زندگی به قید وثیقه

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

محمد یوسفی به قید وثیقه آزاد شد. این یوسفی یکی از میلیونها ایرانی است که به قید وثیقه آزاد شده است. تعدادی ایرانی نیز به قید وثیقه از ایران بیرون رفته اند. یکی از آگاهان گفت که محمد یوسفی به دلیل ارتکاب جرایم زیر به چهار سال زندان محکوم شد:

یک، همکاری با عناصر فتنه در جهت براندازی نظام از روی عمد و با قصد قبلی از طریق رفتن روی صندلی و نصب تصاویر یکی از عوامل فتنه به دیوار با اصابت پونز و دو میخ به طول دو سانتی متر.

دو، توهین به ۹۸ درصد مقدسات موجود و مفروض در تاریخ دین و کلیه مذاهب

سه، تبلیغ علیه نظام از طریق لایک کردن ۱۴ استتوس با قصد قبلی و اشاعه کامنت در جهت نابودی نظام و به هم ریختن اساس دیانت محمدی از طریق این کامنت ها.

چهار، اهانت به بزرگترین ائمه تاریخ اسلام و شیعیان و تلاش برای سرنگونی نظام از طریق تبانی و به اشتراک گذاری چهار عکس کورش و داریوش و دوتن از عوامل هخامنشیان و اشکانیان و ایجاد گروهک علیه نظام از طریق تشکیل گروهک به اصطلاح پیج “بروبکس بازارچه گلستان”.

پنج، ایجاد شبکه غیرقانونی و صهیونیستی و شیطان پرستی و وابسته به سیا، اینتلیجنت سرویس، ام آی شش، ام آی سیکس، ام آی پنج باضافه یک، موساد، میت ترکیه از طریق تشکیل ایجاد اجتماع تبهکاری موسوم به ایونت( یکی از اسامی مستعار پیج زیر نظر شخص زوکربرگ) مربوط به روز به اصطلاح شانزده آذر با حضور ۸۶ تن از کاربران فیسبوکی جهت تبانی علیه اقدام و مشارکت در انهدام و چند واژه ترسناک دیگر.

شش، نزدیک به دو دهه زندگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از زمان تولد تا ۲۰ سالگی و مشارکت در دبیرستان شریعتی سابق به قصد نفوذ در دانشگاه آزاد برای همکاری با آقازاده های فاسد از طریق درس خواندن در رشته مهندسی ریاضی برای کمک به محاسبات دشمنان اسلام علیه امنیت ملی کشور و سوار شدن به آژانس به مقصد تجریش برای همکاری با مرفهین بی درد علیه جریان عدالت خواه و توطئه علیه اقتصاد مقاومتی.

هفت، اجتماع و تبانی علیه نظام از طریق تشکیل صفحه به اصطلاح پیج محمد یوسفی با عنوان ( facebook.com/mohammad.yousefi.page) و انتشار برخی مطالب عناصر دشمن با اسامی مستعار همچون شیرین عبادی، کوهیار گودرزی، احمد باصطلاح زیدآبادی و انتشار برخی از عبارات دشمنانه از برخی عوامل اومانیسم به اسامی به اصطلاح دکتر محمود حسابی، آلبرت انشتین، آلبرت شوایتزر، کوروش کبیر، دافنه دوموریه، جرالدین چاپلین، الکسیس تگزاس، دکتر علی شریعتی و محمد مصدق همراه با عکس و استفاده ابزاری از پیچ گوشتی، انبردست، آچار فرانسه برای بازکردن پشت جعبه موسوم به کیس و نفوذ در کامپیوتر خودش برای سفت کردن پیچ آن…

هشت، تلاش برای ایجاد ناامنی در تظاهرات خیابانی و آتش زدن سطل های زباله شکستن شیشه های ساختمان های دولتی از طریق اعتراف به پرت کردن کبریت در خیابان ولی عصر ارواحنا له الفداه که این امر برای توهین به ولایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه امام زمان و در نتیجه اهانت به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و همراهی با جنبش مشروطه و تایید حمله مغول و اسکندر به تخت جمشید در نزدیکی شیراز به منظور اهانت به حضرت شاهچراغ و تایید قتل هابیل توسط قابیل به اعتراف خود متهم از طریق خواندن کتاب شخص موسوم به دکتر علی شریعتی و همکاری برای ورود علوم انسانی به دانشگاهها از طریق ورود دکتر شریعتی به دانشگاه مشهد از دوران رژیم فاسد ستمشاهی علیه رهبری امام خمینی در سال ۱۳۴۲.

