احمدی نژاد: دانشگاه ایرانیان با تمام قدرت فعالیتش را آغاز خواهد کرد

نویسنده

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پیام نو، داوری، از حامیان احمدی نژاد  در خصوص وضعیت دانشگاه ایرانیان به خبرنگار پیام نو می گوید: «دانشگاه ایرانیان به زودی فعالیت خود را شروع خواهد کرد. آقای ثمره هاشمی هم در این مورد صحبت کردند. این دانشگاه به زودی آگهی های جذب دانشجو را منتشر خواهد کرد و به زودی جذب دانشجو خواهد شد.»

داوری، درباره مجوزهای این دانشگاه می افزاید: «مجوزها پیش از این از مراجع قانونی گرفته شده است. آقای اژه ای هم در صحبت هایشان گفتند هیچ شکایتی از این دانشگاه صورت نگرفته است و وزارت علوم اصلا شکایتی از دانشگاه ایرانیان نکرده است. وزارت علوم اگر مستند قانونی داشت حتما بر اساس آن اقدام می کرد اما وزارت علوم هیچ سند مکتوبی در مورد تخلف یا غیرقانونی بودن این دانشگاه ندارد. اگر چنین سندی داشت حتما پیگیری قضایی می کرد. چون مجوزهای دانشگاه از مراجع قانونی گرفته شده است، وزارت علوم نمی تواند هر زمان که دلش بخواهد این دانشگاه را غیر قانونی اعلام کند و هر زمان که دلش نخواهد مجوز قانونی بودن آن را بدهد. اگر وزارت علوم چنین کاری بکند، تخلف کرده و در مراجع قضایی قابل پیگیری است.»

داوری در پایان در خصوص دیدگاه محمود احمدی نژاد درباره دانشگاه ایرانیان و نظر رئیس سابق دولت درباره تحولات اخیر این دانشگاه می گوید:«خود آقای احمدی نژاد گفتند کارمان را با قدرت و قاطعیت پیش می بریم و به زودی فعالیت دانشگاه آغاز می شود.»