اولین آلبوم موسیقی جهان تشیع!

نویسنده

» گزارش

نخستین آلبوم موسیقی بین‌المللی جهان تشیع به تهیه کنندگی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رونمایی و منتشر شد. این آلبوم با نام “ پیشتاز ” حاوی ۹ آهنگ است و در آن امام حسین به عنوان پیشتاز در صلح و دوستی و اقتدار اسلامی معرفی می‌شود.

نخستین آلبوم موسیقی بین‌المللی جهان تشیع به تهیه کنندگی و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رونمایی و منتشر شد. کوروش عزیزی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفته “اکنون که تمام دشمنان اسلام و تشیع با کینه و عداوت همه امکانات خود را به‌کار بسته‌اند تا با ایجاد جاذبه‌های کاذب در بخش‌های موسیقی و فعالیت‌های هنری، بنیان‌های حقیقی دین اسلام را تخریب کنند، همه دستگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه‌ها که بیشترین ارتباط را با جوانان دارد، موظف به انجام اقدامات شاخص فرهنگی هستند.” این آلبوم با نام “ پیشتاز ” حاوی۹آهنگ است و در آن امام حسین به عنوان پیشتاز در صلح و دوستی و اقتدار اسلامی معرفی می‌شود.

آوازخوان این آلبوم موسیقی دانیال راد نام دارد و دارای تحصیلات حوزوی است و برای داشتن مخاطب غیرفارسی‌زبان، آهنگ‌ها را به زبان انگلیسی اجرا کرده است!