نه: و اعتراف به ۱۲۸۵۹ اقدام دیگر که شخص به اصطلاح محمد یوسفی به آنها اعتراف کرده و پس از اعتراف به آنها توسط قاضی صلواتی ابتدا به یک بار اعدام با اعمال شاقه و ۷۴ سانت زندان ابد محکوم گردید که پس از رفتن قاضی به دستشویی، قاضی صلواتی برای حفظ کرامت انسانی این حکم را به چهار سال زندان کاهش داده و سه روز و بیست دقیقه بعد پس از درخواست تجدید نظر از سوی متهم، دادگاه به دلیل نداشتن مدرک و سند متهم را با قید وثیقه آزاد کرد و از وی خواست تعهد کند که از این پس قاضی در مورد وی اشتباه نکند.

یکی از مقامات آگاه اظهار داشت به گفته منشی دادگاه در طول سال گذشته ۲۴۶ نفر از متهمین چون یادشان رفته بود که درخواست تجدید نظر کنند به حداقل یک ماه اعدام محکوم شده بودند که در صورت درخواست تجدید نظر احتمالا همه آنها می توانستند با دادن وثیقه آزاد شوند. قاضی صلواتی پس از آزادی متهم گفت: “این یکی از افتخارات نظام ماست که به خودمان افتخار می کنیم.” وی سپس از کلیه کسانی که به وی احترام می گذارند قدردانی کرد.

 

حمله با گوجه فرنگی و آجر به یادگار پاره تن امام

علی مطهری در شیراز مورد حمله عناصر حزب الله یعنی همان کارکنان سپاه استان فارس قرار گرفت. در این اقدام جز خود علی مطهری و دانشجویانی که از وی دعوت کرده بودند، کلیه نیروهای دولتی و غیردولتی همکاری شایان ذکری کردند. این گروه از مهاجمین که به خودروی علی مطهری حمله کرده بودند از حمایت پلیس، بسیج، سپاه، هلی برد هوانیروز، نیروی دریایی، نیروی هوایی، نیروی دریایی سپاه، ستاد مشترک سپاه و ارتش، لشکر خاتم الانبیا، و خاتم الاوصیاء، امامان جمعه شهرهای استان فارس، نماینده ولی فقیه در کلیه شهرهای استان فارس و غیره برخوردار بودند به تاکسی تلفنی فرودگاه حامل علی مطهری حمله کرده و همزمان وی را با سنگ، آجر، گاز اشک آور و گوجه فرنگی مورد هجوم قرار داده و از مراسم سخنرانی وی جلوگیری کردند. علی مطهری اظهار داشت: “این افراد قصد داشتند مرا بکشند.” اما مهاجمان این موضوع را بشدت تکذیب کردند. خبرنگار ما در این مورد با یکی از سخنگویان مهاجمان گفتگو کرد.

ما: لطفا بفرمائید که برای چی به آقای علی مطهری حمله کردید؟

گروه فشار: بخاطر نشان دادن قدرت اسلام و همچنین برای اینکه به عوامل فتنه بگوییم که ولایت در خون ماست و ما پیرو رهبری هستیم که به ما یاد داده با منطق با دشمنان اسلام برخورد کنیم.

ما: شما در این اتفاق از گاز اشک آور و آجر استفاده کردید. معمولا وقتی کسی از گاز اشک آور استفاده می کند برای این است که دشمن را از کار بیاندازد و جلوی حمله او را بگیرد، مگر آقای مطهری به شما می خواست حمله کند که از وسیله بازدارنده ای مثل گاز اشک آور استفاده کردید؟ اگر می خواستید آجر پرت کنید برای چی گاز اشک آور زدید؟

گروه فشار: ما در واقع اصلا قصدمان حمله با این وسایل نبود، بلکه برای ما این وسایل فقط ارزش نمادین داشت. وقتی از آجر استفاده کردیم می خواستیم به خودجوش بودن و مردمی بودن هجمه خودمان اشاره کنیم که دشمنان بدانند که ما مردمی هستیم و فکر نکنند که ما از سوی نظام به افراد حمله می کنیم.

