، فرمان و کلاچ نداشته و کلا رو به جلو حرکت نموده و زارت زارت به پیش می رود.

 

اکازیون، قدیمی، خانوادگی

پژو 504، مدل 1977، تعمیر اساسی یک بار 1384، تصادف کرده در سال 57، 67، 88، متعلق به یک آقای دکتر بوده که با هلیکوپتر به محل کار می رفت و می آمد و فقط سی سال هر روز از آن استفاده کرده است. رنگ عوض کرده، زیربندی و جلوبندی پوسیده، پنج سال اخیر گاراژ خوابیده است. مصرف انرژی با نفت، بنزین، گاز و اورانیوم. کم مصرف بوده ولی اخیرا بعد از تونس و قاهره به روغن سوزی افتاده آب روغن قاطی کرده. فرمان انحراف به راست شدید دارد، فقط راهنمای چپ کار می کند. ترمز ندارد. ضبط صوت ندارد. قالپاق زنگ زده و فابریک است. صندلی ها اصل فابریک در اثر گاز گرفتگی بچه ها پارگی دارد. بوی بد بعد از مدتی برطرف می شود. فروش برای موزه مناسب است. فرمان ماشین فقط به طرف میدان پاستور کار می کند. نمره گرمسار 666، کارت سوخت دارد. سبز شدن جلبک و قارچ در زیر بدنه ماشین بخاطر نم کشیدگی راننده است. آنتن ماشین خراب است. تلفن 64451، محمود احمدی نژاد

 

پاترول، تصادفی، قابل تعمیر

نیسان پاترول، دودی، 314317، مدل 1357، تا به حال سه دور کیلومتر صفر کرده و تغییر بدنه داده است. شیشه ها، درها، سقف، شکستگی دارد ولی تصادف نکرده. مالک ماشین 20 سال رئیس مجلس بوده و در سه سال اخیر مورد حمله قرار گرفته. همسرش یک خانم دکتر است که با این ماشین به خانه می رود ولی حق خروج از خانه ندارد. صندلی پارگی، سقف محل اصابت گلوله دارد. لاستیک ها سالم و زیر بندی و شاسی کاملا سالم است. تصادف کلی نداشته. سقف روباز ولی به محض بیرون آمدن یا با استقبال مواجه یا مورد حمله قرار می گیرد. شماره تلفن 0912 345 7865 با اسم مستعار تماس بگیرید. مهدی کروبی و بانو

 

تانک چیفتن، قراضه، فروشی، با پرچم

تانک چیفتن، موشک خورده، نمره تعویضی به تهران 51، مدل 1359، تعویض اتاقک خودرو به مرسدس بنز. زدگی ندارد. نم خوردگی در حد هفتاد درصد، تعویض نمره به آمریکا، به مدت یک سال، متعلق به یک مدیر اقتصادی بوده که با آن به هیچ جا نمی رفت و نمی آمد. پرچم مذکور نشانه الله و زری دوزی دارد، با الله اکبر اطراف، قابل تعویض با انواع پرچم ایران توسط پسرم می باشد. تانک مذکور دارای قابلیت عبور بی سروصدا از خیابان پاستور، سرزدن به خانه دوستان، حفظ موقعیت سابق و تمیز است و برای کودتاهای مجوز دار آمادگی دارد. تانک اینجانب قابلیت تغییر به پورشه، پیکان جوانان، پرادو، مینی و سایر موارد را دارد. قیمت تانک ارزان بوده هر چه زودتر خرید آن انجام شود قیمت پائین تر خواهد بود. تلفن 09123334555 یا شورا تماس بگیرید. محسن رضایی

 

ون، هفت تا هفتاد نفر

وولوو، مدل ون، سیستم 1999، ون، قابلیت حمل از دو تا هفتاد نفر، صندلی راننده و کمک راننده و نگهبانان هشت نفر، قابل حمل می باشد. استفاده از چشم بند و دستبند اجباری، استعمال گاز اشک آور ممکن است. راننده و سایر محافظین مجاز به استفاده از ماسک هستند. مسافران ممکن است زنده یا مرده خارج شوند. قبلا رضایت نامه بدهند. 09134445566 نقدی، با حسینی و هاشمی و اکبری و الهی می توانید صحبت کنید.

 

اتوبوس 302 دیدنی، اکازیون، بی نظیر

اتوبوس با راننده مجرب دارای لیسانس فلسفه، سرویس منظم و پاکیزه( در صورت لزوم برای کار واجبی امکانات آماده است)، دارای 270 صندلی سبز، صندوق عقب، قبلا هفت دور کار کرده ولی سه سال قبل کیلومتر صفر کرده، فرمان هیدرولیک براحتی آماده چرخش براست، دارای شیشه دولایه برای نشنیدن فحش خواهر و مادر مردم، سیستم تهویه هوا برای انتقال دولت، در سفر می توانید جوراب در بیاورید. قابلیت استفاده برای هر نوع جشن، مقابله با فتنه، نقل و انتقال فتنه گر در خط کهریزک تا پزشکی قانونی، قابلیت سفراستانی با مصوبه آماده، قابلیت استفاده برای سفر قم بصورت هفتگی تا زمان دق دادن مراجع. فروش تا یک سال دیگر بصورت نقد و اقساط، شماره تلفن 82233603، 82234060، علی لاریجانی