هنرمندان در صف عذرخواهی از شریعتمداری!

نویسنده

دوشنبه دوم آذرماه روزنامه‌ی سینمایی “صبا”طبق روال همیشه‌گی شماره‌ی جدیدش را به یک هنرمند تقدیم کرد. اما تقدیم این شماره از روزنامه به غلامحسین ساعدی با واکنش تند روزنامه‌ی کیهان مواجه شد.

روزنامه‌ی سینمایی “صبا” که به مدیرمسئولی محمدرضا شفیعی- از تهیه‌کننده‌گان نزدیک به سپاه- منتشر می‌شود، شماره‌ی دوم آذر ماه‌اش را به غلامحسین ساعدی تقدیم کرد. این اتفاق با واکنش تند روزنامه‌ی کیهان مواجه شد. بلافاصله پس از اعتراض روزنامه‌ی کیهان، محمدرضا شفیعی در شماره‌ی بعدی روزنامه‌اش با نوشتن نامه‌ای خطاب به حسین شریعتمداری- مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان- از او بابت “اشتباه” پیش آمده عذر خواست و نوشت: “درج نام غلامحسین ساعدی در آن شماره یک خطای رسانه‌ای و بدون تعمد و مورد تایید اینجانب نبوده است.” پیش از این بهرام رادان هم به خاطر حمایت از قانون آزادی ازدواج هم‌جنس‌گرایان در آمریکا مجبور به عذرخواهی از مدیرمسئول روزنامه‌ی کیهان شده بود.

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده‌ی جوانی است که ارتباط نزدیکی با سپاه دارد و معمولا تهیه‌ ومدیریت پروژه‌های خاص به او واگذار می‌شود. از این تهیه‌کننده سریال “کیمیا” در حال حاضر از صدا  و سیما پخش می‌شود که وقایع‌اش در دوران شاه، انقلاب و جنگ می‌گذرد..