توهمات پارافرزانگی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در حالی که زلزله در آذربایجان هزاران خانه را ویران کرد و صدها نفر در جریان زلزله کشته شدند، آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی طی یک پیام 40 کلمه ای این زلزله را تسلیت گفت و در یک جمله هفت کلمه ای از مسوولین کشور خواست به زلزله زدگان کمک کنند. همین آیت الله خامنه ای طی یک سخنرانی یک ساعته که خلاصه متن آن در 1000 کلمه در خبرگزاری ها منتشر شد، در کمال شعف و شادمانی اعلام کرد که « جهان در حال گذر به یک وضع جدید است.» وی افزود: « ایران حرف نوین و موج آفرین دارد.» بقول مجریان صدا و سیما لازم به یادآوری است که کاخ سفید زودتر از رهبر جمهوری اسلامی وقوع زلزله را به مردم ایران تسلیت گفت و اعلام آمادگی کرد که به زلزله زدگان ایرانی کمک کند. با گذشت یک روز از زلزله آذربایجان دولت هنوز آمادگی خودش را برای کمک به زلزله زدگان اعلام نکرده و بیش از یک روز است که احمدی نژاد با وجود یک زلزله قوی هنوز از جای خودش هم تکان نخورده است. در همین رابطه برخی از کارشناسان گذار به یک وضع جدید، به تفسیر اظهارات آیت الله خامنه ای پرداخته و جمله وی را مبنی بر اینکه “ ایران حرف نوین و موج آفرین دارد” با دلایل زیر توضیح دادند و گفتند که این حرف تازه و موج آفرین جمهوری اسلامی برای جهان چیست.

اول: جمهوری اسلامی ایران حرف موج آفرینی برای اقتصاد جهان دارد و نمونه مشخص این موج آفرینی این است که در طول 35 سال درآمد افراد 100 برابر شده، قیمت سیگار هم 100 برابر شده است، در عوض قیمت نان سنگک در 34 سال گذشته 1500 برابر، قیمت مرغ 800 برابر، قیمت دلار 300 برابر و قیمت خانه 600 برابر شده است. رهبر جمهوری اسلامی از جهانیان خواست که اگر دوست دارند از وضع فعلی عبور کنند، از راه حل ایران برای حل مشکلات اقتصادی خود استفاده کنند تا چنان موجی در زندگی شان ایجاد شود که همه جهان بزودی تا کره مریخ برسند.

دوم: جمهوری اسلامی تحت رهبری داهیانه آیت الله خامنه ای با تمسک به آیه شریفه “ و من المومنین رجال صدقوا ماعاهدواالله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر” کاری کند که ملت مومن ایران یا به شهادت رسیده یا منتظر مرگ باشند و از این طریق ملتی خوشبخت و مشرف به موت خلق کند.

سوم: جمهوری اسلامی تحت رهبری قائد اعظم آیت الله خامنه ای آیه شریفه “ و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین” را شخصا اجرا کرده و موفق شده همه مستضعفان ایران را وارث زمین های مردم کرده و فعلا آقای جواد لاریجانی ارث پدرش را از این زمین ها گرفته و بقیه زمین ها هم در دست اجراست.

چهارم: جمهوری اسلامی در یک حرکت موج آفرین موفق شده است تمام پابرهنگان کشور را صاحب جوراب و کفش نموده و آنها را به مقام نمایندگی مردم در مجلس، ریاست جمهور، وزیر، امام جمعه و قاضی رسانده و همه کسانی که تا چند سال قبل کفش داشتند، تبدیل به پابرهنه کند.

پنجم: جمهوری اسلامی تحت رهبری فرزانه جمهوری اسلامی فرمایش خداوند را برای مسلمانان که “ اگر سرزمینی برای شما تنگ شد، به هر جا که دوست داشتید مهاجرت کنید” عینیت بخشیده و کاری کرده که یک دهم جمعیت کشور از ایران به کشورهای دیگر جهان مهاجرت کنند و دیگر به ایران بازنگردند و از این طریق هم به پیشرفت علمی بشر کمک کرده و هم باعث ترقی نخبگان فکری جامعه شده است. و این یکی از بزرگترین امواج صادره از رهبر معظم انقلاب می باشد.

ششم: از آنجا که بشر امروز نیازمند تبلیغات می باشد و برای اجرای آیه شریفه «الذین یبلغون رسالات الله و یخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا» یعنی “ کسانی که پیام های خدا را ابلاغ می کنند و از او می ترسند، از هیچ کس جز خدا بیم ندارند. و خدا برای حسابرسی کفایت می کند.” لذا براساس فرمایشات رهبر پارافرزانه جمهوری اسلامی، نصف بودجه کشور برای انجام اشتباهات توسط دولت و نصف دیگر بودجه برای تبلیغ در مورد درست نشان دادن همان اشتباهات مصرف شده و از این طریق شیوه جدیدی در مدیریت اجرایی و تبلیغاتی به جهانیان نشان داده شده است. همچنین براساس همین آیه شریفه چون خداوند به حساب همه بندگان خود می رسد، لذا کلیه سازمانها و موسسات حسابرسی منحل شده و در صورت اشتباه در حسابرسی های خداوند، بیت رهبری به حساب اشتباهات خداوند خواهد رسید.

