نماینده حامی احمدی نژاد چطور مصاحبه نمی کند

فرشته قاضی
فرشته قاضی

» کوچک زاده لعنت فرستاد و تهدید کرد

مهدی کوچک زاده،  نماینده حامی محمود احمدی نژاد در مجلس،  روزنامه نگاران منتقد دولت را لعنت کرد و به خبرنگار “روز” گفت اگر با نمایندگان مجلس تماس بگیرد برخورد دیگری خواهد کرد!

خبرنگار “روز” که برای مصاحبه با آقای کوچک زاده تماس گرفته بود،  با ادبیاتی مواجه شد که این روزها،  ادبیات ثابت دولت برامده از کودتا و حامیان آن است.

با او نیز همچون دیگر نمایندگان مجلس برای مصاحبه تماس گرفتم. در حالیکه برخی چهره های شاخص اصولگرا از جمله احمد توکلی با برخوردی بسیار محترمانه از انجام مصاحبه عذرخواهی کردندو برخی دیگر نیز مصاحبه کردند،  آقای کوچک زاده سخنانی گفت و اتهاماتی زد که انتشار آن جهت اطلاع رسانی به افکار عمومی،  ضروریست.

مهدی کوچک زاده سابقه اتهام زنی به خبرنگاران را از مجلس هفتم تا کنون دارد؛ او در مجلس هفتم و در سال 85 خبرنگار روزنامه شرق و سایر خبرنگاران را “زنازاده” خواند و در حالیکه به گفته قدرت الله علیخانی،  نماینده قزوین در مجلس،  این سخنان “حد” داشت نه تنها با او هیچ برخوردی نشد بلکه بار دیگر بر این ادعای خود پا فشرد.

 

سلام آقای کوچک زاده من فرشته قاضی هستم و…

شما یک ضد انقلاب هستید با من چیکار دارید؟

 

من یک روزنامه نگار هستم و از سایت روزآنلاین مزاحم شما شدم میخواستم در صورت امکان مصاحبه ای با شما انجام داده و نظر شما را درباره…..

نظر من حتما به شما ربطی ندارد به هر کسی ربط داشته باشد به شما ندارد.

 

آقای کوچک زاده من به عنوان یک خبرنگار قصد انجام مصاحبه ای با شما را دارم اگر تمایلی به مصاحبه ندارید به راحتی و خیلی محترمانه می توانید بگویید مصاحبه نمی کنم و…

خبرنگارکجا خانم؟ خبرنگاری که برای سازمان سیا خوش خدمتی میکند که خبرنگار حساب نمی شود.

 

من عرض کردم سایت روزانلاین…

روزآنلاین کیه؟ پایگاهش کجاست؟ توی تل آویو است؟ واشنگتن هست کجاهست؟ ایران که نیست. اصلا سردبیرتان کیه؟ خدا لعنتشون  کنه.

 

آقای کوچک زاده من از ادبیات شما در شگفتم و از اتهاماتی که می زنید این حق شماست بگویید مصاحبه نمی کنید یا اینکه مصاحبه میکنید اما این ادبیات و…

خانم شما اصلا به چه حقی به من زنگ زدید به چه حقی با یک نماینده مجلس تماس گرفتید؟

 

من به عنوان یک روزنامه نگار با هر کسی و هر مقامی که لازم باشد تماس می گیرم چه نماینده مجلس باشد و چه هر مقام و شخصیت دیگری و…

شما حق تماس گرفتن با نمایندگان مجلس را ندارید.

 

چه کسی این را تعیین کرده آقای کوچک زاده؟

من تعیین میکنم شما خبرنگار نیستید ضد انقلاب هستید و حق ندارید با نمایندگان مجلس تماس بگیرید بروید با روسایتان در سیا و تل آویو خوش باشید. بعد از این هم اگر سراغ نمایندگان مجلس بیایید برخورد دیگری خواهیم کرد.

 

این را به منزله تهدید تلقی کنم؟

هر چیزی که میخواهید تلقی کنید ما نمایندگان مردم هستیم و هیچ ضد انقلابی حق ندارد با ما تماس بگیرد.

 

آقای کوچک زاده عزیز سالها پیش از آنکه شما به امداد غیبی به کرسی نمایندگی مجلس برسید و اصلا آدرس مجلس شورای اسلامی را یاد بگیرید من خبرنگار پارلمان بودم از مجلس پنجم و با بزرگترهای شما نیز بارها مصاحبه کرده ام و…

همان موقع اگر باهات برخورد درستی می شد حالا اینقدر پر رو نمی شدی که به من که نماینده مردم هستم زنگ بزنی.

 

 من به عنوان یک شهروند هم حق دارم با شما که خود را نماینده مردم میدانید تماس بگیرم و سئوال بپرسم.

برو بابا…

……………