ما: پس چرا از گاز اشک آور که صرفا در اختیار بسیج و نیروی انتظامی و نظامی است استفاده کردید؟

گروه فشار: گاز اشک آور تنها در اختیار بسیج و نیروی انتظامی نیست، بلکه هر فرمانده عادی سپاه و بسیج و حزب الله لبنان هم می تواند گاز اشک آور را از انبار بگیرد و فقط در مقابل آن یک رسید به حاجی حسن بدهد، مثل زمان شاه ملعون یا دوره هاشمی رفسنجانی فاسد نیست که فقط آقازاده ها و خانواده درباریان بتوانند گاز اشک آور را از انبار بسیج بگیرند، بلکه هر فرمانده بسیجی می تواند فقط در مقابل یک نامه معمولی که روی سربرگ نوشته شده باشد و حتی با خودکار هم امضا کند گاز اشک آور بگیرد و ما خواستیم در این عملیات با استفاده از گاز اشک آور بگوئیم که اینطور نیست که فقط عناصر خودجوش حمله کردند بلکه کل نظام هم از عوامل امر به معروف و نهی از منکر حمایت می کند و این تذکر لسانی ما برای علی مطهری خائن بود.

ما: یعنی حمله با آجر و گاز اشک آور تذکر لسانی بود؟

گروه فشار: بله، آجر و گاز اشک آور در ماشین و روی زمین بود و وقتی برادر محسن و برادر اصغر با زبان خوش به ما گفت آجر ها را پرت کنید، ما به ماشین حمله کردیم. در واقع ما فقط تذکر زبانی دادیم، چون برادر محسن با زبانش حرف زد و ما سنگ را پرت کردیم. در خیلی از موارد تذکر ما لسانی نیست. مثلا وقتی افراد بد حجاب می بینیم دیگر کسی با زبانش دستور نمی دهد بلکه بطور طبیعی و به حول و قوه الهی سنگ را پرتاب می کنیم.

ما: معمولا پرتاب گوجه فرنگی یک اقدام نمادین است که فرنگی ها گوجه فرنگی های فاسد یا آب انداخته را که وقتی پرت می کنند له می شود و اثر آن روی افراد می ماند به جای سنگ پرت می کنند که از یک طرف بگویند که مردم به فلان آدم حمله کردند و هم این که نمی خواهند که با خشونت برخورد کنند و سنگ پرتاب کنند، معمولا آدمها یا سنگ پرت می کنند یا گوجه فرنگی. شما چرا هر دو تا را استفاده کردید؟

گروه فشار: همانطور که گفتم هر کدام از چیزهایی که ما پرتاب کردیم ارزش نمادین داشت. پرتاب گوجه فرنگی برای ما اعتراض به سبک غربی است برای اینکه غربیان و عوامل غربزده هم بدانند که اگر آنها مدعی جامعه مدنی هستند، ما بیش از آنها این مدعی هستیم.

ما: خوب برای چی وقتی با گوجه فرنگی حمله کردید به جای اینکه از گوجه فرنگی های فاسد و شل و ول که پخش می شود استفاده نکردید و از گوجه فرنگی که مثل لاستیک سفت است و اگر از طبقه بیستم هم سقوط کند سالم می ماند استفاده کردید؟ گوجه فرنگی ها بعد از خوردن به صندلی های ماشین کاملا سالم مانده بود…

گروه فشار: ما خواستیم نشان بدهیم که ما حاضر به پرداخت هر هزینه ای هستیم، حتی گوجه فرنگی. و حاضر نیستیم حتی برای نابودی دشمنان مان هم از گوجه فرنگی فاسد استفاده کنیم، کما اینکه با کلیه عوامل فساد مخالفیم.

ما: برای چی هم از گوجه فرنگی که ارزش نمادین دارد استفاده کردید و هم از آجر و سنگ؟

گروه فشار: ما می خواستم به اهدافمان برسیم، اهداف ما شیشه ماشین نبود، بلکه علی مطهری فتنه گر بود. ما نمی خواهیم اجازه بدهیم که یک گوجه فرنگی روی شیشه خودرو بماند، بلکه باید دشمن مورد هجمه حقانیت فرزندان رهبری قرار بگیرد. برای همین اول با سنگ شیشه های ماشین را شکستیم که گوجه فرنگی به اهداف خود برسد و در این عملیات ما الحمدالله روسفید شدیم و توانستیم به عنصر مزدور فتنه یعنی علی مطهری درس خوبی بدهیم.

