انتقاد رسایی از روزنامه اعتماد

نویسنده

به گزارش خبرگزاری فارس٬ حمید رسایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز از روزنامه اعتماد انتقاد کرد. وی در این تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: «یکی از وظایف هیات رئیسه مجلس دفاع از شأن و جایگاه خانه ملت است ولی متاسفانه گاهی در برخی رسانه‌های یک جریان خاص سیاسی، اتهاماتی متوجه مجلس شورای اسلامی می‌شود که پیگیری حقوقی نیز نمی‌شود».

طبق اظهارات رسایی چندی پیش روزنامه اعتماد مطلبی منتشر کرده که بر اساس آن وزارت امور خارجه حاضر نشده با نمایندگان مجلس به بحث و تبادل نظر در باره مذاکرات هسته‌ای بپردازد زیرا «برداشت وزارت خارجه این بوده که از این جلسات برای جاسوسی در روند مذاکرات استفاده می‌شود».

رسایی در این باره گفت: «این روزنامه در حالی با بی‌حیایی تمام، نمایندگان مجلس را متهم به کمک به جاسوسی در موضوع هسته‌ای می‌کند که در ایام فتنه و کودتای سال ۸۸ برخی از خبرنگاران همین روزنامه به همین دلیل بازداشت شدند؛ یکی از خبرنگاران همین روزنامه هم‌اکنون به دلایل مختلف در بازداشت به سر می‌برد و مسئولان آن روزنامه می‌دانند که دلیل بازداشت این خبرنگار چیست، لذا بهتر است مسئولان آن روزنامه دلیل بازداشت خبرنگارشان را اعلام کند تا مردم متوجه شوند که مفهوم جاسوسی چیست؟»

وی در سخنان خود خواست تا این مساله مورد پیگیری حقوقی قرار گیرد.