هفتم: جمهوری اسلامی برای رهایی بشر اسیر در چنگال امپریالیسم آمریکا و صهیونیسم اشغالگر بی ناموس، با تمام نیرو تلاش نموده و موفق شده تا شیشه عمر آمریکا را در دست گرفته و در نتیجه تا همین جای کار حکومت افغانستان، عراق، لیبی، مصر، تونس تغییر کرده و حکومت سوریه و ایران نیز در صف می باشد و اگر همین دو تا هم نابود شود جهانیان با نظم نوین جهانی مواجه شده و انشاء الله چهل سال بعد از اینکه ما از بین رفتیم، آمریکا و اروپا و بقیه جهان نیز نابود خواهد شد. جمهوری اسلامی یکی از معدود قدرت های عظیم جهانی است که در زمانی حدود سی سال موفق شده تمام دوستانش را نابود و تمام دشمنانش را پایدار کند و البته بعدا همه دشمنان هم نابود خواهند شد و اگر راهی وجود داشت رهبری معظم کاری می کرد تا کره زمین هم هفت بار منفجر شود ولی فعلا به دلیل محدودیت امکانات در دسترس نمی باشد، به مغازه بغلی مراجعه شود.

هشتم: جمهوری اسلامی با یک خیزش موج آفرین موفق شد در بازه زمانی سی سال حداکثر تلاش خود را برای تبدیل همه شهرهای کشور به نقاط دورافتاده که تا سی سال قبل فقط در حد “ ابرقو” خلاصه می شد، بکند. این اقدام یکی از بزرگترین جهش ها در راه توسعه شهری جهان بوده و فعلا ایران از کشوری با صد شهر قابل توجه به کشوری با پنج شهر مهم تبدیل شده و این اقدام تا نابودی کامل همه شهرهای ایران ادامه خواهد داشت.

نهم: رهبری جمهوری اسلامی موفق شده است وحدت میان ملت ها و دولتهای جهان را عینیت ببخشد، در این راستا، جهانی که در سال 1357 شامل 150 ناحیه پر از اختلاف میان ملتها و دولتها بود، تبدیل به جهانی واحد شد. ایران موفق شد وحدت میان اروپا، آمریکا، اسرائیل، استرالیا، اتحادیه آفریقا، کشورهای کنفرانس اسلامی را علیه خودش ایجاد کرده و پس از 60 سال پر اختلاف جهان را به وحدت برساند. همچنین جمهوری اسلامی موفق شد اکثریت مردم کشور اعم از زنان، جوانان، کارگران، کشاورزان، معلمین، کارمندان دولت، کفار، منافقین، ملحدین، بهائیان، دراویش، اساتید دانشگاه، دانشجویان، نویسندگان، هنرمندان و غیره( که همین غیره خودش صدها گروه می شود) تبدیل به دشمنان کشور نموده و از این طریق بخش عظیمی از اختلافات میان ایرانیان را حل کند و با صرف هزینه ای سنگین آرزوی دشمنان  جمهوری اسلامی را برآورده کند.

دهم: از آنجا که دین مبین اسلام و بخصوص تشیع تنها و تنها و تنها و تنها و مقدار زیادی تنهای دیگر، راه نجات بشریت می باشد، جمهوری اسلامی تحت رهبری فرزانه و افسانه و صدیقه و سمیه و طاهره آیت الله خامنه ای با معرفی اسلام ناب محمدی بصورت 24 ساعته از دهها کانال رادیویی و تلویزیونی کاری کرد که حتی روحانیون و فرماندهان جنگ و بسیجیان سابق و خواهران سابق با حجاب به عنوان مخالفان هر گونه اسلام این جوری و مشکوک به هر اسلام هرجوری تبدیل شده و اگر تمام حکومت های جهان تلاش می کردند که با صرف میلیاردها دلار در صد سال چنین نفرتی از دین ایجاد کنند به ابالفرز اگر  می توانستند.

و اینها فقط بخشی از حرف های نوین و موج آفرینانه ای است که جمهوری اسلامی تحت رهبری داهیانه نظام موفق شد بزند و بقیه اش را خودتان بگوئید.

نتیجه گیری اخلاقی: مهم ترین راهش برای رسیدن به وضع جدید بازگشت به وضع قدیم بود.

نتیجه گیری سیاسی: در یک جهان در حال انفجار بدترین هدیه به آدمها یک حرکت موج آفرین است.

نتیجه گیری روانشناختی: وقتی آدم به هیچ مشاوری برای شنیدن حرف هایش اعتماد ندارد، هیچ چیز بدتر از این نیست که آدم توهمات خودش را با صدای بلند به عنوان راه حل بگوید.