جریان نفوذ ؛برگزار کننده کنسرت

نویسنده

احمد خاتمی  در نماز جمعه  رفسنجان مدعی شد که  جریان “نفوذ” ؛برگزار کننده کنسرت های موسیقی است.

به گزارش خبرآنلاین،  احمد خاتمی یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری، روز ۲۰ آذر در نماز جمعه شهر رفسنجان گفت: «هر جریانی هم که بخواهد دینداری مردم را کم کند مانند برگزاری کنسرت‌های موسیقی، جریان نفوذ است. نباید بیت‌المال خرج کنسرت‌های غفلت‌آور از خدا شود. برگزاری کنسرت‌های موسیقی، دینداری مردم را کم می‌کند وجریانی که کنسرت موسیقی برگزار می‌کند، جریان نفوذ است.خدا اجازه نمی‌دهد که از بودجه بیت‌المال برای کنسرت‌هایی که در آن‌ها خدا فراموش شود، خرج شود؛ بنابراین ما نیز مخالف برگزاری کنسرت‌هایی هستیم که از بودجه بیت‌المال استفاده می‌شود.نفوذ سیاسی، اقتصادی و بدتر از آن نفوذ فرهنگی وجود دارد وهر جریانی که در پی کاستن نفرت مردم نسبت به آمریکا باشد نفوذی است.رهبر جمهوری اسلامی از عید فطر تاکنون ۸۰ بار واژه نفوذ را مطرح کرده است.بعضی از واژه نفوذ می‌ترسند و تا می‌گوییم نفوذ، می‌گویند استفاده ابزاری می‌شود و بعضی هم از این‌که بحث نفوذ باز شود هراس دارند.”

احمد خاتمی در فروردین ماه امسال، در اظهارنظری درباره یک آلبوم موسیقی، با تاکید بر تک‌خوانی خواننده زن، ‌اعلام کرده بود که انتشار این آلبوم و مجوز صدور آن، در راستای اهداف انقلاب اسلامی نبوده است.

پیشتر، احمد علم‌الهدی هم اجرای کنسرت موسیقی را «مطرب‌بازی» نامیده و سال گذشته در یکی از خطبه‌های بعد از نماز جمعه شهر مشهد، اعلام کرد بود: «اباحه‌گری و تک‌خوانی زنان و توسعه موسیقی در راستای منافع دشمنان اسلام و نظام است. »