ما: شما چند بار از آقای علی مطهری به عنوان عامل فتنه نام بردید. واقعا آیا دلیلی برای مشارکت او در فتنه دارید؟

گروه فشار: ما علی مطهری را به شدت کتک زدیم چون هیچ مدرک و دلیلی نداشتیم که او جزو عوامل فتنه است، اگر دلیل و مدرکی داشتیم که قطعا او را می کشتیم.

نتیجه گیری اخلاقی: خیلی اوقات مشکل اصلی با خائن بودن و مستبد بودن افراد نیست، مشکل اصلی در احمق بودن آنهاست.

 

آی راک و آی ران

سناتور تام کاتن نویسنده نامه ۴۷ نفر سناتورها به مقامات ایران با یکی از رسانه های آمریکایی گفتگو کرد. خبرنگار ام اس ان بی سی از او پرسید: “نامه شما نوعی همکاری با تندروهای دولت ایران است.” وی پاسخ داد: “در ایران همه تندرو هستند.” خبرنگار ادامه داد.

خبرنگار: سناتور! شما معتقدید که سنای آمریکا به این دلیل نامه ۴۷ نفر را منتشر کرد که شما معتقدید که همه در حکومت ایران تندرو هستند، آیا آنها از داعش هم تندروتر هستند؟ فکر نمی کنید که توافق با ایران با توجه به شرایط خاورمیانه بهتر باشد؟

سناتور: ایران اگر می خواست جلوی داعش را می گرفت. چرا باید می گذاشت به این جا برسد. عکس صدام حسین را در سنگرهای داعش پیدا کردند، من خودم عکس را دیدم، این نشان می دهد که آنها طرفدار رهبر سابق هستند، چطور آنها می گویند که این افراد وابسته به دولت ایران نیستند؟

خبرنگار: یعنی شما معتقدید که وجود عکس صدام حسین در سنگر داعش ثابت می کند که این گروه وابسته به ایرانی ها باشد؟

سناتور: طبیعی است، رهبر سابق شان بوده. هنوز خیلی ها دوستش دارند. درست است که ما اعدامش کردیم ولی هنوز خیلی ایرانی ها دوستش دارند….

خبرنگار: ایرانی ها با صدام حسین جنگیدند، چطور می توانند او را دوست داشته باشند؟

سناتور: این چیزی است که آنها تبلیغ می کنند و اوباما هم پذیرفته، در حالی که اگر ایرانی ها با داعش مخالف بودند برایشان کاری نداشت که جلوی آنها را بگیرند. ایرانی ها اینهمه موشک دارند، می توانند خیلی راحت جلوی داعش را بگیرند.

خبرنگار: ولی ایران باید از عراق اجازه بگیرد تا به داعش حمله کند…

سناتور: چرا سعی می کنید هی نام ها را قاطی کنید. هی می گویی ایران یا می گویید عراق، چند سال است که من این را می شنوم، با تغییر یک کی و ان مشکلی حل نمی شود. دشمن دشمن است. این همان چیزی است که نتانیاهو می خواست به ما بگوید. او حتی عکس بمب اتمی را هم نشان داد، ولی خیلی ها مسخره اش کردند. بمب اتمی! می فهمید؟

خبرنگار: یعنی شما معتقدید که عراق و ایران مثل هم هستند؟

سناتور: برای چی اینها را جدا می کنید؟

خبرنگار: چون اینها دو کشور هستند که با هم می جنگیدند…

سناتور: ما به کدام یکی حمله کردیم، خب ایران…

خبرنگار: نه، آمریکا به عراق حمله کرد…

سناتور: پس چرا صدا حسین را کشتیم؟

خبرنگار: بخاطر اینکه صدام حسین رئیس جمهور عراق بود..

سناتور: اصلا نمی توانم این را بفهمم، البته من عبری بلد نیستم، وگرنه می توانستم همین الآن از روی نوشته های ظریف به شما بگویم که چرا ایرانی ها دروغ می گویند…

خبرنگار: ولی زبان ایرانی ها عبری نیست…

سناتور: چه فرقی می کند، عراقی ها یا ایرانی ها، هر دو تای آنها به داعش کمک می کنند تا امپراطوری عثمانی و جنگ های صلیبی را دوباره راه بیاندازند…

خبرنگار: ولی فکر می کنم شما دارید درباره ترکیه حرف می زنید…

سناتور: برای چی هی تعداد کشورها را زیاد می کنید. ما می گوئیم وضع میدل ایست خراب است. تمامش کنید برود. هی هر روز یک اسم تازه اضافه می کنید…..