کشف شبکه نفوذ

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

یعنی این شبکه های نفوذ که مدل به مدل کشف می شود خودش یک حادثه بزرگ در سرنوشت بشری است. در همین هفته بزرگ یک شبکه عظیم نفوذ ایرانی آمریکائیان که می خواستند کل سیستم اطلاعاتی آمریکا را به سیستم امنیتی ایران نفوذ بدهند کشف شد. سیامک نمازی که سه دوره رئیس سی آی ا و دو دوره رئیس پنتاگون و شش دوره سناتور بوده و قبل از جرج بوش با نام مستعار بیل کلینتون دو دوره رئیس جمهور آمریکا و به اصطلاح همسر هیلاری رادهام کلینتون بوده، توسط ماموران امنیتی ایران دستگیر شد، وی پس از دستگیری اعلام کرد که به زودی ممکن است حقایق تکان دهنده ای را کشف کند، وی گفت: “من ممکن است جیسون رضائیان باشم، گرچه هنوز مطمئن نیستم.”

از سوی دیگر به گفته جبهه پایداری یک شبکه نفوذ عظیم که صدها هزار عضو دارد، در مطبوعات ایران کشف شده است، این عضو جبهه پایداری گفته است قرار بود ۳۴۲ هزارعضو این شبکه اطلاع رسانی آمریکایی دستگیر شوند که چون دستگیر کردن قلیان کش هایی که از مزه پرتقال برای ضربه زدن به اساس نظام استفاده می کنند، اهمیت بیشتری داشت، فعلا فقط چهار نفر از این شبکه نفوذ به نام های عیسی سحرخیز و سه نفر دیگر دستگیر شده اند. یک عضو جبهه پایداری که خودش را جر داد که نامش فاش شود، ولی ما برای اینکه دق کند نامش را فاش نمی کنیم، گفت: “از خانه عیسی سحرخیز مدارک جرم زیادی از جمله تصویر سیدمحمد خاتمی کشف شده است.” وی گفت: “از هفته آینده علاوه بر داشتن عکس سید محمد خاتمی، داشتن خودکار، کاغذ آ چهار، جوراب سورمه ای، انگشت سبابه و چشم چپ” نیز جرم تلقی خواهد شد. این کارشناس مسائل امنیتی گفت: “پیش از این احمد زیدآبادی روزنامه نگار منحرف هشت ماه از جوراب سورمه ای استفاده می کرد و ژیلا بنی یعقوب دو سال قبل در حالی که چشم چپش را بسته بود با انگشت سبابه به بهمن احمدی امویی شوهرش اشاره کرد و به همین دلیل این مدارک مجرمانه تلقی می شود.”

همچنین بنا به گفته استاد رائفی فر شبکه عظیمی از عناصر صهیونیست وارد شبکه مداحان عاشورایی کشور شده و چنان نفوذی در این شبکه کرده اند که کل شبکه مذکور الآن کاملا جر خورده و نابود شده است. این شبکه با استفاده از اشعار سوزناک، داستانهای دروغین، و رفتارهای عجیب و غریب سعی می کنند همان کارهایی را بکنند که در سی سال گذشته و سیصد سال گذشته کردند. استاد رائفی فر گفت: “من تا هفته قبل توجه نکرده بودم، هفته قبل سرم به دیوار خورد و توجه کردم و دیدم ای بابا….” بقیه اظهارات وی نامعلوم بوده است، یک کارشناس امور صهیونیسم در جامعه مندرسین حوزه علمیه قم که یکی از چهار میلیون کارشناس این حوزه است گفت: “منظور استاد از ای بابا این است که صهیونیست ها تا دسته به جمعیت مداحان نفوذ کرده و خیلی هم درد می کند.”

در هفته گذشته همچنین برخی از نمایندگان تندروی مجلس، سپاه، بسیج و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و نمایندگی دانشگاه در ولی فقیه و همچنین ۳۱۶ نفر از ائمه جمعه موقت تهران و حومه اعلام کردند که خطر نفوذ دو شبکه مک دونالد و کی اف سی بشدت جدی است و تا کنون ۲۴۵۷ جیگرکی، چلوکبابی، ساندویچ فروش، اغذیه فروش، تعویض روغنی، آپاراتی دیجیتال، کافی شاپ با اعمال شاقه، آب انار فروش غیرمحمد، اعتراف کردند که در ده سال گذشته هر کدام مدتی مک دونالد و کی اف سی بوده و از این خطای بزرگ خود عذرخواهی و توبه کردند. یک مقام آگاه گفت افرادی که با نام مک دو، مک وان، مش دونالد، دانلد داک، دانیال نبی، دانیل بون، دنی دو ویتو، مکنده هواکش فعالیت کردند یا خواهند کرد جزو نفوذی های این جریان تلقی می شوند. همچنین همین مقام ناآگاه گفت افرادی که از حروف کی اف سی در اسامی خودشان استفاده کنند، مثل بی بی سی، سی بی اس، سی ان ان، سیسمونی نوزاد، سیسیل ب دومیل، ده فرمان، حضرت موسی، دسته سیسیلی ها، ساسی مانکن، جی کی رولینگ، اف بی آی، پی دی اف، بی ام و و غیره نیز ممنوع خواهند بود، وی گفت: “بی ام و” اگر چه هیچ کدام از حروف کی اف سی را ندارد، ولی دلیل نمی شود که دستگیر نشود. این مقام دیگر هیچ توضیحی نداد چون ممکن بود اگر یک جمله دیگر بگوید، همه اطرافیانش بریزند سرش و اینقدر او را بزنند که با کاردک هم نشود از روی زمین جمعش کرد.

در همین هفته گذشته، یک شبکه نفوذ هاشمی در روحانی، یک شبکه نفوذ روحانی در ناطق، سی و سه شبکه نفوذ استکبار به علی لاریجانی، و یک شبکه نفوذ جریان فراماسونری به سریع القلم و زیباکلام کشف شده است. انتظار می رود تا پایان ماه آینده کل کشور تبدیل به شبکه های نفوذ بشوند و کلا همه در هم نفوذ کنند. به همین دلیل تا ساعاتی بعد شما را به خدای بزرگ و در صورتی که اختلاف نظر دارید، به خدای معمولی می سپاریم.