روحانی: بر اساس قانون عمل خواهیم کرد نه توهمات

نویسنده

به گزارش ایسنا، روحانی در چهارمین نشست خبری خود اظهار کرد: دولت در سالی که گذشت در زمینه‌های مختلف قدم‌هایی که برداشته در مقاطع گوناگون برای مردم تشریح کرده و آنها را توضیح داده است و امروز به مناسبت آخرین روز هفته دولت مباحثی را عنوان می‌کند.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار کیهان در خصوص “تاکید رهبری بر فاصله گذاری دولت به فتنه گران” پاسخ داد: همه نکاتی که مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان فرمودند برنامه‌ریزی و اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مسائلی که مربوط به مسائل سال‌های گذشته است براساس قانون عمل خواهیم کرد و اگر کسی محکومیتی دارد و آن محکومیت برای آن است که از حقوق اجتماعی توسط دادگاه محروم شده قطعا ما به قانون عمل می‌کنیم. اما اینکه یک آقایی در یک عکسی بوده و دلیل آن حضور در آن عکس و در آن تجمع مشخص نیست ما براساس این توهمات او را از حقوق اجتماعی محروم نمی‌کنیم.

 

روحانی در ادامه با تاکید بر حکم دادگاه برای محرومیت افراد از حقوق اجتماعی ادامه داد: هرکه بگوید که این آقا کجاست و کجا می‌خواسته باشد معیار نیست و معیار ما فقط قانون است و آنچه رهبری فرمودند که حتما وزرا به فرمایشات ایشان عمل می‌کنند و ما در دولت نیز فرمایشات ایشان را اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.