هادی غفاری: دوره «دندان خرد کنی» گذشت

نویسنده

هادی غفاری با اشاره به اتفاقاتی که در سفر هفته گذشته به شیراز رخ داد در پاسخ به اظهارات منتشر شده امام جمعه موقت شیراز مبنی بر اینکه اگر غفاری اینجا بود و مردم پیدایش میکردند دندان هایش را خرد می کردند، گفت: شما قاضی هستید یا حاکم؟ کشور قانون دارد. از ستاد نماز جمعه تعجب می کنم چرا برخوردی نمی کنند؟ اگر اشتباه هم کرده ام من را با احترام و مهربانی دعوت به مراعات اخلاق کنند نه اینکه فحاشی کنند شما چه کاره ای که دندان خرد کنید دوره دندان خورد کنی گذشت…الان دوره اخلاق و بحث و مناظره است. من از هر مناظره ای با وی استقبال می کنم. اگرسر عقل آمد و توبه کرد من هم از حق خودم میگذرم.

  هادی غفاری از احضار خود به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و اظهار داشت: علت احضار به سخرانی بنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر می گردد. آن ها قصد شلوغ کردن داشتن و در طول سخنرانی شعار فتنه گر فتنه گر به راه انداختند.

وی در گفتگو با ایسکانیوز به تشریح اقدامات آن روز پرداخت و ادامه داد: صحبت های من ربطی به مسائل ۸۸ نداشت و اساسا دعوت به تقوا بود. بحث خداشناسی و تقوا بود، به دانشجویان پزشکی توصیه کردم پس فردا که پزشک شده و موقعیتی یافتید مردم را فراموش نکنید، اما آن ها داد و قال را ه انداختند.