برندگان و بازندگان

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای اینکه در حال حاضر جام ملتهای اروپای 2012 در جریان می باشد و فعلا تیمهای آلمان و انگلیس و اسپانیا و ایتالیا و غیره صعود کرده و تیم های هلند و کروواسی و غیره سوت شده و به خانه بازگشته و دچار افسردگی پس از باخت شده اند، لذا روانشناسان عظیم الشان و دانشمندان غریب الوجه اجتماع کرده و برخی دلایل اینکه هر تیمی در مسابقات فوتبال به چه دلیل در جام ملتها یا جام جهانی، می برد و یا می بازد ذیلا به عرض می رسد.

 

سووال: هر تیمی چطوری می بره؟ چطوری می بازه؟

آلمان: در صورتی که همه بازیکنان تیم بمیرند می بازد، در غیر اینصورت اگر با بدشانسی مساوی نکند ، قطعا می برد.

انگلیس: وقتی با تیم های ضعیف تر از خودش بازی کند، حتما می برد، وقتی با تیم های قوی تر از خودش بازی کند، با مارمولک بازی می برد، مگر اینکه تیم مقابل شانس بیاورد.

اسپانیا: اگر معمولی بازی کند تیم مقابل را پودر می کند، در غیر این صورت از برزیل می بازد.

آرژانتین: اگر یک قهرمان در آرژانتین ظهور کند می برد، وقتی قهرمان تیم پیر شد می بازد تا وقتی قهرمان بعدی ظهور کند.

برزیل: به هر حال می برد، چون همیشه پنج تا اعجوبه جدید در هر سال در برزیل کشف می شوند.

فرانسه: در صورتی که غیرفرانسوی ها در تیم از  50 درصد کل تیم بیشتر باشند می برد، اگر کمتر از 50 درصد باشند می بازد.

ایتالیا: در صورتی که با تیم های معمولی بازی کند می بازد یا مساوی می کند، در صورتی که با تیم های قدرتمند بازی کند می برد.

روسیه: اگر تیم شانس بیاورد شش بر هیچ از هر تیمی می برد، اگر شانس نیاورد پنج هیچ می بازد.

پرتغال: اگر حال رونالدو خوب باشد می برد، اگر حال رونالدو خوب نباشد می بازد و رونالدو گریه می کند.

اوکراین: اگر تیم روسیه قوی باشد اوکراین بازی ها را می بازد، اگر تیم روسیه تیم  خوبی نباشد اوکراین براحتی تیم های دیگر را شکست می دهد.

هلند: اگر بازیکنان تیم با همدیگر بازی کنند قهرمان جهان می شوند، اگر بازیکنان تیم بهترین بازیکنان جهان باشند هر کدام برای خودشان بازی می کنند و می بازند.

دانمارک: اگر هشت سال همیشه باخته باشد این دوره حتما می برد، اما اگر در هشت سال گذشته پیروزی های مهمی داشته باشد، در این دوره حذف می شود.

کره جنوبی: اگر با تیم های مهم و درجه یک جهان بازی کند، احتمالا با سرعت بی نظیر خودش پیروز می شود، اگر با تیم های متوسط آسیایی بازی کند، براحتی می بازد.

کره شمالی: اگر در صورت باخت اعضای تیم در بازگشت به کشور اعدام شوند، بازی را می برد، در غیر این صورت می بازد و در بازگشت تیم قبلی دفن و تیم جدید توسط حزب تولید می شود.

ژاپن: اگر وضع سیاسی کشورهای عربی و ایران خوب باشد، ژاپنی ها به ایران و عرب ها می بازند در نتیجه نه در آسیا قهرمان می شوند و نه به جام جهانی می روند، در غیر این صورت تیم ژاپن به جام جهانی می رود و بعد از چهار بازی درخشان حذف می شود.

عربستان سعودی: اگر وضع فروش نفت خوب باشد، کشور در شرایط متعادل جهانی باشد، شرایط آب وهوا و داوری خوب باشد، اعضای تیم موفق شوند یک گل بزنند، 89 دقیقه وقت را تلف می کنند و بازی را می برند، در غیر این صورت بازی را می خوردند و اعضای تیم مقابل را به بیمارستان می فرستند و خودشان به عربستان سعودی برمی گردند و به هر حال جایزه شان را می گیرند.

ترکیه: در صورتی که تیم ترکیه به جام ملتها یا جام جهانی برود، بازیکنان ترک با غیرت و قدرت بازی می کنند ولی در همان مرحله مقدماتی می بازند، اما اگر به جام ملتها یا جام جهانی نروند، بازیکنان ترک در تیم های آلمان، سوئد، سوئیس، هلند، دانمارک، فرانسه و بقیه تیم های اروپایی به مرحله نیمه نهایی و نهایی می روند و بهترین بازی ها را می کنند.

یونان: بدون دلیل خاصی قهرمان اروپا می شوند، بدون دلیل خاصی در بازی های مقدماتی حذف می شوند.

ایران: اگر بازی تیم بگیرد، کره جنوبی و آمریکا را در زمین حریف با بهترین بازی می برند، اگر بازی تیم نگیرد از عراق و بحرین در استادیوم آزادی هم می خورد. بگیر نگیر دارد، هیچ ربطی هم به هیچ چیزی ندارد.