اسماعیلی:تیم بازرسی زندانیان را مجروح نکرده است

نویسنده

اسماعیلی، رییس سازمان زندان‌ها عصر امروز با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی در مورد حوادث روز پنجشنبه در زندان اوین توضیحاتی ارائه کرد.

نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره حضور اسماعیلی رییس سازمان زندان‌ها در جلسه عصر امروز مجلس گفت:«اسماعیلی در گزارش خود با تشریح نحوه بررسی زندان‌ها گفت که در جریان بازرسی‌ها ابتدا زندانی‌ها به فضای باز هدایت می‌شوند تا بررسی‌ها انجام شوند. در بازرسی روز پنجشنبه زندانیان دو اتاق حاضر به خروج از اتاق‌های خود نشدند.»

نقوی‌حسینی با بیان اینکه به گفته اسماعیلی در جریان خارج کردند زندانیان از اتاق‌هایشان هیچ‌کس از سوی بررسی کنندگان مورد ضرب و جرح قرار نگرفته و مجروح نشده است، گفت: امروز هم به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س)، به تعدادی از خانواده‌های افراد مذکور که به زندان مراجعه کرده بودند، اجازه ملاقات با زندانیان به صورت حضوری و بدون مانع داده شد تا با چشمان خودشان ببینند هیچ یک از آنها نه مجروح شده‌اند و نه ضربه‌ای به آنها وارد شده است. اکنون هم اعلام می‌کنیم که هر یک از خانواده‌ها بخواهند می‌توانند با زندانیان خود ملاقات حضوری داشته باشند»

ادامه گزارش در ایسنا